Mehise ehituslugu
Täna sai lõpetatud sisemise küljekarbi vahetus, vaja veel teha lõplik keevitus ja välimist plekki veidi modida.
- Manused
-
- See on siis see mis tahtis ennast plekiks nimetada...
- Image__MG_8674.jpg (75.3 KiB) Vaadatud 37158 korda
-
- Pole just kiita väärt vaatepilt. Minu üllatuseks pole mini juures mitte kusagil sisekarpides korrosiooni vastast pläga kasutatud
- Image_006.jpg (78.52 KiB) Vaadatud 37158 korda
-
- No comments
- Image_009.jpg (87.24 KiB) Vaadatud 37158 korda
Viimati muutis Mehis, 30 Mär 2015, 09:51, muudetud 2 korda kokku.
tere
tegelikult voiks ennem sisekarpide lahtiloikamist fikseerida ara uksevahe sest keevitades tombub alati plekk korralikult koveraks ja kokku. hiljem on sul jube keeruline sinna ust ette sobitada kui uksevahe paigast ara on.
vaatasin et teed keretoid digikeevitusega? see hea keevitus, kuid kuumutab rohkem plekki seega muudab ta rohkem pleki algset kuju.
tean mida sa tunned, minu masina kere oli u kolm kuud tagasi tapselt samasuguses seisukurras.
joudu ja jaksu
andreas
tegelikult voiks ennem sisekarpide lahtiloikamist fikseerida ara uksevahe sest keevitades tombub alati plekk korralikult koveraks ja kokku. hiljem on sul jube keeruline sinna ust ette sobitada kui uksevahe paigast ara on.
vaatasin et teed keretoid digikeevitusega? see hea keevitus, kuid kuumutab rohkem plekki seega muudab ta rohkem pleki algset kuju.
tean mida sa tunned, minu masina kere oli u kolm kuud tagasi tapselt samasuguses seisukurras.
joudu ja jaksu
andreas
Seda uksevahe asja olen silmas pidanud, jah eraldi torusid panema ei hakanud kuna pikisuunas materjal nüüd küll kuhugi minna ei saa, kui siis ainult väljapoole. Tõstsin enne ja pärast ukse ikka ka ette, kõik korras.
Seda digikeevituse juttu kuulen küll esimest korda... kuumeneb materjal ikka voolutugevusest ja setingutest ja meetodist kuidas keevitada mitte sellest et kas on digi või analoog. Minu kogemusest erinevate keevitustega on see küll raudselt parim ja täpsem pill. Hea tööriist, mõnus tulemus.
Aga mida sa Janno seal rällakaga toimetad, pigem peaksid poleerlapp käes ju ringi laskma:)
Seda digikeevituse juttu kuulen küll esimest korda... kuumeneb materjal ikka voolutugevusest ja setingutest ja meetodist kuidas keevitada mitte sellest et kas on digi või analoog. Minu kogemusest erinevate keevitustega on see küll raudselt parim ja täpsem pill. Hea tööriist, mõnus tulemus.
Aga mida sa Janno seal rällakaga toimetad, pigem peaksid poleerlapp käes ju ringi laskma:)
Sai jälle pisut kere kallal mässatud. Eemaldasin siis koha, mis on tõenäoliselt kõigil Minidel roostest puretud ja tegin kõik ettevalmistused uue tüki keevitamiseks. Alguses mõtlesin, et serv kuhu külge lähevad hinged on piisavalt kobe veel ja pärast rooste eemaldamist happega läheb uus plekk peale. Kahjuks on seal aga ka mõnes kohas roosteuss läbi läinud ja peab keskmise osa välja lõikama ja uue tüki sobitama. Vahest on raske ennast sundida kannatlikusele, tahaks nagu kiiremini edasi minna. Igasugu pisikeste nurgakeste paikamine ja rihtimine võtab tohutult aega.
- Manused
-
- Image_02.jpg (68.96 KiB) Vaadatud 37092 korda
Võibolla tundub asi piltidel ka veidi hullem aga ütleme siis nii, et seal kus on kasvõi pisutki roostet mis on rohkem kui pindmine siis selle ma ka välja lõikan ja uue vastu vahetan.
Tegelikult on Mini ikka väga odavalt koostatud auto, kus ei ole korrosiooni tõrjele mitte üht senti raisatud ja sellest ka enamus probleeme. Usun, et kõigil miniomanikel siinses foorumis on roostet keredel rohkem kui nad arvata oskavad, lihtsalt nendesse kohtadesse ei nähta. Kui keretööde käigus erinevaid paneele eemaldama asud, näed alles mis toimub tegelikult.
Tegelikult on Mini ikka väga odavalt koostatud auto, kus ei ole korrosiooni tõrjele mitte üht senti raisatud ja sellest ka enamus probleeme. Usun, et kõigil miniomanikel siinses foorumis on roostet keredel rohkem kui nad arvata oskavad, lihtsalt nendesse kohtadesse ei nähta. Kui keretööde käigus erinevaid paneele eemaldama asud, näed alles mis toimub tegelikult.
Täna sai siis paika rattakoopa plekk. Kui kõik eeltööd korralikult tehtud ja uus tükk hästi ära sobitatud siis on lause lust seda kinni keevitada ja mis peamine silmaga on juba progressi näha
Mind paneb imestama kuidas ja mille järgi on need aftermarketi kerepaneelid tehtud sest siiani pole ükski ostetud uus plekk originaaliga sarnane. Kas on mõni painutuskoht vale või mõni ava täitsa teise koha peal. Näiteks selle sama tüki ukse hinge avad olid originaaliga võrreldes lausa 10 cm nihkes nii et need tuli kinni keevitada ja uued nende kõrvale puurida. Paneelidega mis jäävad silma eest varju pole hullu, need saab ju ära sobitada ja järgi aidata aga kõik nähtavad osad nendega nagu pärast mingit pahtlituuningut ka nagu teha ei tahaks.

Mind paneb imestama kuidas ja mille järgi on need aftermarketi kerepaneelid tehtud sest siiani pole ükski ostetud uus plekk originaaliga sarnane. Kas on mõni painutuskoht vale või mõni ava täitsa teise koha peal. Näiteks selle sama tüki ukse hinge avad olid originaaliga võrreldes lausa 10 cm nihkes nii et need tuli kinni keevitada ja uued nende kõrvale puurida. Paneelidega mis jäävad silma eest varju pole hullu, need saab ju ära sobitada ja järgi aidata aga kõik nähtavad osad nendega nagu pärast mingit pahtlituuningut ka nagu teha ei tahaks.
- Manused
-
- Image_04.jpg (60.94 KiB) Vaadatud 37044 korda
-
- Image_03.jpg (55.93 KiB) Vaadatud 37044 korda
Jah, ma siin sain uue esipaneeli, tundub nagu see oleks pildi järgi tehtud vms.
Mitte midagi ei istu mitte kuhugi, köike tuleb ümber teha ja parandada, lahti löigata, keevitada jne.
Enda mustal ma jäin täiesti rahule vaid karpidega, nood olid veidi pikemad tehtud aga seda ma veaks ei loe. Kogu ülejäänud hunnik tuli ise sobima panna.
Ilmselt ongi see nii möeldud nagu ka välismaa foorumitest lugedes silma on jäänud. Vöisiis pole keegi piisavalt köva häälega vingunud, mida on raske uskuda.
Mitte midagi ei istu mitte kuhugi, köike tuleb ümber teha ja parandada, lahti löigata, keevitada jne.
Enda mustal ma jäin täiesti rahule vaid karpidega, nood olid veidi pikemad tehtud aga seda ma veaks ei loe. Kogu ülejäänud hunnik tuli ise sobima panna.
Ilmselt ongi see nii möeldud nagu ka välismaa foorumitest lugedes silma on jäänud. Vöisiis pole keegi piisavalt köva häälega vingunud, mida on raske uskuda.
Üks ussipesa jälle vähem ehk kuidas amordid enam hirmu tundma ei pea.
Kuigi tegelikult otseselt midagi ohtliku ei olnud sest kinnitused olid endiselt veel kõval pinnasel aga vaatepilt oli siiski üsna roostene. Huvitav iseenesest, koht kus kokku saavad kolm plekki ja seega kolm korda võimalust roostel sinna vahele pääseda.
Kuigi tegelikult otseselt midagi ohtliku ei olnud sest kinnitused olid endiselt veel kõval pinnasel aga vaatepilt oli siiski üsna roostene. Huvitav iseenesest, koht kus kokku saavad kolm plekki ja seega kolm korda võimalust roostel sinna vahele pääseda.
- Manused
-
- Valmis
- Image_07.jpg (58.2 KiB) Vaadatud 37017 korda
-
- Image_06.jpg (65.68 KiB) Vaadatud 37017 korda
-
- Nagu näha palju just seda plekk alles ei olnud
- Image_05.jpg (57.05 KiB) Vaadatud 37017 korda
Viimati muutis Mehis, 20 Jaan 2015, 16:05, muudetud 3 korda kokku.