7. leht 14-st

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 13 Okt 2013, 12:49
Postitas eero
No nii. Tundub, et süüdlane on ikkagi karteri tuulutus.

Mõõtsin, vaatasin siit sealt, ei saanud nagu aru, et väga häda midagi, aga pöörded ikka kõrged. Hoidsin siis 3300 pöörde peal minutikese, mis peaks avama karteri tuulutuse ventiili, ja peale seda istusid tühikäigu pöörded lausa 1500 peal! Ja allapoole enam ei tahtnud kuidagi minna.

Hakkasin siis tangidega tuulutuse voolikuid näpistama ja ühe juures kukkusid ka pöörded umbes 1100 peale.

Praegu panin klambritega kinni nii palju voolikuühendusi kui sain ja tühikäik on nüüd umbes 1000 juures. Parem kui enne. Ja peale pöördeid kukub 1100 juurde. Eks peab nüüd talvel kõik need voolikud ja torud üle käima.

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 21 Okt 2013, 20:28
Postitas eero
Täna said ka minu Mini selle hooaja sõidud kõik sõidetud ja parkisin ta garaaži ära.
eeroNovember.jpg
eeroNovember.jpg (67.83 KiB) Vaadatud 17034 korda
Garaaž pole küll kahjuks nii hästi valgustatud ja soojustatud, nagu võiks, aga parem ikka, kui mitte midagi. Talvine plaanitud töökava on päris pikk. Lähipäevil tahaks alustada tagumise poolraami lahti monteerimisega. Loodetavasti viitsin ka pisut rohkem pildimaterjali tööde käigust jagada.

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 21 Okt 2013, 21:53
Postitas 90Deville
Soojustamine pole auto seismise kohapealt tähtis, vaid see et kuiv oleks.
Muidugi on soojas garaazis endal parem nokitseda :)

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 03 Veebr 2014, 12:07
Postitas eero
Nii, patt on lunastatud - eile sain lõpuks ka oma jalad garaaži veetud ja plaanitud töödega algust tehtud.

Esimene tööpunkt on tagumine poolraam, mis üha rohkem paistab koos seisvat välimise mudakihi mõjul. Alt said võetud kõik, mis raami eemaldamiseks ees - summuti, käsipiduri tross, piduritorud, kütusetorud, peatoitekaabel. See käis kõik väga lihtsalt, kuna olen lähema kahe aasta jooksul neid kõiki värskendanud, poldid keeravad, mis ja kus on veel meeles. Poolraami poldid, millega kõik mind hirmutasid, tulid ka ilma suurema maagiata lahti. Ainuke häda oli see, et mul ei leidunud piisavalt pikka padrunit kütusepaagi "rihma" jaoks, seega seda eest ei saanud ja vasaku poole amort ning poolraami tagumised kinnitused jäid tegemata.

Aga päev oli edukas, poolraam peaaegu maas.

Pilti püüdsin ka teha, aga kahjuks kehv valgus ja suvaline vana seebikarp digikas ei andnud arvestatavat tulemust. Võibolla teine kord.

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 03 Veebr 2014, 12:34
Postitas andreas
Vähemalt keegi midagi liigutab.
Siin foorumis juba mitu kuud täielik vaikus.

Eero
Hoia lippu kõrgel!

a

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 09 Veebr 2014, 18:21
Postitas eero
Niisiis, jälle üks edukas pühapäevak garaažis selja taga.

Tõin siis poest piisavalt pika 13mm padruni, et bensupaagi "rihm" vabaks päästa. Seejärel sai üsna vaevatult terve paak eest ära võetud. Haynes manuaali järgi peaks küll piisama vaid pisut paagi eestmanööverdamisest, et amordi otsani pääseda, aga minu käevarte jaoks niimoodi küll ruumi ei jagunud.

Siis viimased poolraami poldid valla ja alt ta tuligi. Ning siis sai veel raami küljest maha monteeritud kõik, mis võimalik.


Sisuliselt on nüüd vaid uut raami vaja ja saab hakata tagasi kokku monteerima. :smoke:

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 19 Veebr 2014, 12:57
Postitas eero
Nii - eile kesköö paiku saabus Eino Soomemaalt minu uue tagumise poolraamiga. Jehhuu!

Eino saabumist oodates jõudsin laiali lammutada kõik vanad detailid, mis tagasi külge lähevad. Need ootavad nüüd puhastamist ja pisut ülesvuntsimist. Raamile pean ka mõned konksud lisaks keevitama, et summutit külge riputada. Aga muidu täiesti sujub ning loodame, et uus raam ka muretult alla istub.

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 19 Veebr 2014, 17:10
Postitas andreas
Tegelikult ei pea keevitama.
Saab teha vajaliku koha peale summuti trippide kronsadele polt ühendused.



a.

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 19 Veebr 2014, 18:54
Postitas eero
andreas kirjutas:Tegelikult ei pea keevitama.
Saab teha vajaliku koha peale summuti trippide kronsadele polt ühendused.



a.
Minul originaalis siuke raam: http://minispares.com/product/Classic/K ... 0catalogue
Kus siis käsipiduritrossi jagunemiskoha juures on suur konks ning tagumise tala peal keskel üks keeleke.

Sisuliselt muidugi jah annaks sinna ka külge poltimiseks aretada. See keeleke on üleüldse lihtsalt tagumise summutikinnituse tsentreerimiseks (minu arusaama järgi). Ma eile öösel silm juba poolpilukil hindasin olukorda, niiet vaatame - mõtleme. Üks asi mille pean niiehknaa vist leiutama on kütusefiltri hoidja, mis mu näppude vahel kui paberileht lihtsalt roostepuruks lagunes ja mida enam kusagilt saada ei näikse olevat.

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 20 Veebr 2014, 10:34
Postitas Janno
Tore vaadata, et keegi ikka toimetab ja siia ka infot üles paneb. Ikka väga vaikses jäänud siin foorumis üldiselt. Aga vaadates õue ja ilmateadet siis pakun,et paari nädala pärast võiks hooaja avatuks kuulutada :) Jaksu sulle!

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 20 Veebr 2014, 16:06
Postitas ares
Soe soovitus, kütusefilter muretse tavaline ilma banjo ühendusteta ja torud asenda kummivoolikutega. Mini originaalporno ei ole mõtekas :)

Kui tahad teada mida täpselt vaja, siis väikese meeldetuletusega peaksin saama aidata :)

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 20 Veebr 2014, 19:04
Postitas andreas
Ei no mis siis sellel banjo ühendusel viga on?
Pigem on ikka satanast see toruklambri ühendus.
Näiteks kõik hüdraulika osad kus on surve väga kõrge töötavad läbi banjo.
Pigem leiuta sinna uued kinnitused.
Kasuta tömbmutreid jne

Jätku ehitamisel

a.

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 21 Veebr 2014, 01:24
Postitas eero
Eks jah, talv on paljudele Minilistele talveune aeg. Aga mida päevad pikemaks lähevad, seda rohkem hakkab siin ka elu käima. Mina igatahes tänan ilmataati, sest vaevalt ma garaažis käreda pakasega müttaks. Ja eks soetatud IMMi piletid innustavad ka tagant.

Toimetan hoolega ja kui asisemaks saab, et enam ainult ei lammuta, siis äkki saan ka pildi või kaks ette näidata. :D


Kütusefilter ise sai mul just suvel tutikas pandud, seega ei tahaks seda päris välja vahetada, iga eurot loen praegu :smoke: Aga uus filtri hoidja on nüüdseks juba leitud ja juba ka minu poole teel. Seega mure murtud.

Üldiselt ma ei viitsi eriti aretustega jännata - kui vähegi võimalik, hangin asenduse ja kruvin külge. Võibolla ajapikku õpin ka rohkem leiutama ja aretama.

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 21 Veebr 2014, 02:02
Postitas ares
No mini küttesüsteemis pole küll mingist rõhust juttu :). Kogu minu Suzuki oli originaalis klambritega ja seal on juba rõhk 2x suurem kui SPI-l.

Eks sa ise tead, mis teed aga minu mini kütusetorud olid igatahes korralikult juba roostes.

Ares

Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)

Postitatud: 21 Veebr 2014, 08:21
Postitas 90Deville
Lihtsalt teadmiseks, et tänapäeval poes müüdavad "bensiini-öli jms" kindlad kummivoolikud on kvaliteedis väga alla käinud.
Täiesti tavaline pilt on, et aasta tagasi paigaldatud voolik näeb välja nagu oleks 10a vana, pragunenud ja rabe.
Peamiselt on vist Gates see tootja, aga pole leidnud ka paremat alternatiivi(Gates on enimlevinud poodides)