11. leht 13-st
Re: Morris&Eino
Postitatud: 10 Juul 2012, 22:41
Postitas eino
Tegelt olen sellegi peale mõelnud ja nuputan
kuidas topelt näidikud panna. Soome asjatundja küll kiitis et mehaaniline on täpsem
eino
Täna päeval käisin Pärnu mnt. proovimas ja kui rahulikult (110km/h) sõita siis püsis piiri peal, kui rapsima (140km/h) hakata siis kiskus üle piiri. Muidugi kuidagi see näit vahest hüppab ehk pigem allapoole ja siis kohe ülesse, arvasin et asi termostaadis aga täna võtsin sellegi välja ja seis sama
Re: Morris&Eino
Postitatud: 10 Juul 2012, 22:43
Postitas Jet Black
Proovi tavalise kraadiklaasiga. Ots radikasse ja kohe selge.
Re: Morris&Eino
Postitatud: 11 Juul 2012, 10:44
Postitas eino
Kuna Tibu parem papu hakkas väljapoolt kiirelt kuluma siis täna sai käidud kohalikus töökojas kokkujooksu sättimas. Minu üllatuseks oli paigast ära hoopis vasak ratas mis sai ka õigele kursile sätitud. Jäi ainult veel tagumine vasak vähe välja jooksma kuid sinna polnud midagi teha sest kahjuks selle kinnitus oli vastu raami.
http://album.ee/node/26975299/50256679
Re: Morris&Eino
Postitatud: 11 Juul 2012, 14:12
Postitas spets
eino kirjutas:Kuna Tibu parem papu hakkas väljapoolt kiirelt kuluma, siis täna sai käidud kohalikus töökojas kokkujooksu sättimas. Minu üllatuseks oli paigast ära hoopis vasak ratas mis sai ka õigele kursile sätitud.
Parem kulubki, kui vasak otse ei jookse, kuna sina, kui juht istud permanentselt vasakul ja tekitad parema haardumise just vasakule rattale, millest lähtuvalt hakkab väiksema haardumisega ratas kiiremini kuluma, kuna temale antakse hoopis vale kurss.
Teine asi on Teie (sina ja Andreas) pehme seguga rehvid, mis nii, kui nii kuluvad vähemalt 2x kiiremini.
Jahutuse teemal, kas sa oma küünlaid oled vaadanud? äkki on segu lahja?
Re: Morris&Eino
Postitatud: 12 Juul 2012, 11:12
Postitas Oliver
Kui sa saad teada mis su Tibu keema ajab ehk see aitab ka Italy keemistele piiri panna. Sellele pole siiani lahendust suutnud leida
Re: Morris&Eino
Postitatud: 29 Juul 2012, 20:35
Postitas eino
Noo nii
saame siis lugeda Tibu hooaja lõppenuks
Tibul 2 ja 3 silindris soss väljas
Kaldun arvama et soomest tagasi teel lõpetasid need silindrid korraliku töölepingu
Nii et kahjuks läheb nukralt männialla oma aega ootama.
Eino
Re: Morris&Eino
Postitatud: 03 Aug 2012, 07:54
Postitas 90Deville
Vaatan, et katsud uut plokki osta, mis siis juhtus?
Re: Morris&Eino
Postitatud: 03 Aug 2012, 09:44
Postitas eino
Kaanel ja plokil (2ja3 vahel) mõrad sees, arvata on et sai liiga palju kuuma:( Kaas on juba varasemalt olemas nii et jah plokki oleks veel vaja siis saab sisu ringi tõsta, muidugi kui kolbed korras on.
Pulmas sai juba sõidetud kahe ja poole silindriga
eino
Re: Morris&Eino
Postitatud: 03 Aug 2012, 15:45
Postitas Alto
2-3 vahe oli vist kole õhuke ka ?
Re: Morris&Eino
Postitatud: 03 Aug 2012, 18:24
Postitas eino
Nii ta on
ja pealegi 2-3 on kõige kehvema jahutusega.
eino
Re: Morris&Eino
Postitatud: 17 Nov 2012, 21:33
Postitas eino
Eile istusin ja vaatasin foorumit et midagi erku ei toimu Võtsin apelsiini mahla kõrvale ning rüüpasin ja mõtlesin, rüüpasin ja mõtlesin, ....... Ja välja mõtlesin
Täna hommiku ärkasin haige peaga varahommiku ja vot mis õhtuks valmis mõtlesin
http://album.ee/node/27513239/50319089
Nii et kes tahab mind oksa tõmmata siis nüüd õige aeg
Eino&Toyota
Re: Morris&Eino
Postitatud: 17 Nov 2012, 22:26
Postitas Janno
Võtsin just rummi ja cola ning tunnen heameelt, et Mini kodus ei ole...
Re: Morris&Eino
Postitatud: 17 Nov 2012, 23:13
Postitas eino
Re: Morris&Eino
Postitatud: 18 Nov 2012, 13:26
Postitas ares
Kas sellel on ka mingi loogiline põhjus miks see mootor on poolraamis nii ühe külje peal?
Re: Morris&Eino
Postitatud: 18 Nov 2012, 13:42
Postitas 90Deville
Komplekti pikkus dikteerib selle ilmselt.