mötlesin et teen teema siia ära, siis vast tekib huvi ka edasi kirjutada.
Elfe eestis veel liiga palju pole, sestap otsustasin möne aja oma elust raisata ühe taastamisele.
Auto saamislugu oli selline, et siin rootsis kohtusin läbi tuttavate inimesega, kes oli huvitatud oma Elfi taastamisest.
Käisin siis üle vaatamas, et mingi hinnang anda tööde mahule ja maksumusele. Pilt polnud eriti röömustav, pöhjaplekid on suht höredad, karbid, tiivaääred.....+on mingi pottsepp juba korra seda kere remontinud, mitte hästi

Näitasin omanikule siis ette(tegu oli suht autokauge inimesega) mida mötlen selle all et pole just palju plekki alles jäänud alumistesse rajoonidesse, too kehitas ölgu ja ütles et siis ei hakka ta oma pead üldse vaevama selle remondiga, ja pakkus, et osta ära hoopis.
Noh, viimane asi mida mul sel hetkel vaja oli, veel üks roostes auto, ütlesin et tänan ei, hinda kuuldes muidugi muutusin veidi mötlikumaks sest see oli töesti odav. Siis, lubades asja üle järgi möelda, hakkaisn minema söitma kui nägin kuuri taga seismas midagi väga imelikku, ja kuna Väga Imelikku Asja omanik oli nöus müüma vaid koos Elfiga, siis sai käed löödud.
Imeliku asja lugu siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid247720
Aga Elfist endast siis, auto on komplektne ja söidukorras, ei näe väljast just eriti jube välja. Mootor on vahetatud omaniku jutu järgi 1275vastu, ja tegu peaks olema cooper s i mootoriga. Väga erk on küll teine.
All on 10tollised valuveljed suht heade rehvidega, salong on heas korras.
Väljast on ta punane, valge katusega.
Pilte pole veel pakkuda, sest mu arvuti sinihamba jublakas jäi koju eestisse ja ise rootsis.
Eile kerenumbrit lahti kodeerides sai töestust kahtlus, et tegu on mark 1 Elfiga, mis on hea uudis sest need on köige haruldasemad. Tehtud siis vaid 3522tk.
Passis küll aastaarv 63, kuid kerenumber räägib teist keelt.
See teadmine tegi küll väga suurt röömu, sest mark2 on köige levinum Elfidest, seega köige madalama väärtusega.
http://www.elf-hornet-register.co.uk/Timeline.html
Plaanidest rääkides, eks tuleb ta ära taastada nii hästi kui vöimalik, et säiliks suht haruldane auto ja ka tema väärtus. Millal sellega pihta saab hakata, ei tea veel. Vöimalik, et sellega läheb veidi aega, teisi asju on ette korjunud hetkel.
Aga kui eestisse jöuan temaga, siis söidan ilmselt niisama ringi

Eks üritan lahendada piltide probleemi varsti, siis saab teemat jätkata!