Nüüd kus sain ajule juhtme külge ja numbreid lugeda (
http://www.miniklubi.com/foorum/viewtop ... f=5&t=1810) siis oli ikka kohe selge, et MAP tühikäigul uskumatult kõrge (umbes 80 kPa, peaks olema aga ligemale 30).
Kohe kahtlus, et jälle vaakumiga häda. Need voolikud lihtsalt pudenevad näpu vahel pilbasteks. Peale sellise näidu saamist pistsin pea sisselaske ligidale ja oligi kuulda õrn "tsk tsk tsk", et kusagilt imeb regulaarsete intervallidega õhku.
Nüüd sai kõrini, et ei viitsi enam otsida, kus täpselt jälle katki või mõrane. Käik Järve autotarbesse ja võtsin 5mm läbimõõduga kütusevoolikut ca 1.5m jagu, et kõik vaakumvooikud välja vahetada. Kaua ikka enam nendega mässata. Mis mulle kütusevooliku kasutamise juures meeldib on see, et kõik on ühest tükis (pole liitekohti) ning pole nurgaga ühendusi, mis kõvemini otsa surades võiks kinni minna.
Nüüd mootor käib nagu kulda juba. Kuigi mul pole aimugi veel, mis tagant välja tuleb. Ja tühikäik on pisut kõrge, mis ma arvan on seotud ühe poldikese timmimisega steppermootori juures, mida ei tohiks üldse näppida, aga mina kunagi ikkagi pidin näppima.
