andreas Miniga
andreas Miniga
tere minilised
Nagu juba taibukad aru said siis minu nimi andreas, vaga vana veel ei ole ja huvid yhtivad selle foorumi kasutajatega.
minu mini lugu sai alguse nii et lihtsalt ykspaev laksin ja soetasin ta endale puhtalt hetkeemotsioonist. Siiani olen saanud temaga liikuda u 200 kilomeetrit nii et soidumugavused mul selle masinaga veel puuduvad, kuigi ei saa puudulikuks pidada tema remondimugavusi
Masina soetamisel vaatas mulle vastu selline pilt.
Nagu juba taibukad aru said siis minu nimi andreas, vaga vana veel ei ole ja huvid yhtivad selle foorumi kasutajatega.
minu mini lugu sai alguse nii et lihtsalt ykspaev laksin ja soetasin ta endale puhtalt hetkeemotsioonist. Siiani olen saanud temaga liikuda u 200 kilomeetrit nii et soidumugavused mul selle masinaga veel puuduvad, kuigi ei saa puudulikuks pidada tema remondimugavusi
Masina soetamisel vaatas mulle vastu selline pilt.
- Manused
-
- kuid hiljem hellitas minu silmi siiski selline pilt
- DSC03106.jpg (210.74 KiB) Vaadatud 42224 korda
-
- picture_032_165.jpg (142.01 KiB) Vaadatud 42224 korda
masinat lahemalt uurides koorus valja veel palju muud ilusat
- Manused
-
- turvavoo kinnitus
- DSC03107.jpg (844.56 KiB) Vaadatud 42217 korda
-
- nii sisemised kui ka valimised karbid tulid taielikult eelaldada. kere alla ehitasin porandast u meetri korguse ratastel raami, et oleks voimalik seda garaazis liikutada .
uksepostide vahele nelikanttorust raam, et uksevahed ara ei nihkuks. - DSC03157.jpg (715.15 KiB) Vaadatud 42217 korda
- nii sisemised kui ka valimised karbid tulid taielikult eelaldada. kere alla ehitasin porandast u meetri korguse ratastel raami, et oleks voimalik seda garaazis liikutada .
-
- need on kindlasti meie lemmikkohad
- DSC03153.jpg (634.41 KiB) Vaadatud 42217 korda
-
- valja tuli vahetada ka osa pohjaplekist
- DSC03190.jpg (596.64 KiB) Vaadatud 42217 korda
-
- tagumine poolraam et olnud ka enam nous mittemillegi kyljes kinni olema. tegelikult polnud sellest raamist ka enam suurt jarel.
- DSC03195.jpg (633.96 KiB) Vaadatud 42217 korda
-
- need jupid tegelesid sellel masinal poolraami kinnihoidmisega
- DSC03208.jpg (671.27 KiB) Vaadatud 42217 korda
-
- DSC03187.jpg (662.06 KiB) Vaadatud 42217 korda
kuna kindel plaan oli saada see masin liikuma ja ilusaks veel sellel kevadel siis alustasin kibekiiresti keevitustoodega.
Profesionaalidelt teada saades kuidas kaib kaima, ja seisma see masin votsingi asja kasile. ( pilt ysna kole ).
Praeguseks on juba suurem osa roostetanud plekki valja vahetatud, ning tanu einole olen algust teinud uute detailide kylge monteerimisega.
Profesionaalidelt teada saades kuidas kaib kaima, ja seisma see masin votsingi asja kasile. ( pilt ysna kole ).
Praeguseks on juba suurem osa roostetanud plekki valja vahetatud, ning tanu einole olen algust teinud uute detailide kylge monteerimisega.
- Manused
-
- pakkiruumi tagumine aar
- DSC03215.jpg (632.53 KiB) Vaadatud 42214 korda
-
- pakiruumi aar ennem kokku omblemist
- DSC03213.jpg (558.9 KiB) Vaadatud 42214 korda
-
- pakiruumi plekk, ennem silla kinnituse monteerimist.
- DSC03201.jpg (613.1 KiB) Vaadatud 42214 korda
-
- sisekarp ennem happe- ning taitekrunti
- DSC03192.jpg (673.42 KiB) Vaadatud 42214 korda
-
- lemmikkohad
- DSC03155.jpg (640.39 KiB) Vaadatud 42214 korda
-
- DSC03146.jpg (766.38 KiB) Vaadatud 42214 korda
-
- elu esimene omblus
- DSC03121.jpg (607.3 KiB) Vaadatud 42214 korda
see pinnarooste on ainult pakiruumi osas. kogu masina pohi on plaanis puhastada fiiber ning traatkettaga, roostesed kohad peale puhastust katan dinitroli rooste eemaldus happega peale seda happekrunt ja siis taitekrunt.
vahepeal muidugi karestamine ja lahustipesu, ning koigeviimaseks dinitroli pohjamastiks.
see praegune pohjakaitse tuleb sealt suht kergesti maha kuid nende rattakoobaste ja roostes kohtadega on muidugi rohkem vaeva. roostes kohtade pealt tegin moned sisseloiked ka kontrollimaks pleki paksust, millimeetrisest plekist on havinenud u 20%.
vahepeal muidugi karestamine ja lahustipesu, ning koigeviimaseks dinitroli pohjamastiks.
see praegune pohjakaitse tuleb sealt suht kergesti maha kuid nende rattakoobaste ja roostes kohtadega on muidugi rohkem vaeva. roostes kohtade pealt tegin moned sisseloiked ka kontrollimaks pleki paksust, millimeetrisest plekist on havinenud u 20%.
vot ei oska oelda kui palju on palju ja kui palju on vahe?
restaureerimise ja remontimise kaigus saan ta teha tapselt sellise nagu endale parasjagu meeldib. loomulikult kui hiljem myygile moelda saaksin u poole sellest rahast tagasi mis remondile kulub. Arvan et peale Arese kaest soetatud mootorit ning peale kere kapitaalremonti saan temaga hea mitu aastat muretult ringi kimada ja kokkutulekutel figureerida. Ega muidugi see on ka selge et taiendada saab, ja tulebki seda masinat ju alati.
restaureerimise ja remontimise kaigus saan ta teha tapselt sellise nagu endale parasjagu meeldib. loomulikult kui hiljem myygile moelda saaksin u poole sellest rahast tagasi mis remondile kulub. Arvan et peale Arese kaest soetatud mootorit ning peale kere kapitaalremonti saan temaga hea mitu aastat muretult ringi kimada ja kokkutulekutel figureerida. Ega muidugi see on ka selge et taiendada saab, ja tulebki seda masinat ju alati.
aastakaik siis sellel pisikesel 90 ja mootor hetkel veel 1,0 .
Minu jaoks oligi vaga meeldiv yllatus, et keegi polnud varem selle kere juures suurt vaeva nainud ning kere oligi varasemate Autoremontijate poolt jaetud puutumata. Koik muud osad mis olid valja vahetatud olid tehtud asjatundjate poolt. ( pidurid, amordid, karburaator, esiistmed jne ).
Summuti oli pandud kyll uus, kuid see rippus seal pohja all pool vildakil yhe tripi otsas. Salongi osas vajavad valja vahetust koik puittetailid, mis praeguseks peaksid juba eesti poole liikuma.
Yldiselt masina tehniline seisukord oli rahuldav, va. koerajooks, jagaja vaakumklapp, mootori- ning generaatori kinnitused.
Minu jaoks oligi vaga meeldiv yllatus, et keegi polnud varem selle kere juures suurt vaeva nainud ning kere oligi varasemate Autoremontijate poolt jaetud puutumata. Koik muud osad mis olid valja vahetatud olid tehtud asjatundjate poolt. ( pidurid, amordid, karburaator, esiistmed jne ).
Summuti oli pandud kyll uus, kuid see rippus seal pohja all pool vildakil yhe tripi otsas. Salongi osas vajavad valja vahetust koik puittetailid, mis praeguseks peaksid juba eesti poole liikuma.
Yldiselt masina tehniline seisukord oli rahuldav, va. koerajooks, jagaja vaakumklapp, mootori- ning generaatori kinnitused.
Tubli Andreas. Olgem ausad, siis tegelik olukord on selline, et 90% tehtud vanaauto keretöödest ei vasta mittemingisugusele kriitikale, tavaliselt visatakse lapp peale, punktitakse see kuidagi kinni ja pläkerdatakse värvi ja mastiksiga üle. Siis veel hunnik tina ja pahtlit, vot see on porno. Kui auto tuleb keretöödest, ei tohiks mitte kuskilt näha olla, et midagi paigatud oleks, või mõni liide pole nii nagu ta tehasest omal ajal tuli. Nagu piltidelt paistab, siis Andreas sinnapoole püüdleb.
peale iga vaba hetke, mis garaazis veedetud hakkab juba natu silmailu tekkima. Vahepeal seadsin endale eesmargiks veeretada see masin automaalri juurde juba martsi teisel poolel, nii et nyyd peab napukesi veelgi kiiremini liigutama hakkama
tegemistest moned fotod:
tegemistest moned fotod:
- Manused
-
- pohi kaetud epokruntvarviga
- DSC03238.jpg (93.81 KiB) Vaadatud 42108 korda
-
- esimene rattakoobas
- DSC03239.jpg (76.12 KiB) Vaadatud 42108 korda
-
- seisukord ennem happekrunti
- DSC03229.jpg (122.45 KiB) Vaadatud 42108 korda
-
- DSC03228.jpg (120.21 KiB) Vaadatud 42108 korda
-
- paris horedaks oli roostetanud
- DSC03226.jpg (111.58 KiB) Vaadatud 42108 korda
-
- DSC03225.jpg (112.1 KiB) Vaadatud 42108 korda
-
- DSC03224.jpg (110.82 KiB) Vaadatud 42108 korda