Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm (MÜÜDUD SOOME)

Lood meist ja minidest
Vasta
Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 19 Mai 2009, 12:55

Küll ta läheb sama hästi nagu eelmine kevad :P
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Octavianus » 22 Mai 2009, 20:17

Argo, sõnasid ära! 7 kuud oli seisnud teine ja laksust käima!
Ja krdi hea tunne oli Võrumaa kruusakatel rallida :twisted:
Less is More. Mini is Great.
Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 23 Mai 2009, 20:26

:twisted:
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Octavianus » 05 Mai 2010, 19:07

peaks vist Guinessisse kirjutama:
kõige paremini käima minev masin.
Kõige pealt seisis 7 kuud ja läks laksust käima.
Seejärel seisis 10 kuud ja jälle käima.
Less is More. Mini is Great.
Janno
Postitusi: 1944
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 05 Mai 2010, 21:18

Tore lugeda,et Sa Mini Rusty suhtes ikka täiesti külmaks jäänud ei ole :)
Cooper Sport
Alto
Postitusi: 219
Liitunud: 14 Aug 2009, 12:01
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Alto » 05 Mai 2010, 21:23

Kas see on see 5 kodaraga veljega massin ??
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Octavianus » 05 Mai 2010, 22:10

Alto kirjutas:Kas see on see 5 kodaraga veljega massin ??
Vist on neid ikka rohkem?
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... _id=203873
Less is More. Mini is Great.
Alto
Postitusi: 219
Liitunud: 14 Aug 2009, 12:01
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Alto » 05 Mai 2010, 22:31

Siis pole see
Võrus ja tartus kohtan teistsugust punast :P
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Octavianus » 06 Mai 2010, 07:04

Janno kirjutas:Tore lugeda,et Sa Mini Rusty suhtes ikka täiesti külmaks jäänud ei ole :)
kuidagi raske on tegeleda korraga kahe hobbi-autoga pluss fotograafiaga, Janno.
aga näis kui sõber mu rahakott on, igatahes plaanid Miniga on täitsa existeeruvad 8)
Less is More. Mini is Great.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm

Postitus Postitas usku » 31 Juul 2010, 01:29

nõnda maandus see hunnik rõõmu või siis õnnetust minu hoovile:

Pilt
Pilt

läks 8 aastat, et omale mini saada... pikk seismine lumehanges ning muidu ei ole Rustyle üldse hästi mõjunud... aga ilmselt/äkki saab temast kah asja. juhi jalgealust pole ollagi... aku tahab varsti tänavale kukkuda ja eks ta näeb ikka üldiselt ka paras raibe välja :) aga mida rohkem raibe, seda armsam... mida rohkem raibe, seda põnevam...
Alto
Postitusi: 219
Liitunud: 14 Aug 2009, 12:01
Asukoht: Tartu

Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm

Postitus Postitas Alto » 31 Juul 2010, 12:39

Sama moodi nagu ta seal käru peal on tõin eile Eesti maale 2 Mini juurde....juheiii
Kasutaja avatar
Octavianus
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm

Postitus Postitas Octavianus » 31 Juul 2010, 13:34

usku kirjutas:
eks ta näeb ikka üldiselt ka paras raibe välja :)
Uku ära nüüd nii ka päris ütle, hind oli ju soodne ja müüsingi projektiautona meistrimehele :wink:
Less is More. Mini is Great.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm

Postitus Postitas usku » 31 Juul 2010, 13:53

Octavianus kirjutas:
usku kirjutas:
eks ta näeb ikka üldiselt ka paras raibe välja :)
Uku ära nüüd nii ka päris ütle, hind oli ju soodne ja müüsingi projektiautona meistrimehele :wink:
vabandan Eriku ja Mini ees, see on tõesti natuke ülekohtune hinnang. Mini on armas! ja see on peamine, muu kõik on dela tehniki :) Ma ei saa naist autost välja kuidagi...
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm

Postitus Postitas usku » 31 Juul 2010, 21:02

nii... täna oli see päev kui vahetasin ära õli ja õlifiltri. kasutasin ka pesuõli, nii et mootor sai seest kenasti puhtaks ning uue 20W-50 õli sisse.

Ühtlasi vaatasin, et jahutussüsteemis on vesi ja otsustasin selle jahutusvedelikuga asendada. Kuna vee tase oli niikuinii madal, lisasin pool liitrit jahutussüsteemi pesuainet ning lasin nii salongiradikal kui ka muul süsteemil 15 minutit marineerida. Siis avastasin, et ei olegi nii lihtne seda radika alumist lõdvikut avada. Avasin veepumba küljest. Uhasin hea pool tundi survega kõiki võimalikke jahutussüsteemi osi loputada kuni süsteemist enam roostet ja muidu kahtlast pruuni vett ei tulnud. Nüüd tuleb loota, et too vesi ei olnud sees kõik need 2 aastat mis ta seisis... kuigi pisike kahtlus tekkis, sest üks mootori paisumispunnidest on natuke väljaspool kui tundub normaalne ja kui teised.

Siis hakkasin otsima põhjuseid, miks ta käia ei taha. Juba Võrus ei käinud ta külma mootoriga ilma jalaga gaasi hoidmata üldse mitte vaid tiksus liiga madalatel pööretel, väljasuremise äärel. Saanud auto koju, sai ta kuidagi soojaks vägistatud ning siis hakkas mootor vähemalt tühikäigul ilusti tööle. Sai ka sõita, aga madalatel pööretel ei leidunud jõudu ja nii kui karmimalt gaasi vajutasid, hakkas puterdama ja pooma... Alguses kahtlustasin madalat bensiinitaset, aga selles asi pole, ilmnes pärast 10 liitri lisamist. Siiski, pööretest 3000 ülespoole töötab paremini, kuigi mitte ideaalselt.

Troubleshootimise käigus vahetasin ära küünlad ning leidsin, et too vaakumvoolik, mis jagaja reguleerimiseks loodud, on ühest otsast täitsa lahti (jagaja küljest) ning teisest otsast katki. Õnneks on veel selline olukord, kus metsa alt Allegro küljest saab võtta erinevaid asju ning see sai vahetatud. Ei läinud paremaks.

Siis nägin, et mingi teine vaakumvoolik on karpa küljes väga halvasti. Lõikasin pragunenud, pundunud ja katkise otsa lühemaks ning kinnitasin uuesti. Ei läinud paremaks.

Siis viskas üle ja troubleshootisin muid asju. Selle troubleshootimise peale sain tööle kõik tuled ja viled ning selles osas talle etteheiteid ei ole. Vaja oli selleks ühte kaitset, kahte pirni ning mõningast vägivalda kaitsmekarbi kallal. Nüüd on hea!

Siis tahtsin ikkagi sõita ja vaatasin nõutu moega kapotialust. avastasin, et karpa küljes toore klapp ei liiguta üldse mitte gaasiklappi. Ehk et tooreklapiga sikutad küll rohkem bensiini peale, aga õhu klappi ta ei ava. Nuh, ilmselgelt seost mootori soojalt pöördesse minemisega siin ei ole, aga vähemalt mingigi areng. Tooreklapi sellise nurikäitumise tulemuseks on see, et toorest peale tõmmates saab küll külma mootori käima paremini (tegelt ilma tooreta ta käima ei läinudki), kuid käima ta sellega ei jää ja juba üsna ruttu tuleb toores kinni lükata ja gaasiga mootorit abistada, muidu sureb lihtsalt välja. Minu Allegrol, mis on korrasoleku musternäidis, avab toore klapp avanedes natukene ka gaasiklappi ning tulemuseks on tõusvad mootori pöörded. Regullisin selle sarnaselt allegroga ja nüüd töötab too süsteem vähemalt laitmatult - sikutades toorest, tõusevad mootori pöörded ja käib nagu unistus. Aga sõita nii ei saa, sellises "modes" tal jõudu pole muuks kui mootori ringi ajamiseks.

Ja nüüd ta siis seisab mul siin õues ja ei taha kuidagi sõidukõlbulik olla. Tegelikult kui sooja mootoriga ja sõitmise ajal on tooreklapp avatud, siis on asi natuke parem ning ta läheb pöördesse ka usinamalt. Aga noh, normaalse käitumise teemadel siin rääkida ei saa ja peaks ikka ilma tooreta ka töötama. See viitab ilmselgelt sellele, et bensiini ei tule kinnise tooreklapiga piisavalt peale. Eino kahtlustas telefonis kiirenduspumpa... aga andis ka mõista, et jäta kogu see asi targematele. Proovin esmaspäeval Mäepealsele sõita sellega, äkki saab abi.

Suurem vaatlus auto all ja peal tuvastas, et täiesti läbi on nii sisemised kui ka välimised küljekarbid, juhi ja kõrvalistuja jalgealused plekid, esipaneel, esitiivad, need pisikesed kolmnurksed plekid tiiva ja ukse vahel mõlemal pool, mõlemad ukseplekid, esiklaasi alumine paneel, pagassi põhi ja tagumised rattakoopad. Ei hakanud koopalaiendeid ära võtma, aga tundub, et ka tagumised koopaääred on läbi. Läbi on ka tagumine paneel. Võibolla poleks pidanud kruvikeerajaga nii aktiivne olema, aga teisest küljest oleks selle kahtlase koha vaatamine ja mittekatsumise kaudu terve hoidmine enese petmine ja parema meelega tean kus ja mis väga mäda on. Ainult käte abiga eemaldasin auto küljest murdmise ja toksimise meetodeid kasutades 5 liitrit (pool pange) roostest plekki. Aga lõppkokkuvõttes oli asi ootuspärane ning ma tegelt ootasin isegi hullemat tulemust. Vähemalt E-riik nimelisele kasutajale kuulunud mini oli enne keretööde alustamist hullemas korras.

Ei jaksa esmaspäeva ära oodata - tahaks juba sõitma! Või kui kellelgi on mõtteid kuidas ta käima saada, siis 500 eek sellele, kes ta ära hiilib (heal - ravima inglise keeles)
Alto
Postitusi: 219
Liitunud: 14 Aug 2009, 12:01
Asukoht: Tartu

Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm

Postitus Postitas Alto » 31 Juul 2010, 23:27

Küsimus selle kiirendupumba kohta mina ei leidnud ja ilmselt seda ka sellisel karburaatoril pole...
Sama seis karbussiga. Muidu töötab aga kiirendusel hakkab tludisema :S justkui nälg...
Karbuss maha ja pesu teha siis on näha kuidas toimib

(sama moodi 2a seisnud aprostaat)
Vasta