
Siilimini Mayfair 90a, 1.0 (MÜÜDUD)
Mina ei tea kui vajalik see karteri kaitse on. Ise olen kaks korda päris jõhkralt karterile haiget teinud aga tal pole kriimugi peal. Ükskord jäin väiksel kiirusel karteriga äärekivile kõlkuma ja teinekord oli minu grande avarii (ehk ka viimane kord kus oma miniga sõidetud sai) sõitsin 70nega äärekivisse ja seejärel maanudisn karterile. Kõik muud asjad hapud ja katki aga karteril pole küll midagi viga 

Tänase sõidu puhul ütleks, et ta kolksub vist iga käiguvahetusega. Vibreerib vaid siis, kui ma kõrgema käigu liiga kiirelt sisse panen, st enne kui kiirus ja pöörded selle käigu jaoks sobivad.
Töökaaslane rääkis ka midagi kardaanist ja käigukasti hammasrataste kulumisest.
On see mootori loksumine suurem probleem või kannatab mõnda aega sõita st ei lõhu väga muid asju selle käigus? 'I jäksa praegu veel nii kapitaalseid asju ette võtta...
Töökaaslane rääkis ka midagi kardaanist ja käigukasti hammasrataste kulumisest.
On see mootori loksumine suurem probleem või kannatab mõnda aega sõita st ei lõhu väga muid asju selle käigus? 'I jäksa praegu veel nii kapitaalseid asju ette võtta...
- tito santuario
- Postitusi: 53
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:53
Minu arvates suudab igaüks ise papitükist katerikaitse valmistamiseks mudeli teha ja mõõdud leiutada kui on võimalus autole alla pääseda.
Pole puust ega punane aga duralumiiniumist karterikaitse nägi vist Miku autol välja selline:
http://www.zone.ee/ahvik/karterikaitse.JPG
Pole puust ega punane aga duralumiiniumist karterikaitse nägi vist Miku autol välja selline:
http://www.zone.ee/ahvik/karterikaitse.JPG
- tito santuario
- Postitusi: 53
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:53
Ma siin ise mõtlesin ilustreerivat pilti teha ja ülesse panna mootori kinnitustest mis hoiavad mootorit paigal mitte karteri kaitsestHarri kirjutas:Minu arvates suudab igaüks ise papitükist katerikaitse valmistamiseks mudeli teha ja mõõdud leiutada kui on võimalus autole alla pääseda.
Pole puust ega punane aga duralumiiniumist karterikaitse nägi vist Miku autol välja selline:
http://www.zone.ee/ahvik/karterikaitse.JPG

kuna pildid paneb ülesse quaav siis targutan takka, et üldjuhul ongi nendes kondimoodi moodustistes see probleem, et mootor liigub. Sellest ka selline spetsiifiline heli kohaltvõttes ja kiirendades. Ma enda auto omad modifitseerisin käepäraste vahenditega ( alumise ) kuna kinnitus oli purunenud ja uut kohe võtta polnud. Pildilt peaks ka olema näha ilusad läikivad seibid mis tihendavad kummipukse, natuke leevendavad, varsti uued puksid külge siis ka kaubanduslik välimus tagasi

Tõenäoliselt võib põhjus seisneda selles,et toru ümbrus, mis salongi tuleb, on roosteussi poolt läbi hakseldatud.Normaalne nähtus ei ole (ei tohiks vähemalt) ja parandada saab keretööde ettevõtmisega.Muidugi on ka ajutisi lahendusi.Aga, et selles kõiges veenduda, pead armatuuri lahti võtma ja sinna taha piiluma.
Cooper Sport