Kuna praegu teen masina pohja juures viimaseid varvimistoid, siis on plaanis ka valja vahetada kytusetorustik, ning lisada ka uus toru vahe voimsama mootori tagasivoolu tarbeks.
Plaanis paigaldada talle jargmine talv 1,3 ja pritsega mootor mis peaks ka natu rohkem kytust tarbima kui 1,0 mootor.
Vaiksema kubaturiga mootori tarvis on pohja alla tehasast paigaldatud terastoru labimooduga 6 mm. Kas keegi oskab oelda, voi siis ara moota mis ristloikega pohjaalused torud on teie masinatel mida liigutab mootor 1,3 ?
toredat naistepaeva jatku.
terv
andreas
kytusetorud
vähemalt Allegrol on kõigi mootoritega autodel sama, 6 mm välise läbimõõduga kütusetoru. Tean seda seepärast, et kogemata lõhkusin oma kollasel 1.1 isendil ühe toru osa ära ja võtsin asendus-parandusjupi 1,5 mootoriga kere pealt.
Ma isiklikult arvan, et ei teki probleeme torude jämedusega, kui sa just turbosid ja nitrosid peale ei pane enne lõpeb pumba tootlikkus otsa, kui toru läbimõõt liiga väikseks jääb. Need pumbad jõuavad pumbata ja torud läbi lasta mitmeid liitreid minutis, saavutamaks samasugust kütusekulu, on vaja ikka päris tublisti gaasi tallata.
2.0 mootoriga Fiestaga suutsin ringrajal sõites peenestada 20 liitrit sajale ehk 2 liitrit 10 km peale kütusekuluga, keskmise kiirusega umbes-täpselt 60 km/h. see tähendab, et tunniga sõitnuks 60 km ja kulutanuks 12 liitrit kütet. see on siis 0,5 liitrit minutis ... Miniga sama kütusekulu saada on ilmselt palju raskem, kui mitte võimatu? originaalpumba tootlikkus on isegi sellest rohkem, rääkimata siis torude läbilaskevõimest.
aga mida mina tean - Rustang oskab seda ilmselt täpselt kommenteerida
Ma isiklikult arvan, et ei teki probleeme torude jämedusega, kui sa just turbosid ja nitrosid peale ei pane enne lõpeb pumba tootlikkus otsa, kui toru läbimõõt liiga väikseks jääb. Need pumbad jõuavad pumbata ja torud läbi lasta mitmeid liitreid minutis, saavutamaks samasugust kütusekulu, on vaja ikka päris tublisti gaasi tallata.
2.0 mootoriga Fiestaga suutsin ringrajal sõites peenestada 20 liitrit sajale ehk 2 liitrit 10 km peale kütusekuluga, keskmise kiirusega umbes-täpselt 60 km/h. see tähendab, et tunniga sõitnuks 60 km ja kulutanuks 12 liitrit kütet. see on siis 0,5 liitrit minutis ... Miniga sama kütusekulu saada on ilmselt palju raskem, kui mitte võimatu? originaalpumba tootlikkus on isegi sellest rohkem, rääkimata siis torude läbilaskevõimest.
aga mida mina tean - Rustang oskab seda ilmselt täpselt kommenteerida