5. leht 11-st

Postitatud: 06 Mai 2008, 07:55
Postitas Janno
Retro-ma just sedasama tihendit mõtlesingi!Mul on ka mõlemad tihendid 4-5cm lühikesed.Või äkki peavadki need lühemad olema?!?!Mis point?Seal hakkab ju suurema hoo pealt tuul vilisema.
Kuidagi väga ei tahaks mingist tuubist tihendit vahele lasta.Tahaks midagi sellist kindlamat.Võiks ju ise ka välja lõigata kui teaks,mis material sinna hea on :idea:

Postitatud: 06 Mai 2008, 08:01
Postitas Mehis
Ma ei oska muud kahtlustada kui seda et tihend on ajajooksul lihtsalt kokku tõmmanud ja nüüd nurkadest lahti kiskunud. Ilmselt uue tihendi peale panemisel peaks püüdma tihendit mite venitada, pigem nagu kuidagi kokku suruda.

Postitatud: 06 Mai 2008, 08:21
Postitas Janno
Väga sarnane tihend maksab seal Knokes 56.-/meeter.Ühe tihendi pikkus tiba alla 2 meetri.

Postitatud: 07 Mai 2008, 13:55
Postitas Janno
Kas keegi minilistest viitsiks täna minu juurest garaazist läbi sõita koos Miniga? Sooviks paari asja järele vaadata.Paneks kõrvuti siis oleks eriti hea.

Postitatud: 07 Mai 2008, 15:10
Postitas tito santuario
Janno kirjutas:Kas keegi minilistest viitsiks täna minu juurest garaazist läbi sõita koos Miniga? Sooviks paari asja järele vaadata.Paneks kõrvuti siis oleks eriti hea.
Kuna ma peaksin täna peale kuute tunnikese kuskil aega surnuks lööma siis pakuksin näituseks meie mini, mis küll pole nii särav isend kui Sinu oma, aga ehk on abi!?!
Asusid Sa kus?

mob. 5530868

Postitatud: 08 Mai 2008, 10:01
Postitas Janno
Oh kurja! Ei sattunud eile enam arvuti taha ja Sinu vastus jäi lugemata. Küll aga veedan tänase õhtu taas garaazis laepolstrit paigaldades.Kuidas Sul täna ajaga? Oleks mõeldav mingi aeg läbi astuda?Asun muidu Pärnu mnt äärel Pääskülas TREV2 lähedal.

Postitatud: 24 Mai 2008, 00:30
Postitas Janno
Pilt
Praegune asjade seis siis järgmine(pilt küll natuke vanem):
Salong on peaaegu koos.Puudu vaid radikas ja esi-ning tagaklaas.
Uue esiklaasi peaks saama kolmapäeval.
Muudest asjadest on veel vaja vahetada pükste tihend ja mõningad juhtmed ära ühendada.Siis peaks masin enam-vähem sõiduvalmis olema :lol:
Ei jõua ära oodata, millal jälle oma "kardi" rooli saan.
Tore oleks kui keegi viitsiks homme sama isendiga (1.3 karpa) läbi astuda.Tahaks kapoti alt paari asja kontrollida.Kui kellelgi aega/viitsimist/tahtmist on siis võib telefonitsi ühendust võtta.
Homme teen ka paar uut pilti ja panen üles.
To be continued...

Postitatud: 24 Mai 2008, 02:15
Postitas Kristjan
Kas veljed jäävad samad või ostad sinna ka mingid läikivad elukad ?

Postitatud: 24 Mai 2008, 09:15
Postitas Janno
Veljed mõtlesin tegelikult samaks jätta.Vähemalt esialgu.Alguses oli mõte nad pulbervärvimisse saata ja valgeks värvida.Nüüdseks päris paljud arvamust avdaldanud,et las olla hallid.Aega on veel sellega.Saaks asja sõitma.See peamine.Küll mussi ja värki jõuab hiljem ka ehitada veel :idea:

Postitatud: 12 Juun 2008, 15:02
Postitas Janno
Dear Janno
Thanks for your email, it is good to hear from you , with regard to your question we can advise :-
we have checked with xpart regarding your wiring loom using the information you have provided, but unfortunately the one for your car is now obsolete, we could possibly have one specially made for you but we would need your old loom to replicate
We hope this information meets with your approval, if there is anything else we can help with please don't hesitate to ask.Until such time, may we assure you of our best attention at all times.
Very best regards
Mick Holt
Sales Manager

Paistab,et tuleb ikka vanast juhtmestikust hakata sepikut tegema! Iseasi kas see ka välja tuleb. Aga eks ma ca nädala pärast ole targem :x

Minitroni kompekti eest 8000.- maksma ei ole ka nagu hästi nõus.

Postitatud: 12 Juun 2008, 16:21
Postitas Mehis
Sul on selle loomaga ikka üks nuhtlus küll! Lõpuks teedki oma vanad juhtmed korda. Edu ja vaata et kokkutulekuks valmis on :)

Postitatud: 12 Juun 2008, 22:12
Postitas eino
sellekohast kogemust võib jägada Erik ehk e-riik. Tema oma juhtmestiku kompunnis ise.

eino

Postitatud: 17 Juun 2008, 15:01
Postitas Octavianus
http://www.autosparks.co.uk/index.php?cPath=150

Vast saad sealt sobiva hinnaga abi

Postitatud: 01 Juul 2008, 22:20
Postitas Janno
Nii...juhtmed paigas aga... :shock:
Täna väideti mulle,et käiguhoovastiku mootoripoolset kinnitust (alumiiniukeevitust) ei saa siis teha, kui mootor küljes :!:
Homme lähen küll veel nendega rääkima sel teemal aga lootus oma esimesele Minituurile minna kipub seega häguseks muutuma.
Kui sõnasabast kinni võtta siis peaks selleks mootori maha võtma, milleks kulub 2-3 tundi.Siis tuleb remondimehel leida aeg.Seejärel mootor tagasi peale ja edasi tuleb loota,et see keevitus ka peab.Tegemist on suhteliselt kitsa ühendusega.
Veel on variandiks teine käigukast, millel kinnitus oleks terve.Praegusel on kinnitusvarda poldiaugust stuts ka jalutama läinud.See aga polevat suurem probleem.
Igatahes pani see mu päevale "korraliku" pitseri.
Teoorias on ju kõik võimalik...
Eks homne päev toob selgust.

Nüüd on koht, kus oleks tarvis hüva nõu ja kamaluga edu :)

Postitatud: 02 Juul 2008, 11:46
Postitas Janno
Selgus majas-mootor maha.
Lisaks on vaja käimakasti juures olevat korpuse jubinat (asja õiget nimetust ei tea), mille külge too käigukasti hoovastiku kinnitus voolitud oli. Õnneks vist Margusel on see olemas. Õhtu toob selgust. Lisaks on vaja veel summutile sukk vahele keevitada ning karburaator laiali kiskuda,et saada selgust, miks bens üle jookseb. Tõenäoliselt on konn juba kangeks jäänud selle pika seismise peale.

Sellised lood :shock: