Rover Mini
1,3l 39kW
Roheline
CD/MP3, Aux, USB makk + võimendi 2x Hertz ovaalid ja 2x Herz mid bass
Lisadest, kui sellistest, on Mini puhul raske rääkida.
Märkimisväärseim on ilmselt Mini Sport E tähisega väljalase.
Mis ma siis selle autoga teinud olen.....
Mootor:
Vahetatud kõik tihendid ja simmerlingid k a plokikaane tihend , plokikaane poldid, veepump, kett + ketitald, spidomeetri tross, gaasitross, küünlad ja õhufilter. Plokikaane remont: lihvimine, klappide ja klapipesade lõikamine. Mootori määrimiseks kasutan Motul 5w-40 õli.
Uue vastu on vahetatud ka sidurikorv ja ketas.
Veermik:
Esisillas vahetatud šarniirid ja kõik võimalikud puksid k a mootori kinnitused. Kõik esisilla tükid on käinud liivapritsis ning peale seda pulbervärvis, kus enne värvimis on lastud peale ka tsingikiht, et välimus kestma jääks. Pooltelje otsad on puhastatud ja uuesti määritud. Vahetatud on ka esiamordid, pidurikettad ja klotsid.
Käigukast:
Käigukastile on tehtud kontroll ja vahetatud sünkronisaatorid.
Salong:
Armatuur on kaetud uue spooniga. Kellade ümbris on kaetud seemisnahaga. Paigaldatud on Clarioni makk, võimendi ja kõlarid aknalaual. Endal oleks soov tõsta makk kindalaeka alla, seal on ka selleks koht olemas. Sellisel juhul ei turritaks makk armatuurist välja ja näeks palju viisakam välja. Sõitja aga muretseb, et siis ei saa makil nuppe vajutada ja kahjuks antud makile mul pulti ei ole.
Rohkem pilte autost ja ehituses (kliki pildil, et avada galerii):
