Tegu on siis 98a tehasest väljunud Mpi mootoriga isendiga, 1.3l ja 46kw nagu ikka.
Ostsin ta siit rootsist avariilisena, naisterahvas oli nimelt hommikuhämaruses suurele mägrale otsa söitnud temaga. Panen allapoole pildi kah milline ta välja nägi pärast avariid, väljast nagu polnudki eriti hull aga pöhjaall oli mäger oma köva peaga päris palju asju ära löhkunud. Vahetatud said siis: esimene poolraam, roolilatt, paar esisilla pulka, esistange, esipaneel,esiklaas(pragune), radiaator(oli terve aga kinnitused puruks)parempoolsed suunatuled ja vöibolla miskit väikest pudi veel.
Samuti oli ära murdunud paisupaagi küljest väike ülevoolutoruke, sulatasin selle kokku sest uus paisupaak on väga mittekulupöhise hinnaga saadaval. Jäi pidama küll, nüüd jälle rootsis olles tellisin endale ka romulast terve isendi mönesaja krooniga, igaks juhuks.
Värvitud said esitiivad ja aknaalune paneel, lakitud ka parempoolne uks ja tiib.
Korralikke pilte praegusest seisust, nagu ikka, pole

Aga osad inimesed on teda ka näinud, suvisel kokkutulekul näiteks, kuhu söit oligi esimene pikem test pisikesele.
Alla said Margo käest ostetud 13' valukad, ja P&Lminis suutis löpuks 2kuuga tarnida ka Sportpack nimelise laiendite kiti, mis pole veel auto külge jöudnud. Soovitan mitte osta seda sealt, suht olematu kvaliteediga asjad tunduvad, pealegi tehtud miskist kummitaolisest materjalist, mille külge värvi kinnisaamine saab tore väljakutse olema. Aga eks tuleb nendega vöidelda ja nad ka külge kruvida löpuks, kui nad juba olemas on.
Veel sai sisse ostetud Pioneer stereo ja Mdsi 6x9 tagaaknalauale, karjuvad mis hirmus. Makk paaritub mu iphonega kah ilusti ja sööb ka sd kaarti kui vaja. http://www.noortehnik.ee/grupid/action/ ... ct_id/622/
Selline siis.
Edasised plaanid....on endale jätta ja söita, ehkki alguses arvasin teisiti. Nimelt on ka mul ikkagi veel alles möte teda swift gti mootoriga kostitada. Vahepeal tundus, et mötekam oleks osta selleks möni vana ja odav mini ning see algusest löpuni korda teha koos suzuki mootoriga, siis nüüd olen sellest möttest suht loobunud. Kuna arvuta mispidi tahad, roostes auto taastamine ei tasu ennast mitte ühegi nipiga ära rahaliselt ja ma oleks selle auto müügist saadud raha lihtsalt teise minisse sama targalt sisse toppinud, ainult selle vahega et ka palju tööd oleks kulunud. Nüüd on mul mägramini näol roostevaba toorik olemas väga hea hinnaga, ja ilmselt saab sellest kunagi ka ehitatud. Aga mitte enne kui köik asjad ehituseks olemas on, doonorswift jne.
Esimene asi, mida ma muuta kavatsen, on vedrustus. Mul on nimelt körini sellest hüppamisest meie lootusetutel teedel.
Samuti on plaanis 13'ratastel edasi kulgema jääda, et säilitada vöime 70km/h 90kraadiseid kurve ilma pidurdamata vötta

Tegelikult pole ka mini originaalvedrustusel miskit häda, kui teda kasutada nii nagu ta välja möeldi-uute kummipatjade ja 10'ratastega, nood 10' rehvid nimelt töödati spetsiaalselt välja mini jaoks ja nad on vedrustuse üks osa. Mul aga seda plaani pole, Elf muidugi jääb nendega kulgema.
Niiet, lähiajal tellin Minitasticust endale spiraalvedrude komplekti ja vaatan kas elu läheb helgemaks nendega. Miski 5k eegi ringis läheb see set maksma koos transaga, ja pean ütlema et see on esimene koht uk's kus meilile kohe vastati ja suhtumine oli 5+, erinevalt köigist teistest sealsetest kohtadest kus tunduvad taunid töötavat suvalistel aegadel ja kus klient tundub miski tülikas tegelane olevat.
Aga eks kriban siia kui miskit uut juhtub

