klaasplastist kere
klaasplastist kere
On kellegil kogemusi selles valdkonnas?
Nagu aru võite juba saada piidlen ühte klaasplastist kerega Minit. Aga kuna teema on minu jaoks täiesti uus siis ei kujuta ette mida peaks silmas pidama 20-aasta vanust klaasplast kerega autot inspekteerides. Mis võivad olla probleemid: mõrad, kulumised, augud, kinnitused? Ma ise ei kujuta lihtsalt üldse ette. Et kus on nõrgad kohad, kus on kinnitused, mis lagunema võivad hakata jne. Et mis on klaasplasti nö lastehaigused?
Oskab keegi nõu anda? Või teab kes oskab anda.
Nagu aru võite juba saada piidlen ühte klaasplastist kerega Minit. Aga kuna teema on minu jaoks täiesti uus siis ei kujuta ette mida peaks silmas pidama 20-aasta vanust klaasplast kerega autot inspekteerides. Mis võivad olla probleemid: mõrad, kulumised, augud, kinnitused? Ma ise ei kujuta lihtsalt üldse ette. Et kus on nõrgad kohad, kus on kinnitused, mis lagunema võivad hakata jne. Et mis on klaasplasti nö lastehaigused?
Oskab keegi nõu anda? Või teab kes oskab anda.
Küsi paadimeeste käest. Täitsa tõsiselt – jahi ja kaatrispetsid jagavad "klaasplasti kihtide vahelise niiskusesisalduse" jm sääraseid teemasid päris hästi. Soomes oli kasutatud kaatrite müüjatel on isegi miskine niiskusmõõdik olemas. Kuivõrd see autokere juures oluline teema on, on iseasi. Pigem metalli-plastiku ühenduskohad.
Kui saladus pole, kus neid plastkeredega asju kasutatuna liigub? Ise olen ainult toda uute kerede pakkuja saiti puurinud, aga selle toorikkere hind oli vist 1500 naela kandis.
Kui saladus pole, kus neid plastkeredega asju kasutatuna liigub? Ise olen ainult toda uute kerede pakkuja saiti puurinud, aga selle toorikkere hind oli vist 1500 naela kandis.
No 1500 naela ei olegi teab mis irmus hind ... Plekist komplektne kere on vist kallim?
Aga ega neid üksikuid klaasmasinaid muud moodi ei leia kui otsides
Ja ausalt öeldes ei ole üldse kindel kas see on hea mõte. Põhimõtteliselt oli mul üks viimase peal universaalkerega asi (Estate) välja vaadatud kui täesti kogemata ühe sellise peale juhtusin. Kaldun ise rohkem selle tavalise plekist konstruktsiooniga luksuslikult timmitud masina poole, sest selle plastikuga kardan et võib äkki hätta jääda. Aga eks ma seda siin kaalun veel. Pealegi vaja kõigepealt oma praegusele kallimale uus kodu leida.
Muuseas - mis firma kodulehelt sa selle 1500 naela maksva kere leidsid?
Aga ega neid üksikuid klaasmasinaid muud moodi ei leia kui otsides

Ja ausalt öeldes ei ole üldse kindel kas see on hea mõte. Põhimõtteliselt oli mul üks viimase peal universaalkerega asi (Estate) välja vaadatud kui täesti kogemata ühe sellise peale juhtusin. Kaldun ise rohkem selle tavalise plekist konstruktsiooniga luksuslikult timmitud masina poole, sest selle plastikuga kardan et võib äkki hätta jääda. Aga eks ma seda siin kaalun veel. Pealegi vaja kõigepealt oma praegusele kallimale uus kodu leida.
Muuseas - mis firma kodulehelt sa selle 1500 naela maksva kere leidsid?
Kui venekeelt valdad võid klaasplastist autokerede kohta arvamust lugeda näiteks www.kitcar.ru iseehitatud autode lingilt. Automark on ISV
huvitav oli see et kui vajad minile käru siis ei pea lõkuma teist mini vaid nt: lased neil teha, sest siis jääb üks mini jälle ellu.
aga kas keegi eile vaatas pealtnägijat kus päästeti tartu katseremondi tehases tootetud TA bussi me peaksime ka peaaegu samamoodi reakeerima, et ükski BLMC masinatest EMEXISE(Kuusakoski) ei satuks või lihtsalt ära ei mädaneks.

aga kas keegi eile vaatas pealtnägijat kus päästeti tartu katseremondi tehases tootetud TA bussi me peaksime ka peaaegu samamoodi reakeerima, et ükski BLMC masinatest EMEXISE(Kuusakoski) ei satuks või lihtsalt ära ei mädaneks.

Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.