
Janno Mini MK V 1,3 91a (969 AZZ) MÜÜDUD!
Janno Mini MK V 1,3 91a (969 AZZ) MÜÜDUD!
Sai siis selline isend soetatud. Kohe-kohe pikemalt ja pildid ka! 

Viimati muutis Janno, 18 Mär 2010, 20:12, muudetud 2 korda kokku.
Nagu lubatud siis natuke juttu ja mõni pilt kah.
Nakkuse (kui nii võib öelda) sain Marguselt.Mingi päev lihtsalt lõi pähe, et pean ka endale sellise aparaadi saama.Paar päeva otsimist ja üles ma ta leidsingi.Toomisega läks nädal, kuigi asus Saksamaa kõige lõunapoolseimas punktis.Treilavend kirus, et kui oleks teadnud siis poleks asja ette võtnud.
Valikus olid olulised 3 kriteeriumit:1,3L mootor,mitte väga roostes kere ja hind alla 2000€.Sõelale jäi tegelikult 2 isendit.Olemasolev ning musta värvi lahti käiva katusega.Viimase kohta olen lugenud vastakaid arvamusi ning "õnneks" ei vastanud seal müügikuulutuses olevatel numbritel mitte keegi.
Käisime siis esmaspäeval Margusega autol Tartus järgi.
Tegime väikse proovisõidu ja ajasime kärusse.Üllatusena tuli see, et auto on kameeleon värvi (sinnine/roheline) ja et autosse on torud paigaldatud
Seega kui peaks kunagi üle kuudi käima siis ehk ei maeta koos autoga.
Esimesest tõrkest kirjutasin juba teise teema all - ühesõnaga hakkan täna uusi elektrikaableid vedama.
Eks kui on mingeid uudiseid siis täiendan vaikselt.
Nakkuse (kui nii võib öelda) sain Marguselt.Mingi päev lihtsalt lõi pähe, et pean ka endale sellise aparaadi saama.Paar päeva otsimist ja üles ma ta leidsingi.Toomisega läks nädal, kuigi asus Saksamaa kõige lõunapoolseimas punktis.Treilavend kirus, et kui oleks teadnud siis poleks asja ette võtnud.
Valikus olid olulised 3 kriteeriumit:1,3L mootor,mitte väga roostes kere ja hind alla 2000€.Sõelale jäi tegelikult 2 isendit.Olemasolev ning musta värvi lahti käiva katusega.Viimase kohta olen lugenud vastakaid arvamusi ning "õnneks" ei vastanud seal müügikuulutuses olevatel numbritel mitte keegi.
Käisime siis esmaspäeval Margusega autol Tartus järgi.

Tegime väikse proovisõidu ja ajasime kärusse.Üllatusena tuli see, et auto on kameeleon värvi (sinnine/roheline) ja et autosse on torud paigaldatud

Seega kui peaks kunagi üle kuudi käima siis ehk ei maeta koos autoga.
Esimesest tõrkest kirjutasin juba teise teema all - ühesõnaga hakkan täna uusi elektrikaableid vedama.
Eks kui on mingeid uudiseid siis täiendan vaikselt.
Kust turvapuur siis algama peaks? Juhi ukse keskelt?miniac kirjutas:Huvitav, et turvapuur algab juhi selja tagant:D
Heas koras paistab küll, ilus.

Muidu paistab auto täitsa kenake. Salong on veidi räsitud aga ei midagi ületamatut.
Arvan, et mul midagi parema tagumise õõtsaga lahti.Rattalaager ja amort vahetatud aga august või muhust läbi/üle sõites käib ratas ikka koopas ära.Kas asi võib olla selles suures kummipuksis?Tundub, et on kogu paremat õõtsa tervenisti sissepoole väänanud.Ilmselt sellega kuhugi äärekivi vastu sõidetud vms.Ja seetõttu käibki vastu koopa sisemist serva.
Kellegil soovitusi/kogemusi
Kellegil soovitusi/kogemusi

Kummipukside kohta öeldakse , et kui need ära vahetada siis on sõit hoopis teine ja jäigast autost ei saa enam rääkidagi. Ühesõnaga ei tea kas nüüd nii drastiline jama sellest olla saab aga kui sa nad ära vahetad siis on asi kindalsti parem.
Koopasse käivad ratal enamikul siis kui taga inimesed peal on ( ja seda just kulunud pukside tõttu) aga kui tagaistmel tühjus valistseb siis küll ei tohiks probleemi olla.
Koopasse käivad ratal enamikul siis kui taga inimesed peal on ( ja seda just kulunud pukside tõttu) aga kui tagaistmel tühjus valistseb siis küll ei tohiks probleemi olla.
Koopasse saab tõesti käia ainult siis kui on kummivedru aja jooksul ära väsinud. Kui õõtshoob tundub viltu all olevat siis pead vahetama ära hoova telje ( Takatukivarren korjaussarja ) koos selle otstes asuvate nõellaagrite ja tihenditega. Remondikomplekte müüakse Minitronis 2 X 20 EUR. Vahetada tuleks ühtlasi ka nailonkapsel ( Kuulatappinivel, sis. kupin ja suojakumin) õõtshoova sees 2 X 5.50 EUR. Täpsemalt küsi muidugi Eino käest.
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt: