Siilimini Mayfair 90a, 1.0 (MÜÜDUD)
Siilimini Mayfair 90a, 1.0 (MÜÜDUD)
Mul oli selline asi, et autot nagu väga ei tahtnudki, eelistasin rohkem uisu-ratta-jalaliikumist Siis aga tekkis vajadus tööalaselt rohkem iseseisvust saavutada ja noh... ainuke võimalus oli auto. Nii. Ja KUI juba auto, siis olgu eriline. Ja kuna igasugu machopoosetajad oma bemmide ja maasturitega on ära tüüdanud, siis ilmtingimata vastukaaluks mõni väike... aga asjalik. Noneh, eriti palju variante polegi - MINI!
Kristjan siin asus oma autokogu vähendama ja mina endaoma suurendama - looduses valitsegu ikka tasakaal, ostsin siis selle pisikese neegri ära. Hetkel saab veel kõpitsemist Jõgeval, peagi loodan Tallinnasse tuua ja maasturitele fooristardist tagatulesid näidata ning ÕIGET parkimist õpetada.
Samas on kerge hirm kah, et äkki muutub see tehnopool hirmus keeruliseks, kuna ise pole kunagi tehnokraat olnud, ikka rohkem sinna puidu poole kiskund. A noh... vast saab hakkama ja ajapikku ka mõneti tehniliselt targemaks. Jah.
Kristjan siin asus oma autokogu vähendama ja mina endaoma suurendama - looduses valitsegu ikka tasakaal, ostsin siis selle pisikese neegri ära. Hetkel saab veel kõpitsemist Jõgeval, peagi loodan Tallinnasse tuua ja maasturitele fooristardist tagatulesid näidata ning ÕIGET parkimist õpetada.
Samas on kerge hirm kah, et äkki muutub see tehnopool hirmus keeruliseks, kuna ise pole kunagi tehnokraat olnud, ikka rohkem sinna puidu poole kiskund. A noh... vast saab hakkama ja ajapikku ka mõneti tehniliselt targemaks. Jah.
Salongist vaadates ei asu teispool sinu kirjeldatud paneeli mitte mootor vaid roolilatt. Kui ma sain kirjeldusest õigesti aru.
See koht on minu kollasel ka lapitud. Kuid need probleemid tunduvad olevat tekitatud pigem salongist. Märjad jalanõud, märg matt, soolasegune asi talvisel ajal, nullilähedane tuulutus jne.
See koht on minu kollasel ka lapitud. Kuid need probleemid tunduvad olevat tekitatud pigem salongist. Märjad jalanõud, märg matt, soolasegune asi talvisel ajal, nullilähedane tuulutus jne.
Nii madalaid 13" talvekumme minu teada ei toodeta. Iseenesest on 13" velg küll üsna tavaline mõõt uutel väikestel linnaautodel, kuid nondel on rattakoobas vähe suurem.
Paraku on isegi 12"-le keeruline talvekumme leida. Võimalik aga vajab veidi askeldamist.
http://www.miniklubi.com/foorum/viewtop ... alverehvid
Paraku on isegi 12"-le keeruline talvekumme leida. Võimalik aga vajab veidi askeldamist.
http://www.miniklubi.com/foorum/viewtop ... alverehvid
12" plekkvelg. Sõita nendega eriti keegi ei armasta ja sestap saab neid teiste käest tasuta või siis sümboolse raha eest. Mul olid ka ühed sellised. Ei teagi kus nad praegu on.
10" ei tehta enam üldse talvekumme. Võib leida mõned vanad rehvid sinna peale aga sõita ei soovitaks sellistega. Kumm kaotab aja jooksul oma elastsust kõvasti. Talvekumm aga tehakse just pehmema konsistentsiga, et madalamatel temperatuuridel ikka teekattega haare oleks. Suvekumm on miinuskraadidel väga puine ja isegi kuiva teekattega väga halva juhitavusega.
10" ei tehta enam üldse talvekumme. Võib leida mõned vanad rehvid sinna peale aga sõita ei soovitaks sellistega. Kumm kaotab aja jooksul oma elastsust kõvasti. Talvekumm aga tehakse just pehmema konsistentsiga, et madalamatel temperatuuridel ikka teekattega haare oleks. Suvekumm on miinuskraadidel väga puine ja isegi kuiva teekattega väga halva juhitavusega.
A mis siin ikka. Eilane kõne süstis optimismi - lubati järgmine nädal valmis saada. Mõned värviparandused. Siis vaja teha ülevaatused, arvele võtmised ja registreerimised. Bla-bla.
Kui kellelgi on häid nõuandeid ja ideid, kuidas kogu seda bürokraatiavärki võimalikult sujuvalt ning valutult läbida, siis ärga hoidke küünalt vaka all - minul on sellelaadne kogemus null.
Kui kellelgi on häid nõuandeid ja ideid, kuidas kogu seda bürokraatiavärki võimalikult sujuvalt ning valutult läbida, siis ärga hoidke küünalt vaka all - minul on sellelaadne kogemus null.
Ajah, seda kah olen mõelnud, et mis oleksid head masina välishooldusvahendid?
Veljed vaja puhtaks saada - pigi ja nõgi jne.
Ning kerele tahaks poleeri teha - töökojas on meil vastav masin ning kompressor täitsa olemas. Töökojast ma ka ainuke mees, kes oma masina õkva töökojauksest sisse sõidutada ning muretult ruumis hooldada saab
Veljed vaja puhtaks saada - pigi ja nõgi jne.
Ning kerele tahaks poleeri teha - töökojas on meil vastav masin ning kompressor täitsa olemas. Töökojast ma ka ainuke mees, kes oma masina õkva töökojauksest sisse sõidutada ning muretult ruumis hooldada saab
Täna tõin masina Linna. Mõned jamad on veel alles - tagaudutuled ei põle ja ohutulelüliti on vist tuksis. Muus osas lippas mu võrr nagu miilenki kuni Ülemiste keskuseni, kus ma enne poodiminekut igaks juhuks massi välja lülitasin (pätitõrjet pole veel) ja pärast autosse istudes vist unustasin uuesti sisse lülitada. Igatahes Nõmme kandis hakkas suund sisselülimisel väga uimaselt tiksuma, lõpuks hakkas masin turtsuma ja sõbra maja ette jõudes suri välja. Käivitamisel tegi kuiva kõrinat ning ei käivitunud enne, kui teiselt autolt voolu võtsime.
Aku tühi?
On üldse võimalik väljalülitatud massiga sõita või unustasin lihtsalt ära, et ma selle jälle sisse lülitasin ja jama on milleski muus?
Aku tühi?
On üldse võimalik väljalülitatud massiga sõita või unustasin lihtsalt ära, et ma selle jälle sisse lülitasin ja jama on milleski muus?