Janno Mini MK V 1,3 91a (969 AZZ) MÜÜDUD!
Retro-ma just sedasama tihendit mõtlesingi!Mul on ka mõlemad tihendid 4-5cm lühikesed.Või äkki peavadki need lühemad olema?!?!Mis point?Seal hakkab ju suurema hoo pealt tuul vilisema.
Kuidagi väga ei tahaks mingist tuubist tihendit vahele lasta.Tahaks midagi sellist kindlamat.Võiks ju ise ka välja lõigata kui teaks,mis material sinna hea on
Kuidagi väga ei tahaks mingist tuubist tihendit vahele lasta.Tahaks midagi sellist kindlamat.Võiks ju ise ka välja lõigata kui teaks,mis material sinna hea on
- tito santuario
- Postitusi: 53
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:53
Kuna ma peaksin täna peale kuute tunnikese kuskil aega surnuks lööma siis pakuksin näituseks meie mini, mis küll pole nii särav isend kui Sinu oma, aga ehk on abi!?!Janno kirjutas:Kas keegi minilistest viitsiks täna minu juurest garaazist läbi sõita koos Miniga? Sooviks paari asja järele vaadata.Paneks kõrvuti siis oleks eriti hea.
Asusid Sa kus?
mob. 5530868
Praegune asjade seis siis järgmine(pilt küll natuke vanem):
Salong on peaaegu koos.Puudu vaid radikas ja esi-ning tagaklaas.
Uue esiklaasi peaks saama kolmapäeval.
Muudest asjadest on veel vaja vahetada pükste tihend ja mõningad juhtmed ära ühendada.Siis peaks masin enam-vähem sõiduvalmis olema
Ei jõua ära oodata, millal jälle oma "kardi" rooli saan.
Tore oleks kui keegi viitsiks homme sama isendiga (1.3 karpa) läbi astuda.Tahaks kapoti alt paari asja kontrollida.Kui kellelgi aega/viitsimist/tahtmist on siis võib telefonitsi ühendust võtta.
Homme teen ka paar uut pilti ja panen üles.
To be continued...
Cooper Sport
Dear Janno
Thanks for your email, it is good to hear from you , with regard to your question we can advise :-
we have checked with xpart regarding your wiring loom using the information you have provided, but unfortunately the one for your car is now obsolete, we could possibly have one specially made for you but we would need your old loom to replicate
We hope this information meets with your approval, if there is anything else we can help with please don't hesitate to ask.Until such time, may we assure you of our best attention at all times.
Very best regards
Mick Holt
Sales Manager
Paistab,et tuleb ikka vanast juhtmestikust hakata sepikut tegema! Iseasi kas see ka välja tuleb. Aga eks ma ca nädala pärast ole targem
Minitroni kompekti eest 8000.- maksma ei ole ka nagu hästi nõus.
Thanks for your email, it is good to hear from you , with regard to your question we can advise :-
we have checked with xpart regarding your wiring loom using the information you have provided, but unfortunately the one for your car is now obsolete, we could possibly have one specially made for you but we would need your old loom to replicate
We hope this information meets with your approval, if there is anything else we can help with please don't hesitate to ask.Until such time, may we assure you of our best attention at all times.
Very best regards
Mick Holt
Sales Manager
Paistab,et tuleb ikka vanast juhtmestikust hakata sepikut tegema! Iseasi kas see ka välja tuleb. Aga eks ma ca nädala pärast ole targem
Minitroni kompekti eest 8000.- maksma ei ole ka nagu hästi nõus.
Cooper Sport
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nii...juhtmed paigas aga...
Täna väideti mulle,et käiguhoovastiku mootoripoolset kinnitust (alumiiniukeevitust) ei saa siis teha, kui mootor küljes
Homme lähen küll veel nendega rääkima sel teemal aga lootus oma esimesele Minituurile minna kipub seega häguseks muutuma.
Kui sõnasabast kinni võtta siis peaks selleks mootori maha võtma, milleks kulub 2-3 tundi.Siis tuleb remondimehel leida aeg.Seejärel mootor tagasi peale ja edasi tuleb loota,et see keevitus ka peab.Tegemist on suhteliselt kitsa ühendusega.
Veel on variandiks teine käigukast, millel kinnitus oleks terve.Praegusel on kinnitusvarda poldiaugust stuts ka jalutama läinud.See aga polevat suurem probleem.
Igatahes pani see mu päevale "korraliku" pitseri.
Teoorias on ju kõik võimalik...
Eks homne päev toob selgust.
Nüüd on koht, kus oleks tarvis hüva nõu ja kamaluga edu
Täna väideti mulle,et käiguhoovastiku mootoripoolset kinnitust (alumiiniukeevitust) ei saa siis teha, kui mootor küljes
Homme lähen küll veel nendega rääkima sel teemal aga lootus oma esimesele Minituurile minna kipub seega häguseks muutuma.
Kui sõnasabast kinni võtta siis peaks selleks mootori maha võtma, milleks kulub 2-3 tundi.Siis tuleb remondimehel leida aeg.Seejärel mootor tagasi peale ja edasi tuleb loota,et see keevitus ka peab.Tegemist on suhteliselt kitsa ühendusega.
Veel on variandiks teine käigukast, millel kinnitus oleks terve.Praegusel on kinnitusvarda poldiaugust stuts ka jalutama läinud.See aga polevat suurem probleem.
Igatahes pani see mu päevale "korraliku" pitseri.
Teoorias on ju kõik võimalik...
Eks homne päev toob selgust.
Nüüd on koht, kus oleks tarvis hüva nõu ja kamaluga edu
Cooper Sport
Selgus majas-mootor maha.
Lisaks on vaja käimakasti juures olevat korpuse jubinat (asja õiget nimetust ei tea), mille külge too käigukasti hoovastiku kinnitus voolitud oli. Õnneks vist Margusel on see olemas. Õhtu toob selgust. Lisaks on vaja veel summutile sukk vahele keevitada ning karburaator laiali kiskuda,et saada selgust, miks bens üle jookseb. Tõenäoliselt on konn juba kangeks jäänud selle pika seismise peale.
Sellised lood
Lisaks on vaja käimakasti juures olevat korpuse jubinat (asja õiget nimetust ei tea), mille külge too käigukasti hoovastiku kinnitus voolitud oli. Õnneks vist Margusel on see olemas. Õhtu toob selgust. Lisaks on vaja veel summutile sukk vahele keevitada ning karburaator laiali kiskuda,et saada selgust, miks bens üle jookseb. Tõenäoliselt on konn juba kangeks jäänud selle pika seismise peale.
Sellised lood
Cooper Sport