1. leht 1-st
Klaasfiibrist / Carbonist kere
Postitatud: 29 Dets 2009, 22:52
Postitas ares
Minule tundus väga hea idee, võibolla leiab ka keegi teine innustust:
https://www.absmotorsport.net/mini-body ... 8890ec77b4
Hinnad ei ole kah üle mõistuse kui me arvestame mis raha tavaliselt keretöödele läheb.
Postitatud: 05 Jaan 2010, 15:46
Postitas Margo
Just jäi silma, et selline ettevõte nagu
The Arc Angels teeb jaanuaris
TMF (TheMiniForum) liikmetele 20% alet:
http://www.the-arc-angels.co.uk/default.asp?PageNo=1
Postitatud: 07 Mai 2010, 23:52
Postitas Argo
Järgmiseks plaanis rooste vastu võidelda ja terve nina plasti vastu vahetada

Postitatud: 08 Mai 2010, 00:24
Postitas Janno
Huvitav, kas tekib natuke suurem õhuvahe rehvi ja koopa vahele või on siiski "vedrustus" nii jäik,et seda mõjutab ainult mootori kaal (kas ta on kapoti all või mitte

)
Postitatud: 08 Mai 2010, 12:00
Postitas ares
Arvatavasti see õhuvahe on väga mini'maalne

pole nagu kusagilt selle kohta eriti lugeda kah, suht uudne lähenemine.
Postitatud: 17 Mai 2010, 23:11
Postitas Argo
Mida madalam, seda parem suure kiiruse puhul .. Mini puhul eriti suure kiiruse osas pole vist vaja muret tunda, see muidugi tava mootori puhul .. kõik need suzukid ja hondad vast hoopis teine teema

Postitatud: 18 Mai 2010, 02:24
Postitas ares
Ka mini tava mootor läheb 180km/h välja mis on juba päris kiire

Postitatud: 20 Mai 2010, 23:27
Postitas Argo
Minu auto eelmine omanik ütles, et 150 km/h pealt pidi sõit hirmsaks muutuma .. seega ma autobahnil üle 140 ei proovinud

Natuke hirmus oli selle kiirusega rekka kõrval sõita, kui tolle rattad olid Miniga sama suured

Postitatud: 20 Mai 2010, 23:46
Postitas Janno
No minu meelest on kiirused 120+ juba meeldivad, sest müra jääb vaiksemaks

Ja kena vaadata, kuidas teised imestunud näoga maha jäävad
