Kaur Austin Rover 1988a
Re: Kaur Austin Rover 1988a
No küll on kole...
Kuid vähemasti töövahendid on õiged.
Ise kasutasin ka just seda sama riistapuud punktkeevitus liiteid lahti puurimiseks.
Ülejäänud puurid mida stokkeri mehed soovitasid ei kõlvanud karu p...
See hammastega riist oli küll väga tõhus, kogu minu mini kallal tehtud töö vältel ei pidanud isegi hammassael teist külge keerema.
Muidugi need pakiruumis olevad nelja kordsed pleki ühenduskohad on väga vaevalised irduma. Pidin need oma masinal nii auguliseks puurima et lihtsam oli uued teha kui vanasid hakata taastama.
Kas pakiruumi põhja taastad või tellid uued plekid?
Jaksu
a.
Kuid vähemasti töövahendid on õiged.
Ise kasutasin ka just seda sama riistapuud punktkeevitus liiteid lahti puurimiseks.
Ülejäänud puurid mida stokkeri mehed soovitasid ei kõlvanud karu p...
See hammastega riist oli küll väga tõhus, kogu minu mini kallal tehtud töö vältel ei pidanud isegi hammassael teist külge keerema.
Muidugi need pakiruumis olevad nelja kordsed pleki ühenduskohad on väga vaevalised irduma. Pidin need oma masinal nii auguliseks puurima et lihtsam oli uued teha kui vanasid hakata taastama.
Kas pakiruumi põhja taastad või tellid uued plekid?
Jaksu
a.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Tere!
Enda teraga olen juba üle poole aasta freesind.
Algul oli plaan selline, et ei osta ühtegi uut plekki. Tiivad vist ostan sest ei viitsi neid välja mudida, aga ülejäend plekkid teen kõik käsitööna.
mul aega on!
Enda teraga olen juba üle poole aasta freesind.
Algul oli plaan selline, et ei osta ühtegi uut plekki. Tiivad vist ostan sest ei viitsi neid välja mudida, aga ülejäend plekkid teen kõik käsitööna.

Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Mõtled uste teemat edasi ?
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Tegin ühe ukse plekki valmis mingist vanast 1.5mm alumiiniumplekkist aga ta ei jäend eriti ilus kuna oli rulli keeratud. Jube kerge on küll kui aus olla. Igatahes endale teen küll alu ukse plekkid ja proovin kapoti ka kunagi teha.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Kui juba alumiiniumi peale jutt läks siis siin on veel realiseerimata ideid.
Siduri poolne mootori kronsa.

Esialgne mõte velje sisust mis läheb 13" BBS 3 osalise veljega kokku.

Siduri poolne mootori kronsa.

Esialgne mõte velje sisust mis läheb 13" BBS 3 osalise veljega kokku.

Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Mis materjalist mõtled velje tsentri teha !?
Re: Kaur Austin Rover 1988a
6082 T6 alumiiniumist. See oli lihtne näide. Etkel on pooleni natuke keerukam velje varjant.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Meil vormelil on palju kogemusi 3komponentesetega.
Oleme ka mitu aastat ise tsentrid teinud. 7075 (Alumecist).
Et kui mingeid probleeme võid tulla meie omasid uurima
Väga seffiks saab ka siis kui nad ära anodeerida H7H6 nimleine firma teeb seda Tallinnas näiteks.
Oleme ka mitu aastat ise tsentrid teinud. 7075 (Alumecist).
Et kui mingeid probleeme võid tulla meie omasid uurima

Väga seffiks saab ka siis kui nad ära anodeerida H7H6 nimleine firma teeb seda Tallinnas näiteks.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Töötan CNC keskusel instrumentaal osakonnas aga kui jäen jänni tulen vaatama teie omi.
Tutav keemik insener
tegeleb anodeerimisega, lasen tema juures teha.
Inglismaalt saab eri lajusega sisemisi ja välimisi velje osi mis on ülikerged ja alust.
Tutav keemik insener

Inglismaalt saab eri lajusega sisemisi ja välimisi velje osi mis on ülikerged ja alust.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Me kasutame ameeriklaste omasid.
Need natukene kergemad kui Inglismaa variandid.
http://www.keizerwheels.com/
Need vist on liiga õhkused raskema auto jaoks.
Kes ja kus anodeermisega tegeleb ? Mis tal maksimaalsed mõddud on ? Kas teeb erinevaid värve ka ?
Need natukene kergemad kui Inglismaa variandid.
http://www.keizerwheels.com/
Need vist on liiga õhkused raskema auto jaoks.
Kes ja kus anodeermisega tegeleb ? Mis tal maksimaalsed mõddud on ? Kas teeb erinevaid värve ka ?
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Ma ei usu, et USA omad nüüd nii õblukesed ka on. Peavad üle elama suured kiirused, ega ma eriti ei aja taga kaaluvõitu.
Selle vanni suuruse jäen küll nüüd võlgu kuna ta kodus tegeleb sellega. Ma olen saand ikka punaseid, rohelisi ja siniseid asju ta käest aga etkle ei saa teda kätte kuna ta suvitab kuskil soojal maal.
Selle vanni suuruse jäen küll nüüd võlgu kuna ta kodus tegeleb sellega. Ma olen saand ikka punaseid, rohelisi ja siniseid asju ta käest aga etkle ei saa teda kätte kuna ta suvitab kuskil soojal maal.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Pole juba päris kaua midagi kirjutand ja joonistand siia teemase, sama ega midagi tarka pole ära ka jõudnud teha
sest muud tööd on nii paljuteha.
Natuke sai pakirumi põhja lahatud ja veel on vaja silla tagumised kinnitused ära elimineerida.


Ei ole plaanis oma Mini väga rõvetaks ajada, igal sammul üritan hoida originaalset välimust ja olemist, must värv ja kaks valget laija triipu. Aga tahan lasta nii madalaks kui võimalik. Ilu nõuab vahest suuri ohvreid nõnda ka see üritus. Tuleb taga tiiva ääred ära lõigata ja keevitada koopa servaga kokku sportpack tiivaäär peaks ära katma selle ilusti. (kui keegi tahab küsida miks värv selline on siis proovisin värvi eemaldajat mis mudjugi ei toimind nii nagu oleks pidand
tuleb soodapritssi minna ikkagi, aga kuna väljas on nii plägane praegu siis viibib see asi natuke aega)




Esi silla võtsin ka osateks, et uued polüuretaan puksid teha. 30mm materjali leitsin nii palju kui leitsin treipingi alt prahi seest aga mõned puksid teeb ära. Helistasin lattu täna ja olemas on 50x500mm treimaterjali nii, et esmaspäev saab raha pauna kortsu lasta
Sellest saab tagasillale ja ette ka veel mõned pukksid ja jäeb veel palju ülegi.



Natuke sai pakirumi põhja lahatud ja veel on vaja silla tagumised kinnitused ära elimineerida.


Ei ole plaanis oma Mini väga rõvetaks ajada, igal sammul üritan hoida originaalset välimust ja olemist, must värv ja kaks valget laija triipu. Aga tahan lasta nii madalaks kui võimalik. Ilu nõuab vahest suuri ohvreid nõnda ka see üritus. Tuleb taga tiiva ääred ära lõigata ja keevitada koopa servaga kokku sportpack tiivaäär peaks ära katma selle ilusti. (kui keegi tahab küsida miks värv selline on siis proovisin värvi eemaldajat mis mudjugi ei toimind nii nagu oleks pidand





Esi silla võtsin ka osateks, et uued polüuretaan puksid teha. 30mm materjali leitsin nii palju kui leitsin treipingi alt prahi seest aga mõned puksid teeb ära. Helistasin lattu täna ja olemas on 50x500mm treimaterjali nii, et esmaspäev saab raha pauna kortsu lasta



Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Täna arutasin silla kinnitused küljest. Suht mädad nagu ikka




Ära sai lõigatud üks tiiva äär. Annaks mudiugi veel umbes 2cm lõigata aga see eldab juba silla alla tagasi panemist, et vaadata kuids jäeb rattas amordi ja kere suhtes. Ja mudiugi lasta rattad kaldese ja keevitada koobas suureks pasunaks aga see ei ole minu eesmärk.




Proovisin teha mõne painutuse detaili, et õige suure detailiga rõuku maha ei paneks



Kunagi vahetaud astmelaud on ka äge ühest otsast ühte moodi ja teisest otsast teist moodi.

Taga alumine serv. Üritan ta täis pikkuses teha ühes tükkist.

Põhimõteliselt saab tagant otsast hakkata juba keevitama. Mõned lõikused veel teha enne.
Mõlemalt poolt on küljed kaardus nagu oleks kuhugi vahele jäend.




Ütleme nii, et neid pilti võib jäedagi siia riputama.





Ära sai lõigatud üks tiiva äär. Annaks mudiugi veel umbes 2cm lõigata aga see eldab juba silla alla tagasi panemist, et vaadata kuids jäeb rattas amordi ja kere suhtes. Ja mudiugi lasta rattad kaldese ja keevitada koobas suureks pasunaks aga see ei ole minu eesmärk.




Proovisin teha mõne painutuse detaili, et õige suure detailiga rõuku maha ei paneks




Kunagi vahetaud astmelaud on ka äge ühest otsast ühte moodi ja teisest otsast teist moodi.

Taga alumine serv. Üritan ta täis pikkuses teha ühes tükkist.

Põhimõteliselt saab tagant otsast hakkata juba keevitama. Mõned lõikused veel teha enne.
Mõlemalt poolt on küljed kaardus nagu oleks kuhugi vahele jäend.




Ütleme nii, et neid pilti võib jäedagi siia riputama.
Kahur Speed Shop.
It's not what you build... it's how you built it.
It's not what you build... it's how you built it.
Re: Kaur Austin Rover 1988a
Väga tore vaadata. Silm puhkab kohe. Tahaks juba lõpp-tulemit näha 
Jätka samas vaimus. Loodan, et tuhin üle ei lähe ja suvepäevadeks on masin sõiduvalmis.

Jätka samas vaimus. Loodan, et tuhin üle ei lähe ja suvepäevadeks on masin sõiduvalmis.
Cooper Sport