Kristjan: …
Kristjan, ma polegi väitnud, et ma päris normaalne olen

Selleks peab ikka mingi kiiks olema, et hobiautoks võtta sisuliselt kuivatuspaberist üle 40 aasta tootmises olnud autoke
Esimesed istmed tulevad reelingutel ja seljatugi on reguleeritav ning ettepoole kallutatav, seega esimesed istmed tagumistele pääsu ei takista. Vööde „ämblikuvõrguga” on muidugi teised lood.
Miniest: …
See teooria, et kui passis on märgitud neli kohta, siis peab autos ka neli kohta olemas olema mulle sobib, isegi kui need on vaid kohatäiteks. Või siis registreeridagi auto kohe kahekohalisena. Aga see oleks liiga suur ahvatlus Minist SPL masin ehitada ja see ei ole praegu eesmärk. Kuigi 17" DD ootab rakendust...
Vene järjekindluse ja saksa täpsusega seadustes näpuga surkimises ollakse meil vähe liiga agarad jah. Kuid kuidagi on pea kõik modifitseeritud ja parendatud autod siin arvele ja tänavalegaalseks saadud, seega ma loodan parimat. Kuid eks see selgub siis kui asjaks läheb.
90Deville: …
Olen sinuga täiesti nõus, et tagumised korvistmed on overkill

Aga kuna suure hurraaga sai need tellitud, siis nüüd lihtsalt ära visata või keldrisse tolmu koguma jätta oleks veelgi suurem nonsens. Seega minu pärast olgu nad siis kasvõi ilu jaoks seal Minis. Praktiline ei ole see auto ju ühegi nurga alt, kui just suurlinnas parkimine välja jätta

Nii väikese auto puhul pole seda tagumist akent ju vajagi
Miniac: …
Muig, kui seda pilti nüüd nii vaadata, siis oleks nagu jah
Nädalavahetusel sai jälle natuke Mini kallal nokitsetud ja esimeste istmete kinnitus teoreetiliselt paika pandud. Hädasti oleks vaja Mini keret vähemalt 5cm laiemaks saada
Kere küljest sai eemaldatud viimanegi detail mis keretöid segaks ja igavusest sai hakatud kruvikeerajaga nähtavaid roostekohti urgitsema. Mnjah…
Kui keegi ühes filmis on öelnud "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
Siis Mini kohta võiks öelda "Mini was like a box of rust. You never know how much of it you're gonna get."
Kui tegemiseks läheb, siis pole üldse välistatud, et vaja läheb ka uusi keredetaile. See kõik aga muudab Mini sel suvel sõitma saamise aina utoopilisemaks.
Tehase värvi ja roostetõrjetööd vaadates jääb mulje, et see auto on mõeldud kas klaaskastis näitusele panemiseks või väga kuiva kliimavööndisse, aga raudselt mitte „vana hea inglismaa” teedele. Kui siia juurde lisada plekk millest Mini kered tehtud on, siis on üldse ime, et neid veel nii palju liikvel on. Minu lugupidamine neile heas mõttes hulludele entusiastidele, kes neist roostehunnikutest plekk pleki haaval uusi autosid ehitavad, see ei ole normaalne.
Pole muidugi välistatud, et ma ise seda tegema ei pea
