Minu Mini ostmise loost siis natuke. Sai siis ühel tüüpilisel laupäeval üles ärgatud ja võtsin lahti arvuti. Kuna olin auto just nädal aega tagasi maha müünud, siis tegelesin millegi uue otsimisega. See otsimine oli väga keeruline tegevus, kuna mul olid kriteeriumid täpselt paigas.
*Äge välimus
*Kliimaseade
*Vähemalt 100kw
*Nahksisu
*Kapotiamordid (Ärge küsige

*Mugav
Käisin siis igasuguseid 166kw Volvosid vaatamas (Vaatamata sellele, et tal puudub äge välimus). Vahepeal kiikasin isegi VW Scirocco poole. Aga tollel kurikuulsal laupäeval ma leidsin netist ühe punase Mini. Helistasin koheselt sõbrale, et too mulle transporti pakuks ning läksime teda kaema.
Kuna mul oli parasjagu ülimalt hea tuju, siis saigi see diil ära tehtud. Nagu näha võite, siis kattus kriteerumitega ainult kaks punkti - nahksisu ja äge välimus. Kui diil sai tehtud, siis sõitsime sõbraga Statoli, et teha kindlustus. Ja kui tagasi jõudsime, hakkas Mini esimest korda iseloomu näitama. Aku oli täiesti kutu. Sikutasime ta siis käima ja läksime akut ostma.
Nüüd siis autost.
Mini on tehasest välja veerenud aastal 1992 ja 2004 on läbinud täieliku kere remondi. Salong on nahatatud ja kerele on peale tõmmatud väga kena tumepunane värv ning katust katab pärlmutter-valge. Mootor on tal 1.0 liitrine, millel on 30 meeliülendavat kilovatti. Kõik on väga heas korras, kui välja arvata üks rattalaager, mis teeb päris koledat häält. Ka mõned sharniirid vajavad vahetust, kuna autol on 13" veljed ning Koni kollased regulleeritavad amordid, mis on sätitud kõige jäigema peale.
Kaladest nii palju, et reedel suri Mini Vana-Kalamaja tänaval ära. See oli tingitud sellest, et kuna paagis polnud vist viimased 4 aastat rohkem kütust, kui 10 liitrit olnud, oli hakanud paagi ülemine osa seestpoolt roostetama. Minu 20 liitrit kütust võttis sutsu roostet külge ja viis selle endaga karburaatorisse. Sai siis asi korda tehtud, kuid nüüd on soojalt mootori tühikäigupöörded 2200. Töömehed vahetasid seal mingid asjad veel ära kah. Ehk nad ehitasid viiest karburaatorist ühe.
Teine asi on see, et vahepeal sai tehtud pisike tutvus äärekiviga, mis mudis natuke esiotsa. Kokkuladumise käigus läksid arvatavasti mingid juhtmed sassi ja nüüd on tal erinevad elektrikalad. Alguses ei töötanud juhipoolsed tuled. See sai korda, siis 5 minuti pärast surid kõrvalistuja tuled ära. Sai ka see korda tehtud, surid ära kojamehed, tahhomeeter ja armatuurivalgus. Ja peale seda, kui kojamehed korda said, hakkas ka tahhomeeter kogemata tööle. See viis siis selleni, et Minil ei põle mitte ükski välimine tuli. Kaasaarvatud suunatuled. Ohutuled seejuures vilguvad ilusti. Homme teen talle ühe suurema hoolduse, kus vahetan õlid jms kraami ära.
Mõningad pildid:


Salongist praegu pilte pole, kuna armatuur on tal jube imelik. See vajab tegemist.
Nüüd ka paar küsimust.
Kas rattalaagri vahetusega peaks saama kodustes tingimustes hakkama? Eeldatavasti on kõik vajalikud võtmed olemas
Mida tähendab too "Mayfair"?
Rain.