Riley Elf, Indrek
Riley Elf, Indrek
Hei,
mötlesin et teen teema siia ära, siis vast tekib huvi ka edasi kirjutada.
Elfe eestis veel liiga palju pole, sestap otsustasin möne aja oma elust raisata ühe taastamisele.
Auto saamislugu oli selline, et siin rootsis kohtusin läbi tuttavate inimesega, kes oli huvitatud oma Elfi taastamisest.
Käisin siis üle vaatamas, et mingi hinnang anda tööde mahule ja maksumusele. Pilt polnud eriti röömustav, pöhjaplekid on suht höredad, karbid, tiivaääred.....+on mingi pottsepp juba korra seda kere remontinud, mitte hästi
Näitasin omanikule siis ette(tegu oli suht autokauge inimesega) mida mötlen selle all et pole just palju plekki alles jäänud alumistesse rajoonidesse, too kehitas ölgu ja ütles et siis ei hakka ta oma pead üldse vaevama selle remondiga, ja pakkus, et osta ära hoopis.
Noh, viimane asi mida mul sel hetkel vaja oli, veel üks roostes auto, ütlesin et tänan ei, hinda kuuldes muidugi muutusin veidi mötlikumaks sest see oli töesti odav. Siis, lubades asja üle järgi möelda, hakkaisn minema söitma kui nägin kuuri taga seismas midagi väga imelikku, ja kuna Väga Imelikku Asja omanik oli nöus müüma vaid koos Elfiga, siis sai käed löödud.
Imeliku asja lugu siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid247720
Aga Elfist endast siis, auto on komplektne ja söidukorras, ei näe väljast just eriti jube välja. Mootor on vahetatud omaniku jutu järgi 1275vastu, ja tegu peaks olema cooper s i mootoriga. Väga erk on küll teine.
All on 10tollised valuveljed suht heade rehvidega, salong on heas korras.
Väljast on ta punane, valge katusega.
Pilte pole veel pakkuda, sest mu arvuti sinihamba jublakas jäi koju eestisse ja ise rootsis.
Eile kerenumbrit lahti kodeerides sai töestust kahtlus, et tegu on mark 1 Elfiga, mis on hea uudis sest need on köige haruldasemad. Tehtud siis vaid 3522tk.
Passis küll aastaarv 63, kuid kerenumber räägib teist keelt.
See teadmine tegi küll väga suurt röömu, sest mark2 on köige levinum Elfidest, seega köige madalama väärtusega.
http://www.elf-hornet-register.co.uk/Timeline.html
Plaanidest rääkides, eks tuleb ta ära taastada nii hästi kui vöimalik, et säiliks suht haruldane auto ja ka tema väärtus. Millal sellega pihta saab hakata, ei tea veel. Vöimalik, et sellega läheb veidi aega, teisi asju on ette korjunud hetkel.
Aga kui eestisse jöuan temaga, siis söidan ilmselt niisama ringi
et inimesi harjutada millegi sellise nägemisega!
Eks üritan lahendada piltide probleemi varsti, siis saab teemat jätkata!
mötlesin et teen teema siia ära, siis vast tekib huvi ka edasi kirjutada.
Elfe eestis veel liiga palju pole, sestap otsustasin möne aja oma elust raisata ühe taastamisele.
Auto saamislugu oli selline, et siin rootsis kohtusin läbi tuttavate inimesega, kes oli huvitatud oma Elfi taastamisest.
Käisin siis üle vaatamas, et mingi hinnang anda tööde mahule ja maksumusele. Pilt polnud eriti röömustav, pöhjaplekid on suht höredad, karbid, tiivaääred.....+on mingi pottsepp juba korra seda kere remontinud, mitte hästi
Näitasin omanikule siis ette(tegu oli suht autokauge inimesega) mida mötlen selle all et pole just palju plekki alles jäänud alumistesse rajoonidesse, too kehitas ölgu ja ütles et siis ei hakka ta oma pead üldse vaevama selle remondiga, ja pakkus, et osta ära hoopis.
Noh, viimane asi mida mul sel hetkel vaja oli, veel üks roostes auto, ütlesin et tänan ei, hinda kuuldes muidugi muutusin veidi mötlikumaks sest see oli töesti odav. Siis, lubades asja üle järgi möelda, hakkaisn minema söitma kui nägin kuuri taga seismas midagi väga imelikku, ja kuna Väga Imelikku Asja omanik oli nöus müüma vaid koos Elfiga, siis sai käed löödud.
Imeliku asja lugu siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid247720
Aga Elfist endast siis, auto on komplektne ja söidukorras, ei näe väljast just eriti jube välja. Mootor on vahetatud omaniku jutu järgi 1275vastu, ja tegu peaks olema cooper s i mootoriga. Väga erk on küll teine.
All on 10tollised valuveljed suht heade rehvidega, salong on heas korras.
Väljast on ta punane, valge katusega.
Pilte pole veel pakkuda, sest mu arvuti sinihamba jublakas jäi koju eestisse ja ise rootsis.
Eile kerenumbrit lahti kodeerides sai töestust kahtlus, et tegu on mark 1 Elfiga, mis on hea uudis sest need on köige haruldasemad. Tehtud siis vaid 3522tk.
Passis küll aastaarv 63, kuid kerenumber räägib teist keelt.
See teadmine tegi küll väga suurt röömu, sest mark2 on köige levinum Elfidest, seega köige madalama väärtusega.
http://www.elf-hornet-register.co.uk/Timeline.html
Plaanidest rääkides, eks tuleb ta ära taastada nii hästi kui vöimalik, et säiliks suht haruldane auto ja ka tema väärtus. Millal sellega pihta saab hakata, ei tea veel. Vöimalik, et sellega läheb veidi aega, teisi asju on ette korjunud hetkel.
Aga kui eestisse jöuan temaga, siis söidan ilmselt niisama ringi
et inimesi harjutada millegi sellise nägemisega!
Eks üritan lahendada piltide probleemi varsti, siis saab teemat jätkata!
Üksiku Riley Elfi klubi
Täna ja eile sai Elfiga tegeletud vähe. Kuna päevani mil koletise rattad eestit puudutavad pole enam nädalatki aega jäänud, siis otsustasin üle vaadata pidurid ja tuled, et mis neist järgi on. Suunatuledel oli möni massi ja ühenduseprobleem, aga korda nad said. Eriti kelmikas lahendus on suunatulede indikaator autos sees, nimelt vilgub roheliselt suunatulekangikese ots, kuhu pirn on sisse ehitatud
Täistulesid ei leidnudki, ega töele au andes ei viitsinud neid eriti pingeliselt taga otsida kah, pole nii tähtis.
Piduritega on aga veidi halvem lugu, kiskusin ükshaaval köik nurgad laiali ja käisin asjad üle, leidsin kolm kinniroostetanud pidurisindrit mis sai liikuma pandud ja puhastatud, reguleerimispoldid sai liikuma öpetatud uuesti, öhutatud-ja ikkagi on esimese vajutamisega pidurid kehvemad kui teisega.
Peab nuputama, praegu nagu kohe ei hüppa pähe mida veel teha annaks.
Samuti käisin ja trackisin välja üleelmise omaniku, kelle käes vedeles auto originaalmootor. Vötsin selle temalt muidugi ära, tegu siis 850kuubisega.
Väljanägemiselt nagu oleks eile tehasest tulnud, ringi keerates tundus ka kompressioon olemas olevat täiesti. Vana mootor on siis nii vana et käigukang läheb pedaalide juurest otse mootorisse, mitte ei asu keset autot nagu uuematel.
Nüüd vaja veel vanakooli pooltelgesid, neid mis kardaaniristidega on mitte püsikiirusliigenditega.
Veel sain üleeelmiselt omanikult endale kaubelda kaks minilite 10' koos rehvidega, ja ühe sellise tutika dunlopi 10' nagu mu autol praegu all on.
Siis veel kilekotitäis väiksemaid pudinaid, piduri peasilindreid, laadereleesid, jms pudipadi.
Oma jutu järgi olevat vanamees Elfi 6-70k seki matnud möne aastaga, ja seda on palju arvestades millises seisukorras auto on. Olevat vahetatud esitiivad, vahetatud mootoril köik tihendid ja veel keevitatud jne. Keretööde kohapealt vöib vaid nöutult ölgu kehitada, seda on teinud ilmselt pagar ja kingsepp käsikäes vms, polegi ammu sellist porri näinud.
Noh, praeguseks siis köik jälle, ma tean et ega keegi ilma piltideta teksti lugeda ei viitsi eriti kuid mulle endale see ülestähendus vajalik, siis hiljem hea vaadata mis ja millal.
Ilmselt järgmise nädala löpupoole tulevad ka pildid kui löpuks koju jöuan.
Täistulesid ei leidnudki, ega töele au andes ei viitsinud neid eriti pingeliselt taga otsida kah, pole nii tähtis.
Piduritega on aga veidi halvem lugu, kiskusin ükshaaval köik nurgad laiali ja käisin asjad üle, leidsin kolm kinniroostetanud pidurisindrit mis sai liikuma pandud ja puhastatud, reguleerimispoldid sai liikuma öpetatud uuesti, öhutatud-ja ikkagi on esimese vajutamisega pidurid kehvemad kui teisega.
Peab nuputama, praegu nagu kohe ei hüppa pähe mida veel teha annaks.
Samuti käisin ja trackisin välja üleelmise omaniku, kelle käes vedeles auto originaalmootor. Vötsin selle temalt muidugi ära, tegu siis 850kuubisega.
Väljanägemiselt nagu oleks eile tehasest tulnud, ringi keerates tundus ka kompressioon olemas olevat täiesti. Vana mootor on siis nii vana et käigukang läheb pedaalide juurest otse mootorisse, mitte ei asu keset autot nagu uuematel.
Nüüd vaja veel vanakooli pooltelgesid, neid mis kardaaniristidega on mitte püsikiirusliigenditega.
Veel sain üleeelmiselt omanikult endale kaubelda kaks minilite 10' koos rehvidega, ja ühe sellise tutika dunlopi 10' nagu mu autol praegu all on.
Siis veel kilekotitäis väiksemaid pudinaid, piduri peasilindreid, laadereleesid, jms pudipadi.
Oma jutu järgi olevat vanamees Elfi 6-70k seki matnud möne aastaga, ja seda on palju arvestades millises seisukorras auto on. Olevat vahetatud esitiivad, vahetatud mootoril köik tihendid ja veel keevitatud jne. Keretööde kohapealt vöib vaid nöutult ölgu kehitada, seda on teinud ilmselt pagar ja kingsepp käsikäes vms, polegi ammu sellist porri näinud.
Noh, praeguseks siis köik jälle, ma tean et ega keegi ilma piltideta teksti lugeda ei viitsi eriti kuid mulle endale see ülestähendus vajalik, siis hiljem hea vaadata mis ja millal.
Ilmselt järgmise nädala löpupoole tulevad ka pildid kui löpuks koju jöuan.
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: Riley Elf, Indrek
Jõudu igatahes!, oleks isu küll ühte ehtsat Elfi kah näha
Re: Riley Elf, Indrek
Nägin täna pisikese ära See on supppper
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Re: Riley Elf, Indrek
No DeVille, kaua sa meid siin praed, sooviks sellest Riley Elf-ist juba pilte näha!
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Re: Riley Elf, Indrek
Indrek maalis suvepäevadel sõnadega masinast korraliku pildi ette. Vahest ehk liialt karme sõnu kasutades aga kuulajad said aimu, millega tegu. Siiski peab tunnistama,et pilt ütleb sõnadest rohkem
Cooper Sport
Re: Riley Elf, Indrek
Need siis esialgsed halva kvaliteediga pildid kohast kus ta viimase aasta-paar seisnud oli.
Lähen varsti öue ja teen möned klöpsud fotokaga kah.
Lähen varsti öue ja teen möned klöpsud fotokaga kah.
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: Riley Elf, Indrek
Päris vahva
Jälle üks omanäoline juures
Wikipedias väike tekst nende kohta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mini#Wolse ... .931969.29
Jälle üks omanäoline juures
Wikipedias väike tekst nende kohta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mini#Wolse ... .931969.29
Italy Kuller :twisted:
Re: Riley Elf, Indrek
Uurisin siis täna ajaviiteks toda plekitükkide teemat, millega minigi juures hädas olin. Nimelt on enamus neist asenduseks müüdavatest plekkidest nii halva kvaliteediga ja absoluutselt reaalsusest erinevad, et kui elfi hakkan taastama siis tahaks ikkagi möistlikke asju kasutada.
Sobrasin siis läbi Elfifoorumi ja küsisin sealt nöu, soovitati ainult Minimachine ja siis Heritage nimelist käitist, kust siis pidi saama arvestatava kvaliteediga pulkasid. Hinnad, muidugi, on sellised....njah, kallimapoolsed
Enda senini saadud plekkidest kölbasid hästi vaid välimised küljekarbid, muu tuli suuremal vöi väiksemal määral ringi teha et auto külge sobiks.
Korralikke pilte autost ei olegi jöudnud siiani teha, koguaeg on meelest läinud. Et nende piltide peal mis siia panin näeb ta suht önnetu välja, tegelikus elus on isegi suht ilus, need esitulede iluröngad ma panin ka külge mis pildil puudu ja tagumise numbri kah korralikult. Samuti vahetasin ära bensupumba(siinkohal suured-suured tänud Einole )
Eks siis hakkan nüüd vaikselt raha korjama ja tükkide nimekirja tegema, et mis vaja läheb, loodan keretöödega alustada ilmselt järgmisel talvel. Ees on siis minist väiksem jaapani kastiauto, mille valmimiseks on vaja vaid tööd teha, sest ühtki juppi talle kuskilt ei saa niikuinii....
Sobrasin siis läbi Elfifoorumi ja küsisin sealt nöu, soovitati ainult Minimachine ja siis Heritage nimelist käitist, kust siis pidi saama arvestatava kvaliteediga pulkasid. Hinnad, muidugi, on sellised....njah, kallimapoolsed
Enda senini saadud plekkidest kölbasid hästi vaid välimised küljekarbid, muu tuli suuremal vöi väiksemal määral ringi teha et auto külge sobiks.
Korralikke pilte autost ei olegi jöudnud siiani teha, koguaeg on meelest läinud. Et nende piltide peal mis siia panin näeb ta suht önnetu välja, tegelikus elus on isegi suht ilus, need esitulede iluröngad ma panin ka külge mis pildil puudu ja tagumise numbri kah korralikult. Samuti vahetasin ära bensupumba(siinkohal suured-suured tänud Einole )
Eks siis hakkan nüüd vaikselt raha korjama ja tükkide nimekirja tegema, et mis vaja läheb, loodan keretöödega alustada ilmselt järgmisel talvel. Ees on siis minist väiksem jaapani kastiauto, mille valmimiseks on vaja vaid tööd teha, sest ühtki juppi talle kuskilt ei saa niikuinii....
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: Riley Elf, Indrek
Indrek, jõudu ja ennekõike kannatust sulle
Ma loodan, et sa ei pahanda, kui ma su kaunitarist paar pilti siia lisan:
Tööd on selle pisikese kallal rohkem kui küll, aga ma usun, et see on ka vaeva väärt
Ma loodan, et sa ei pahanda, kui ma su kaunitarist paar pilti siia lisan:
Tööd on selle pisikese kallal rohkem kui küll, aga ma usun, et see on ka vaeva väärt
Re: Riley Elf, Indrek
Suured tänud sulle piltide eest!
Ma ise olen suht lootusetu nende tegemisel
Kannatust mul jagub, peaks lihtsalt aega ja raha kah olema siis saab köik korda.
Ma ise olen suht lootusetu nende tegemisel
Kannatust mul jagub, peaks lihtsalt aega ja raha kah olema siis saab köik korda.
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: Riley Elf, Indrek
See Elf on ikka päris kift
Re: Riley Elf, Indrek
Indek sa oled vist ainuke Mini omanik kelle masinal on väljaspool kinnitusega uksed küljes.
Ahja, sinu Mini peaks olema, köige vanem isend Eestis. (Mis aasta mudel ta tegelikult on?)
Ahja, sinu Mini peaks olema, köige vanem isend Eestis. (Mis aasta mudel ta tegelikult on?)
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.