Suur huvi meie väikese kastika vastu on üllatav.
Lootsime sõbrakese kevadeks liikuma panna aga roosteuss on salaja usinalt tööd teinud ja kiire lappimise asemel tuleb tõsisem restaureerimisetöö ette võtta.
Mootoripool koos kasti ja sillaga olid väga heas korras - viimati sai plokikaanetihend vahetatud. Pidurid olid kehvavõitu ja viimasel sõidutuuril kadusid sootuks. Lootsimegi uute töösilindritega asja lahendada aga roosteussil omad plaanid...
Tegemist siis Rootsi kaudu Eestisse jõudnud isendiga, alguses oli parempoolse rooliga auto. Rootsi sõbrad tahtsid/plaanisid ka alguses kiirremondiga asja registrisse saada aga taastamistööde maht ja selle hind osutus kallimaks/suuremaks, kui nende eelarve oli plaanitud.
Meie suutsime suhteliselt kiiresti auto "vasakpoolseks" teha ja registrisse saada. Mõned lisatuled ja roosteplekkide kõrvaldamine ning ülevaatus läbitud ilma probleemideta. 2004.a. Tartu näitusel olime tugiautona lausa püünel.
Allpool siis pilte meie kaunitarist nii nagu ta täna välja näeb.

















Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL