Usku Mini (001 AZP) / 1990 998ccm (MÜÜDUD SOOME)
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vist on neid ikka rohkem?Alto kirjutas:Kas see on see 5 kodaraga veljega massin ??
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... _id=203873
Less is More. Mini is Great.
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm
nõnda maandus see hunnik rõõmu või siis õnnetust minu hoovile:
läks 8 aastat, et omale mini saada... pikk seismine lumehanges ning muidu ei ole Rustyle üldse hästi mõjunud... aga ilmselt/äkki saab temast kah asja. juhi jalgealust pole ollagi... aku tahab varsti tänavale kukkuda ja eks ta näeb ikka üldiselt ka paras raibe välja aga mida rohkem raibe, seda armsam... mida rohkem raibe, seda põnevam...
läks 8 aastat, et omale mini saada... pikk seismine lumehanges ning muidu ei ole Rustyle üldse hästi mõjunud... aga ilmselt/äkki saab temast kah asja. juhi jalgealust pole ollagi... aku tahab varsti tänavale kukkuda ja eks ta näeb ikka üldiselt ka paras raibe välja aga mida rohkem raibe, seda armsam... mida rohkem raibe, seda põnevam...
Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm
Sama moodi nagu ta seal käru peal on tõin eile Eesti maale 2 Mini juurde....juheiii
- Octavianus
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Apr 2007, 23:55
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm
Uku ära nüüd nii ka päris ütle, hind oli ju soodne ja müüsingi projektiautona meistrimeheleusku kirjutas:
eks ta näeb ikka üldiselt ka paras raibe välja
Less is More. Mini is Great.
Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm
vabandan Eriku ja Mini ees, see on tõesti natuke ülekohtune hinnang. Mini on armas! ja see on peamine, muu kõik on dela tehniki Ma ei saa naist autost välja kuidagi...Octavianus kirjutas:Uku ära nüüd nii ka päris ütle, hind oli ju soodne ja müüsingi projektiautona meistrimeheleusku kirjutas:
eks ta näeb ikka üldiselt ka paras raibe välja
Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm
nii... täna oli see päev kui vahetasin ära õli ja õlifiltri. kasutasin ka pesuõli, nii et mootor sai seest kenasti puhtaks ning uue 20W-50 õli sisse.
Ühtlasi vaatasin, et jahutussüsteemis on vesi ja otsustasin selle jahutusvedelikuga asendada. Kuna vee tase oli niikuinii madal, lisasin pool liitrit jahutussüsteemi pesuainet ning lasin nii salongiradikal kui ka muul süsteemil 15 minutit marineerida. Siis avastasin, et ei olegi nii lihtne seda radika alumist lõdvikut avada. Avasin veepumba küljest. Uhasin hea pool tundi survega kõiki võimalikke jahutussüsteemi osi loputada kuni süsteemist enam roostet ja muidu kahtlast pruuni vett ei tulnud. Nüüd tuleb loota, et too vesi ei olnud sees kõik need 2 aastat mis ta seisis... kuigi pisike kahtlus tekkis, sest üks mootori paisumispunnidest on natuke väljaspool kui tundub normaalne ja kui teised.
Siis hakkasin otsima põhjuseid, miks ta käia ei taha. Juba Võrus ei käinud ta külma mootoriga ilma jalaga gaasi hoidmata üldse mitte vaid tiksus liiga madalatel pööretel, väljasuremise äärel. Saanud auto koju, sai ta kuidagi soojaks vägistatud ning siis hakkas mootor vähemalt tühikäigul ilusti tööle. Sai ka sõita, aga madalatel pööretel ei leidunud jõudu ja nii kui karmimalt gaasi vajutasid, hakkas puterdama ja pooma... Alguses kahtlustasin madalat bensiinitaset, aga selles asi pole, ilmnes pärast 10 liitri lisamist. Siiski, pööretest 3000 ülespoole töötab paremini, kuigi mitte ideaalselt.
Troubleshootimise käigus vahetasin ära küünlad ning leidsin, et too vaakumvoolik, mis jagaja reguleerimiseks loodud, on ühest otsast täitsa lahti (jagaja küljest) ning teisest otsast katki. Õnneks on veel selline olukord, kus metsa alt Allegro küljest saab võtta erinevaid asju ning see sai vahetatud. Ei läinud paremaks.
Siis nägin, et mingi teine vaakumvoolik on karpa küljes väga halvasti. Lõikasin pragunenud, pundunud ja katkise otsa lühemaks ning kinnitasin uuesti. Ei läinud paremaks.
Siis viskas üle ja troubleshootisin muid asju. Selle troubleshootimise peale sain tööle kõik tuled ja viled ning selles osas talle etteheiteid ei ole. Vaja oli selleks ühte kaitset, kahte pirni ning mõningast vägivalda kaitsmekarbi kallal. Nüüd on hea!
Siis tahtsin ikkagi sõita ja vaatasin nõutu moega kapotialust. avastasin, et karpa küljes toore klapp ei liiguta üldse mitte gaasiklappi. Ehk et tooreklapiga sikutad küll rohkem bensiini peale, aga õhu klappi ta ei ava. Nuh, ilmselgelt seost mootori soojalt pöördesse minemisega siin ei ole, aga vähemalt mingigi areng. Tooreklapi sellise nurikäitumise tulemuseks on see, et toorest peale tõmmates saab küll külma mootori käima paremini (tegelt ilma tooreta ta käima ei läinudki), kuid käima ta sellega ei jää ja juba üsna ruttu tuleb toores kinni lükata ja gaasiga mootorit abistada, muidu sureb lihtsalt välja. Minu Allegrol, mis on korrasoleku musternäidis, avab toore klapp avanedes natukene ka gaasiklappi ning tulemuseks on tõusvad mootori pöörded. Regullisin selle sarnaselt allegroga ja nüüd töötab too süsteem vähemalt laitmatult - sikutades toorest, tõusevad mootori pöörded ja käib nagu unistus. Aga sõita nii ei saa, sellises "modes" tal jõudu pole muuks kui mootori ringi ajamiseks.
Ja nüüd ta siis seisab mul siin õues ja ei taha kuidagi sõidukõlbulik olla. Tegelikult kui sooja mootoriga ja sõitmise ajal on tooreklapp avatud, siis on asi natuke parem ning ta läheb pöördesse ka usinamalt. Aga noh, normaalse käitumise teemadel siin rääkida ei saa ja peaks ikka ilma tooreta ka töötama. See viitab ilmselgelt sellele, et bensiini ei tule kinnise tooreklapiga piisavalt peale. Eino kahtlustas telefonis kiirenduspumpa... aga andis ka mõista, et jäta kogu see asi targematele. Proovin esmaspäeval Mäepealsele sõita sellega, äkki saab abi.
Suurem vaatlus auto all ja peal tuvastas, et täiesti läbi on nii sisemised kui ka välimised küljekarbid, juhi ja kõrvalistuja jalgealused plekid, esipaneel, esitiivad, need pisikesed kolmnurksed plekid tiiva ja ukse vahel mõlemal pool, mõlemad ukseplekid, esiklaasi alumine paneel, pagassi põhi ja tagumised rattakoopad. Ei hakanud koopalaiendeid ära võtma, aga tundub, et ka tagumised koopaääred on läbi. Läbi on ka tagumine paneel. Võibolla poleks pidanud kruvikeerajaga nii aktiivne olema, aga teisest küljest oleks selle kahtlase koha vaatamine ja mittekatsumise kaudu terve hoidmine enese petmine ja parema meelega tean kus ja mis väga mäda on. Ainult käte abiga eemaldasin auto küljest murdmise ja toksimise meetodeid kasutades 5 liitrit (pool pange) roostest plekki. Aga lõppkokkuvõttes oli asi ootuspärane ning ma tegelt ootasin isegi hullemat tulemust. Vähemalt E-riik nimelisele kasutajale kuulunud mini oli enne keretööde alustamist hullemas korras.
Ei jaksa esmaspäeva ära oodata - tahaks juba sõitma! Või kui kellelgi on mõtteid kuidas ta käima saada, siis 500 eek sellele, kes ta ära hiilib (heal - ravima inglise keeles)
Ühtlasi vaatasin, et jahutussüsteemis on vesi ja otsustasin selle jahutusvedelikuga asendada. Kuna vee tase oli niikuinii madal, lisasin pool liitrit jahutussüsteemi pesuainet ning lasin nii salongiradikal kui ka muul süsteemil 15 minutit marineerida. Siis avastasin, et ei olegi nii lihtne seda radika alumist lõdvikut avada. Avasin veepumba küljest. Uhasin hea pool tundi survega kõiki võimalikke jahutussüsteemi osi loputada kuni süsteemist enam roostet ja muidu kahtlast pruuni vett ei tulnud. Nüüd tuleb loota, et too vesi ei olnud sees kõik need 2 aastat mis ta seisis... kuigi pisike kahtlus tekkis, sest üks mootori paisumispunnidest on natuke väljaspool kui tundub normaalne ja kui teised.
Siis hakkasin otsima põhjuseid, miks ta käia ei taha. Juba Võrus ei käinud ta külma mootoriga ilma jalaga gaasi hoidmata üldse mitte vaid tiksus liiga madalatel pööretel, väljasuremise äärel. Saanud auto koju, sai ta kuidagi soojaks vägistatud ning siis hakkas mootor vähemalt tühikäigul ilusti tööle. Sai ka sõita, aga madalatel pööretel ei leidunud jõudu ja nii kui karmimalt gaasi vajutasid, hakkas puterdama ja pooma... Alguses kahtlustasin madalat bensiinitaset, aga selles asi pole, ilmnes pärast 10 liitri lisamist. Siiski, pööretest 3000 ülespoole töötab paremini, kuigi mitte ideaalselt.
Troubleshootimise käigus vahetasin ära küünlad ning leidsin, et too vaakumvoolik, mis jagaja reguleerimiseks loodud, on ühest otsast täitsa lahti (jagaja küljest) ning teisest otsast katki. Õnneks on veel selline olukord, kus metsa alt Allegro küljest saab võtta erinevaid asju ning see sai vahetatud. Ei läinud paremaks.
Siis nägin, et mingi teine vaakumvoolik on karpa küljes väga halvasti. Lõikasin pragunenud, pundunud ja katkise otsa lühemaks ning kinnitasin uuesti. Ei läinud paremaks.
Siis viskas üle ja troubleshootisin muid asju. Selle troubleshootimise peale sain tööle kõik tuled ja viled ning selles osas talle etteheiteid ei ole. Vaja oli selleks ühte kaitset, kahte pirni ning mõningast vägivalda kaitsmekarbi kallal. Nüüd on hea!
Siis tahtsin ikkagi sõita ja vaatasin nõutu moega kapotialust. avastasin, et karpa küljes toore klapp ei liiguta üldse mitte gaasiklappi. Ehk et tooreklapiga sikutad küll rohkem bensiini peale, aga õhu klappi ta ei ava. Nuh, ilmselgelt seost mootori soojalt pöördesse minemisega siin ei ole, aga vähemalt mingigi areng. Tooreklapi sellise nurikäitumise tulemuseks on see, et toorest peale tõmmates saab küll külma mootori käima paremini (tegelt ilma tooreta ta käima ei läinudki), kuid käima ta sellega ei jää ja juba üsna ruttu tuleb toores kinni lükata ja gaasiga mootorit abistada, muidu sureb lihtsalt välja. Minu Allegrol, mis on korrasoleku musternäidis, avab toore klapp avanedes natukene ka gaasiklappi ning tulemuseks on tõusvad mootori pöörded. Regullisin selle sarnaselt allegroga ja nüüd töötab too süsteem vähemalt laitmatult - sikutades toorest, tõusevad mootori pöörded ja käib nagu unistus. Aga sõita nii ei saa, sellises "modes" tal jõudu pole muuks kui mootori ringi ajamiseks.
Ja nüüd ta siis seisab mul siin õues ja ei taha kuidagi sõidukõlbulik olla. Tegelikult kui sooja mootoriga ja sõitmise ajal on tooreklapp avatud, siis on asi natuke parem ning ta läheb pöördesse ka usinamalt. Aga noh, normaalse käitumise teemadel siin rääkida ei saa ja peaks ikka ilma tooreta ka töötama. See viitab ilmselgelt sellele, et bensiini ei tule kinnise tooreklapiga piisavalt peale. Eino kahtlustas telefonis kiirenduspumpa... aga andis ka mõista, et jäta kogu see asi targematele. Proovin esmaspäeval Mäepealsele sõita sellega, äkki saab abi.
Suurem vaatlus auto all ja peal tuvastas, et täiesti läbi on nii sisemised kui ka välimised küljekarbid, juhi ja kõrvalistuja jalgealused plekid, esipaneel, esitiivad, need pisikesed kolmnurksed plekid tiiva ja ukse vahel mõlemal pool, mõlemad ukseplekid, esiklaasi alumine paneel, pagassi põhi ja tagumised rattakoopad. Ei hakanud koopalaiendeid ära võtma, aga tundub, et ka tagumised koopaääred on läbi. Läbi on ka tagumine paneel. Võibolla poleks pidanud kruvikeerajaga nii aktiivne olema, aga teisest küljest oleks selle kahtlase koha vaatamine ja mittekatsumise kaudu terve hoidmine enese petmine ja parema meelega tean kus ja mis väga mäda on. Ainult käte abiga eemaldasin auto küljest murdmise ja toksimise meetodeid kasutades 5 liitrit (pool pange) roostest plekki. Aga lõppkokkuvõttes oli asi ootuspärane ning ma tegelt ootasin isegi hullemat tulemust. Vähemalt E-riik nimelisele kasutajale kuulunud mini oli enne keretööde alustamist hullemas korras.
Ei jaksa esmaspäeva ära oodata - tahaks juba sõitma! Või kui kellelgi on mõtteid kuidas ta käima saada, siis 500 eek sellele, kes ta ära hiilib (heal - ravima inglise keeles)
Re: Octavianuse mini aka RUSTY (001 AZP) / 1990 998ccm
Küsimus selle kiirendupumba kohta mina ei leidnud ja ilmselt seda ka sellisel karburaatoril pole...
Sama seis karbussiga. Muidu töötab aga kiirendusel hakkab tludisema :S justkui nälg...
Karbuss maha ja pesu teha siis on näha kuidas toimib
(sama moodi 2a seisnud aprostaat)
Sama seis karbussiga. Muidu töötab aga kiirendusel hakkab tludisema :S justkui nälg...
Karbuss maha ja pesu teha siis on näha kuidas toimib
(sama moodi 2a seisnud aprostaat)