
Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm (MÜÜDUD SOOME)
Re: Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm
Mis nüüd Eino kohe 

Re: Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm
vahelduseks infot mini saatuse kohta 
http://smg.photobucket.com/albums/v393/ ... nt%20mini/
nr 1 pilt on köige värskem ja nr 99 köige vanem nii et kui tahate progressi näha, siis vaadake tagant poolt ette. üsna auklik on see mini. vöi noh, enam ei ole.

http://smg.photobucket.com/albums/v393/ ... nt%20mini/
nr 1 pilt on köige värskem ja nr 99 köige vanem nii et kui tahate progressi näha, siis vaadake tagant poolt ette. üsna auklik on see mini. vöi noh, enam ei ole.
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm
võimas. kas armatuuri kallale lähed ka siis?usku kirjutas:vahelduseks infot mini saatuse kohta![]()
Less is More. Mini is Great.
Re: Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm
jess, täis pakett. praegu küll saab vahelduseks raha otsa, aga varsti uue hoogaOctavianus kirjutas:võimas. kas armatuuri kallale lähed ka siis?usku kirjutas:vahelduseks infot mini saatuse kohta![]()

Re: Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm
Tore vaadata kohe sellist tuttavat vaatepilti kerest... Mis mootor seal nurgas seisab? Kas läheb minile peale? Miks soomes regada tahad? Jõudu!
Re: Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm
Kas kunagi alguses polnud mitte juttu uue kere ostmisest?
Nagu oli miskit sellist meeles....millega seoses kerkis silme ette umbes pool aastat tagasi nähtud saade telksist.
Vahin nimelt suht palju saksa kanaleid olude sunnil, ja sealt tuli miski saade kus otsustati teha Minist rallikas.
Osteti siis kuskilt üks läbiussitanud 90date alguse Mini ja vöeti pulkadeks, et löpuks säilitada vaid mootoriplokk ja paar pisividinat.
Aga kere otsustati tellida uus, Inglismaalt, British Heritage nimelisest käitisest siis. Ja mindi kohe kaameraga kohale et kuidas see kere tehakse nüüd jne(hästi pöhjalik saade sellesmöttes)
Ja siis naersin ma pärast kogu öhtu lakkamatult....see oli ikka tsirkus kuubis mis seal kokku keerati.
Ühesönaga, kuna tollel Heritagel on olemas köik valtsid ja vormid mis mini plekkide tegemiseks nende kunagises vabrikus kasutati siis on nad neid plekke valmis vorpinud ja kui tuleb keretellimus siis vaid keevitavad kokku. See vötab aega 1h 45min ja seda teevad kaks vanameest pmtselt punktkeevitust ja haamrit kasutades. Maksis vist 3k naela ümber midagi.
Aga tore oli just see kuidas seda tehti, ilmselt pandi Toljattis sigulle ka paremini kokku kui neid mini keresid tehakse, pärast seda kui kere oli nö valmis siis katsuti ust ette panna....mis muidugi rippus nagu kalts ja ukseauku ära kuidagi ei mahtunud
, sest see oli kuidagi jöle köver saanud.....siis vöeti suur keretungraud-press, pandi see diagonaalis ukseauku ja pressiti niikaua auku suuremaks kuni uks ette sobis kuidagimoodi. Siis krunt peale ja valma.....seda vist pole vaja eraldi välja öelda et köik need "uued" plekid olid maheda rebase ehk roostega kaetud juba enne krunti...
Noh, jasiis viidi kere saksamaale värvitöökotta, kus kohalik keretööde meister pidi nutma hakkama, ühtki sirget plekki polevat jne
Et selles valguses on ilmselt see ise keevitatud/parandatud kere parem kui nende uhke käsitöö seal.
Ja et täiesti ot poleks, siis mis firma plekke kasutasid? Kas klokkerholm vöi miski muu? Endal tolle klokkeriga halvad kogemused just.
Ma ise otsin vaikselt oma Elfile plekke kokku ja siis uurisin nende foorumist, et mis firmade oma kannataks kasutada mis ka
mönevörra originaalile vastaks, siis vastuseks oli toosama British Motor Heritage ja M-machine, kelle plekid pidid olema möistliku kvaliteediga.
Nagu oli miskit sellist meeles....millega seoses kerkis silme ette umbes pool aastat tagasi nähtud saade telksist.
Vahin nimelt suht palju saksa kanaleid olude sunnil, ja sealt tuli miski saade kus otsustati teha Minist rallikas.
Osteti siis kuskilt üks läbiussitanud 90date alguse Mini ja vöeti pulkadeks, et löpuks säilitada vaid mootoriplokk ja paar pisividinat.
Aga kere otsustati tellida uus, Inglismaalt, British Heritage nimelisest käitisest siis. Ja mindi kohe kaameraga kohale et kuidas see kere tehakse nüüd jne(hästi pöhjalik saade sellesmöttes)
Ja siis naersin ma pärast kogu öhtu lakkamatult....see oli ikka tsirkus kuubis mis seal kokku keerati.
Ühesönaga, kuna tollel Heritagel on olemas köik valtsid ja vormid mis mini plekkide tegemiseks nende kunagises vabrikus kasutati siis on nad neid plekke valmis vorpinud ja kui tuleb keretellimus siis vaid keevitavad kokku. See vötab aega 1h 45min ja seda teevad kaks vanameest pmtselt punktkeevitust ja haamrit kasutades. Maksis vist 3k naela ümber midagi.
Aga tore oli just see kuidas seda tehti, ilmselt pandi Toljattis sigulle ka paremini kokku kui neid mini keresid tehakse, pärast seda kui kere oli nö valmis siis katsuti ust ette panna....mis muidugi rippus nagu kalts ja ukseauku ära kuidagi ei mahtunud

Noh, jasiis viidi kere saksamaale värvitöökotta, kus kohalik keretööde meister pidi nutma hakkama, ühtki sirget plekki polevat jne
Et selles valguses on ilmselt see ise keevitatud/parandatud kere parem kui nende uhke käsitöö seal.
Ja et täiesti ot poleks, siis mis firma plekke kasutasid? Kas klokkerholm vöi miski muu? Endal tolle klokkeriga halvad kogemused just.
Ma ise otsin vaikselt oma Elfile plekke kokku ja siis uurisin nende foorumist, et mis firmade oma kannataks kasutada mis ka
mönevörra originaalile vastaks, siis vastuseks oli toosama British Motor Heritage ja M-machine, kelle plekid pidid olema möistliku kvaliteediga.
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm
Minu teada on see juba Soomes omaniku vahetanud.
Re: Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm
Ei leia enam teemat üles streetrace.org foorumist, aga maha ta selle müüs jah.
Lubas mingiaeg uue osta
Lubas mingiaeg uue osta
Üksiku Riley Elfi klubi