7. leht 8-st

Re: andreas Miniga

Postitatud: 31 Jaan 2016, 21:45
Postitas andreas
Ah ja, vahepeal olen ka valmis saanud garaazi mis võimaldab erinevaid projekte ellu viia.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 01 Veebr 2016, 00:46
Postitas eino
:D :D :D :D Peaks oma Krokuga sinna tulema :D :D :D :D

Re: andreas Miniga

Postitatud: 01 Veebr 2016, 07:37
Postitas Janno
Sulase (fie) palkasid ka, nagu piltidelt näha

Re: andreas Miniga

Postitatud: 01 Veebr 2016, 07:56
Postitas andreas
Siin käib mul kõiksuguseid peletisi, mis see väike Kronku siis veel ära ei ole.
Ja mees kruustangide rauast töölaua kõrval on puhtalt vastukaaluks transal kaasa võetud.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 01 Veebr 2016, 09:55
Postitas ares
Ok ma olen kade :)

Sulase üle muidugi.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 06 Veebr 2016, 22:35
Postitas andreas
Valmis minema oma kohale.
Vaeva tuleb näha veel radika kinnitustega, sest 97a mootoritel asub radikas juba kapoti all õige kohapeal.
Loodan et ei pea radika paigaldusel hakkama kere detaile lõikuma.

Küsimus.
Ega ei ole kellelgi seisma jäänud sisemisi pooltelje otsasid?
http://www.minispares.com/product/Class ... 0to%20shop

Re: andreas Miniga

Postitatud: 07 Veebr 2016, 07:13
Postitas 90Deville
Mul vist on, küll mitte uued, aga vigadeta küll.
Radika jaoks pead löikama esipölle veidi, vöi seda keskmist posti, ei mäleta enam, aega kaua möödas. Asul ju teine kere körval kust saad vaadata? Radika enda kinnitused olid ehk poolraami küljes üldse

Re: andreas Miniga

Postitatud: 07 Veebr 2016, 10:25
Postitas andreas
Teist kere mul kõrval enam ei ole kuid moditud oli sellel esipõlle kindlasti.
Paigutasin radika jupid oma masina peale ja näen et... võibolla ikka kuidagimoodi saan ilma lõikamata.

Kui ma eelmise uue mootori peale ehitasin vahetasin välja kõik käändmikud, munakad, puksid kaasa arvatud nii sisemised kui välimised veovõlli otsad.
Hetkel on sellest operatsioonist möödunud 17000 km ning puksid on mõralised, tuleb välja vahetada esimesed rattarummud ja veovõllid on korraliku loksuga. HÄSTI KESTAVAD.

Kindlasti eelistaksin külge panna uued jupid kuid ei tea jälle nende kvaliteeti.
Minispares POT JOINT (INBOARD CV) laoseis on null.
Deville, kas viitsid vaadata on need otsad sul alles ning mis seisukorras?

Re: andreas Miniga

Postitatud: 07 Veebr 2016, 17:04
Postitas 90Deville
Ma vaatan homme.
Igaljuhul on need kasutatud ja pärit siis 98a mägramini küljest, mille läbisöit oli vist kuskil 6-70k km ringis.
Vahetasin, kuna gaasi peale ja maha lastes oli mingi klonks, see ei muutunud ka uutega karvavördki paremaks, niiet ju seal olid loksud siis pigem difris.
Ei mäleta enam täpselt, aga uued sain vist Eino kaudu soomest
Üldiselt vahetatakse neid pärisautodel, kui tekib vibra mingil kindlal maanteekiirusel, miniga vöib ka muudmoodi avalduda ilmselt.

Radika seoses, vist oli nii et jahutusvent ei mahtunud vahele ja sellejaoks tuli väike kaar välja löigata esipölle nö keskmisest äärest iluvöre tagant.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 09 Veebr 2016, 09:50
Postitas Janno
Mis sest taamal seisvast beeži plokiga mootorist saab?
Teed tast kella?

Re: andreas Miniga

Postitatud: 09 Veebr 2016, 10:08
Postitas andreas
Teen sellest korraliku pesumasina.

Tagavaraks.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 08 Mär 2016, 21:49
Postitas andreas
Vahepeal on siis toimunud väike muutus.
Esisild sai endale uued veovõlli otsad,rummud, laagrid ja sarniirid.
Remonditud mootor leidis endale koha kapoti all.
Kuna tegemist on uut tüüpi mootoriga (97 aasta) siis selle aiste vahele sobitamine oli omamoodi ettevõtmine, kuid leidsin lahendused kere küljest suuremaid tükke eemaldamata.
Vaja oli keevitada poolraami külge radika kinnitused, ehitada paisupaagile alus jne

OK.
Mootor küljes, lõdvikud ühendatad, jahutusvedelik ja õli mootoris, juhtmed ühendatud ja annan starterit.
MITTE MIDAGI EI TOIMU.
Hakkasin siis uurima, milles kühvel. Peale seda kui olin endale peensusteni selgeks teinud kogu Mini elektrisüsteemi, lugenud läbi terve interneti selgus, et ega ma seda mootorit ilma originaal immota ikka tööle ei saa küll.
Olin varem veendunud, et küll ma selle MINI immo kuidagimoodi ära petan, kuid võta näpust.
Õnneks tuli Jaan (kellele sai müüdud sinine Mini, mille endist mootorit nüüd putitan) mulle nii palju vastu, et sain sinise Mini uuesti oma garaazi tirida ning vajaliku immo maha kruvida.
Nüüd remonditud mootor töötab karu kõhus laitmatult ning on valmis alustama uut hooaega.

Järgmise tööna võtan ette tagapidurite korrastamise ning sildade regull.

Suured tänud uuele Minilisele Jaanile.

Re: andreas Miniga

Postitatud: 09 Mär 2016, 08:03
Postitas eino
Tagapidurite tarbeks soovitan panna reguleeritava rõhukraan. Lihtsam bürograatidele autot näidata :D

Eino

Re: andreas Miniga

Postitatud: 08 Mai 2016, 21:16
Postitas andreas
Laupäevase väljanäituse tulemuseks siis selline üllatus....

Kas on kedagi kellel võiks garaazi nurgas sellist kangi olla???

Re: andreas Miniga

Postitatud: 08 Mai 2016, 22:36
Postitas eino
Ädapärast võin laenata Tibu päält ☺