Kaur Austin Rover 1988a
Kaur Austin Rover 1988a
Tere Klubilised!
Võtan nüüd julguse kokku ja teen ka oma minist väikse teema. Passis on küll Austin Rover, aga minu jaoks on ta ikkagi mini 2006. aastal ostsin Motodepoost. Olen esimene omanik Eestis. Nii palju kui suures õhinas, ARKi sõites jõudsin, tollipaberitest lugeda, siis on auto pärit Saksamaalt. Auto toodi Motodepoole firma autoks, aga jäi siiski aastateks maja räästa alla seisma, kus vesi jooksis talle peale ja rohi kasvas vastu põhja. Auto ei olnud müügis, lihtsalt seisis seal. Omanik oli nõus müüma. Auto ei olnud kõige jubedam lihtsalt ei olnud varju, kuna ta oli nii roostes.
Auto ostmiseks vajalik raha sai kogutud kokku kuu ajaga, 15 000 krooni. Päeval käisin praktikal. Õhtuti aga tuttava ehitusfirmas vaheseinu lõhkumas, seda poole ööni.
Auto ostetud, jätkus sõit kodu poole, seda omal jõul. Töötas ainut üks esimene pidur. "Ei olnud ühtegi vastutulevat autojuhti, kelle pea ei oleks pööranud," ütles minu taga sõitev saateauto juht. Parasjagu renoveeriti Aovere–Tartu vahelist teelõiku, seoses sellega pidin vaikselt sõitma, et kellelegi mitte "sisse kühveldada". Samal ajal sõitsin mööda asfaldi panevast masinas, oma pläriseva miniga, kuna summuti oli pooleks, vennad olid masina peal "kettas" - vilistasid ja lehvitasid. Nii ma temaga koju jõudsin, jõudes sele aja jooksul mõned korrad keema minna.
Siis alles hakkasin huvituma keretöödest. Kuna mini oli minu esimene auto, sai teda kohe tegema hakkatud, nii nagu oskasin ja taregemad mehed õpetasid. Tulemus oli kaks aastat hea. Juhtus nii, et sõitsin olude sunnil ühe talve ja rikkusin sellega auto ära.
Olen palju aastaid keretööga tegelnud nüüdseks. Otsustasin aegade unarusse unustatud mini uuesti käsile võtta, ja kõik nii teha, nagu tegelikult peab. Plaanid selleks talveks:
- valmis on nikertatud kere jaoks grill, mille peal saab seda keerutada, lahti lõigata karbid ja teised õõnsused, teha liivaprits kriitilistes kohtades
- aidata järgi mootor
- hoida auto originalsust
Riputan mõned pildid olukorrast, kui ma omanikuks sain (iluvõre ja tuled olid küljes kui ostsin).
Isegi summuti on suures valus murdunud
Võtan nüüd julguse kokku ja teen ka oma minist väikse teema. Passis on küll Austin Rover, aga minu jaoks on ta ikkagi mini 2006. aastal ostsin Motodepoost. Olen esimene omanik Eestis. Nii palju kui suures õhinas, ARKi sõites jõudsin, tollipaberitest lugeda, siis on auto pärit Saksamaalt. Auto toodi Motodepoole firma autoks, aga jäi siiski aastateks maja räästa alla seisma, kus vesi jooksis talle peale ja rohi kasvas vastu põhja. Auto ei olnud müügis, lihtsalt seisis seal. Omanik oli nõus müüma. Auto ei olnud kõige jubedam lihtsalt ei olnud varju, kuna ta oli nii roostes.
Auto ostmiseks vajalik raha sai kogutud kokku kuu ajaga, 15 000 krooni. Päeval käisin praktikal. Õhtuti aga tuttava ehitusfirmas vaheseinu lõhkumas, seda poole ööni.
Auto ostetud, jätkus sõit kodu poole, seda omal jõul. Töötas ainut üks esimene pidur. "Ei olnud ühtegi vastutulevat autojuhti, kelle pea ei oleks pööranud," ütles minu taga sõitev saateauto juht. Parasjagu renoveeriti Aovere–Tartu vahelist teelõiku, seoses sellega pidin vaikselt sõitma, et kellelegi mitte "sisse kühveldada". Samal ajal sõitsin mööda asfaldi panevast masinas, oma pläriseva miniga, kuna summuti oli pooleks, vennad olid masina peal "kettas" - vilistasid ja lehvitasid. Nii ma temaga koju jõudsin, jõudes sele aja jooksul mõned korrad keema minna.
Siis alles hakkasin huvituma keretöödest. Kuna mini oli minu esimene auto, sai teda kohe tegema hakkatud, nii nagu oskasin ja taregemad mehed õpetasid. Tulemus oli kaks aastat hea. Juhtus nii, et sõitsin olude sunnil ühe talve ja rikkusin sellega auto ära.
Olen palju aastaid keretööga tegelnud nüüdseks. Otsustasin aegade unarusse unustatud mini uuesti käsile võtta, ja kõik nii teha, nagu tegelikult peab. Plaanid selleks talveks:
- valmis on nikertatud kere jaoks grill, mille peal saab seda keerutada, lahti lõigata karbid ja teised õõnsused, teha liivaprits kriitilistes kohtades
- aidata järgi mootor
- hoida auto originalsust
Riputan mõned pildid olukorrast, kui ma omanikuks sain (iluvõre ja tuled olid küljes kui ostsin).
Isegi summuti on suures valus murdunud
Viimati muutis kobe, 18 Nov 2011, 23:45, muudetud 5 korda kokku.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
No tore et leidub veel Mini huvilisi ja tahtmist ehitada . Aga soovitus on et plaanid tuleb teha suured siis saab midagi ka tehtud
Nii et teretulemast foorumi seltskonda.
eino
Nii et teretulemast foorumi seltskonda.
eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Aitäh Aa muidu enamus juppe sellele minile on sinu toodu 06-07 aasta vehemikus. Hi-Lod, tiivaääred, talverehvid jne. Ühe sõnaga palju-palju juppe sai see aeg ostetud
Tervitades Kaur K
Tervitades Kaur K
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Kui läbi lapata see alumine links siis võib järeldada et see see mees mees on hull
eino
eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Re: Kaur Austin Rover 1988a
VW projekt oli ikka vägev
Sama laadne siis Mini`t ootamas?
Aga teretulemast Miniklubisse!
Nagu aru saan oled Lõuna-Eestist pärit.
Loodame, et siiis hakkab sealt piirkonnast ka üritustest osavõtma inimesi, muidu sõitudel vaid Tallinnlased.
Talvel hea rahulik sul Mini korda teha siis kevadel hea tuuritama asuda
Sama laadne siis Mini`t ootamas?
Aga teretulemast Miniklubisse!
Nagu aru saan oled Lõuna-Eestist pärit.
Loodame, et siiis hakkab sealt piirkonnast ka üritustest osavõtma inimesi, muidu sõitudel vaid Tallinnlased.
Talvel hea rahulik sul Mini korda teha siis kevadel hea tuuritama asuda
Italy Kuller :twisted:
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Aitäh!Oliver kirjutas:VW projekt oli ikka vägev
Sama laadne siis Mini`t ootamas?
Aga teretulemast Miniklubisse!
Talvel hea rahulik sul Mini korda teha siis kevadel hea tuuritama asuda
Midagi päris nii hullu luban, et ei tee kuigi on käind mõtte peastläbi teha nelikveoliseks aga elukaasalane lubas ära kägistada siis.
Kere külljes jäeb ikka iga jupp oma koha peale, lihtsalt tahtsin teha kere korralikult 98% originaal ja mootorist võluda vähemalt 150 jõudu välja. Eks aeg näitab ka kas see mull õnnestub
Vanaisa armastab ikka öelda "pill tuleb pikka ehitamise peale"
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Pole paha! Räägi parem mida sa nende VW stiilis velgedega tegid
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Kui kärgi mõttled siis need on alles. Kui kunagi saan mini classik laija randiga veljed siis müün ära kärjed.ares kirjutas:Pole paha! Räägi parem mida sa nende VW stiilis velgedega tegid
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Vaja kah endale soovitavalt vähe laiemad kui praegused 12x4,5 soetada ja kuna sul ka pildid ilma nende velgedeta siis põhjust küsida kas äkki müügiks
Kui seisukord ja hind mõistlik siis ma huvitatud ja saadki endale algkapitali endale meeldivamate ostuks
Kui seisukord ja hind mõistlik siis ma huvitatud ja saadki endale algkapitali endale meeldivamate ostuks
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Täna oli esimene päev kui jõutin Mini juurde.
Kõvasti sai enne garaaži koristatud ja minilt jõutsin aind mootori maha tõsta.
Mootori ruum ei ole just kõige jubedam.
Kõvasti sai enne garaaži koristatud ja minilt jõutsin aind mootori maha tõsta.
Mootori ruum ei ole just kõige jubedam.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Tänase õhtupooliku töö.
On kellegil kogemusi rohelise tooniga eesiklaasi ostmisega Eestist? Mitte, et oleks klaasi ära lõhkund vaid ta on omadega nii läbi juba Ei tea kas aind mulle tundub aga pool auto kaalust on küll klaasid
On kellegil kogemusi rohelise tooniga eesiklaasi ostmisega Eestist? Mitte, et oleks klaasi ära lõhkund vaid ta on omadega nii läbi juba Ei tea kas aind mulle tundub aga pool auto kaalust on küll klaasid
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Tere
Minu teada oskab Eino soovitada kust võiks otsida ja leida.
Kas ta seda ise mitte ei soetanud endale Autoverist. Võin muidugi eksida.
Või siis oli see Margo
a.
Minu teada oskab Eino soovitada kust võiks otsida ja leida.
Kas ta seda ise mitte ei soetanud endale Autoverist. Võin muidugi eksida.
Või siis oli see Margo
a.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Margo ju lõikas kusagil omale, aga ma ei mäleta kas nad pärinesid kohalikust kaubandusest või tulid ikkagi Inglismaalt.
with a mini (in pieces!)
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Klaasid on sigapaksud ja rasked jah, eriti sellise väikese auto kohta.
Klaase peaks müüma pmtselt köik firmad kes klaasidega tegelevad, odav selge klaas oli vanasti 800eegu ümber vms, aga jah, Eino minuteada kuskilt sai selle rohelise ribaga kah möistliku hinnaga.
Klaase peaks müüma pmtselt köik firmad kes klaasidega tegelevad, odav selge klaas oli vanasti 800eegu ümber vms, aga jah, Eino minuteada kuskilt sai selle rohelise ribaga kah möistliku hinnaga.
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: Kaur Austin Rover 1988a
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,