orienteeruvad kulud rooli jm poolsuse vahetamiseks
orienteeruvad kulud rooli jm poolsuse vahetamiseks
paremalt vasakule siis.
Tere,
olen värske mini-huviline, lihtsalt hobiautona plaanis osta UK-st üks eksemplar. 1993 aasta 1,2xx mootoriga isend. Hetkel ei jaga veel suurt miskit neist autodest aga loodan juba mai lõpus enda omaga lähemalt tutvust teha... (tollimõõdus tööriistad vist abiks?)
Kindlasti on siinsetest teadjatest mõned seda tööd teinud ja oskavad kasvõi umbkaudse maksumuse välja pakkuda? Mõtlen siinkohal eelkõige mehhaaniliste osade vahetust ning ümberpaigutamist, kulud juppidele jms.
Äkki mõni meister siit pakub ennast seda tööd ka tegema? Tööraha kulud?
Aitäh ette!
Tere,
olen värske mini-huviline, lihtsalt hobiautona plaanis osta UK-st üks eksemplar. 1993 aasta 1,2xx mootoriga isend. Hetkel ei jaga veel suurt miskit neist autodest aga loodan juba mai lõpus enda omaga lähemalt tutvust teha... (tollimõõdus tööriistad vist abiks?)
Kindlasti on siinsetest teadjatest mõned seda tööd teinud ja oskavad kasvõi umbkaudse maksumuse välja pakkuda? Mõtlen siinkohal eelkõige mehhaaniliste osade vahetust ning ümberpaigutamist, kulud juppidele jms.
Äkki mõni meister siit pakub ennast seda tööd ka tegema? Tööraha kulud?
Aitäh ette!
See olene sellest ka , et kus sa endale need uued jupid ostad.
Kui lähed ise Inglsimaalt tooma siis tasub kohe uus roolilatt ära osta.
Iseenesest suhteliselt lihtne töö, keres juba uued augud olemas.
Selle hind peaks jääma kuhui 2000 alla. See ongi põhierinevus , et on roolilatt RHD ja LHD ehk siis righ hand drive ja left hand drive.
Ma ei usu , et see sul rohkem kui 3 tuhat maksma läheb. Aga kes töö ära teeb, vot seda ei oska küll öelda.
Kahjuks ei ole siiamaani meil ühtegi minisõbraliku töökoda.
Kui lähed ise Inglsimaalt tooma siis tasub kohe uus roolilatt ära osta.
Iseenesest suhteliselt lihtne töö, keres juba uued augud olemas.
Selle hind peaks jääma kuhui 2000 alla. See ongi põhierinevus , et on roolilatt RHD ja LHD ehk siis righ hand drive ja left hand drive.
Ma ei usu , et see sul rohkem kui 3 tuhat maksma läheb. Aga kes töö ära teeb, vot seda ei oska küll öelda.
Kahjuks ei ole siiamaani meil ühtegi minisõbraliku töökoda.
Foorumis aitab alati kõigepealt luubi nupu vajutamine (menüüs KKK kõrval).
http://www.miniklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=54&
http://www.miniklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=304&
Lühidalt - uuemate (s.t. 1980-90ndate) Minidega ei viitsiks mina isiklikult ümberehitamisega jännata. Selliseid saab Saksmaalt või Hollandist või Belgiast kustiganes ka. Küll veidi suurema raha eest aga enamasti võid kohe sõitma hakata. Kui ei ole just 'elu diil' või mingi konkreetne mudel, mida mandrilt lihtsalt ei saa, soovitaks ma pigem ümberehitusele kuluv aeg sõitmisele kulutada.
http://www.miniklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=54&
http://www.miniklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=304&
Lühidalt - uuemate (s.t. 1980-90ndate) Minidega ei viitsiks mina isiklikult ümberehitamisega jännata. Selliseid saab Saksmaalt või Hollandist või Belgiast kustiganes ka. Küll veidi suurema raha eest aga enamasti võid kohe sõitma hakata. Kui ei ole just 'elu diil' või mingi konkreetne mudel, mida mandrilt lihtsalt ei saa, soovitaks ma pigem ümberehitusele kuluv aeg sõitmisele kulutada.
Tänud Kristjan ja Mikk.
Auto nüüd mõnda aega juba käes ja Tallinnas liigun asjaolude sunnil (tavapärase tööauto ajutise puudumise tõttu) kena punase Miniga. Parempoolse rooli ja UK numbritega Miniga siis. Kuna auto on UK registris minu nimel ning maateedele pole temaga väga plaanis minna siis ilmselt roolipoolsuse vahetamise jm võimalikud ümberehitused jätan ilmselt süngetesse talveõhtutesse.
Arvestades auto hinda usun, et sain väga hea eksemplari, tehnilisest poolest ilmnes siiski ka üks viga, nimelt generaator mis ei lae. Rõõmuga avastasin seejuures, et sellel autol on vist küll maailma odavaimad varuosad ning vidinaid UK-st päris laialdaselt saada ka kasutatud peast.
Tundub, et kütusekulu linnasõidul on madalam isegi kui mu mootorrattal - rõõm ruudus
Nils
Auto nüüd mõnda aega juba käes ja Tallinnas liigun asjaolude sunnil (tavapärase tööauto ajutise puudumise tõttu) kena punase Miniga. Parempoolse rooli ja UK numbritega Miniga siis. Kuna auto on UK registris minu nimel ning maateedele pole temaga väga plaanis minna siis ilmselt roolipoolsuse vahetamise jm võimalikud ümberehitused jätan ilmselt süngetesse talveõhtutesse.
Arvestades auto hinda usun, et sain väga hea eksemplari, tehnilisest poolest ilmnes siiski ka üks viga, nimelt generaator mis ei lae. Rõõmuga avastasin seejuures, et sellel autol on vist küll maailma odavaimad varuosad ning vidinaid UK-st päris laialdaselt saada ka kasutatud peast.
Tundub, et kütusekulu linnasõidul on madalam isegi kui mu mootorrattal - rõõm ruudus

Nils
kimasid mulle vastu harkujärvel. mina liigun valge-sinitriibulise Fordiga. elad siinkandis? kui see inglismaal sinu nimel, siis on sul äärmiselt head shantsid saada see eestis parempoolse rooliga arvele, muide! aga tagasisõidu juttu loeks isegi hea meelega. minu allegros oli see mugav, aga minis rappumist ei kujuta küll ette ...
oeh... kirjutasin pika jutu valmis aga "saada" nuppu vajutades kargas mingi error ette ja kaduma ta nüüd saigi. proovin homme uuestiusku kirjutas:kimasid mulle vastu harkujärvel. mina liigun valge-sinitriibulise Fordiga. elad siinkandis? kui see inglismaal sinu nimel, siis on sul äärmiselt head shantsid saada see eestis parempoolse rooliga arvele, muide! aga tagasisõidu juttu loeks isegi hea meelega. minu allegros oli see mugav, aga minis rappumist ei kujuta küll ette ...

kuna siin vahepeal mingi sessioon aegub või nii, siis on alati mõistlik enne "saada" vajutamist kogu selle akna sisu "copy'da"... see error tuleb liiga tihtipacaan kirjutas: oeh... kirjutasin pika jutu valmis aga "saada" nuppu vajutades kargas mingi error ette ja kaduma ta nüüd saigi. proovin homme uuesti

pole olnud aega kahjuks nüüd sellel suvel Miniga tegeleda seoses motospordi huvidega (hooaeg on suvel). Ootamatult kadus autol "säde", parkisin sõitva auto ja paar tundi hiljem ei käivitunudminiest kirjutas:Mis sellest liikurist saanud on? Kas juba rool ringi töstetud vöi?Vöi on parempoolse rooliga, aga registrisse (kandmata / kantud.)


Aga ikka veel RHD ja ausaltöeldes mõtlesin selle ka nii jätta - linnaliikluses see ei sega ja maanteel eelistan suuremat (võimsamat) autot nagunii.
Tagatipuks hankisin omale veel teise RHD kohalikus mõttes veidi omapärasema auto (MGB Roadster) mis samuti ootab kõpitsemist.
pacaan kirjutas:pole olnud aega kahjuks nüüd sellel suvel Miniga tegeleda seoses motospordi huvidega (hooaeg on suvel). Ootamatult kadus autol "säde", parkisin sõitva auto ja paar tundi hiljem ei käivitunudminiest kirjutas:Mis sellest liikurist saanud on? Kas juba rool ringi töstetud vöi?Vöi on parempoolse rooliga, aga registrisse (kandmata / kantud.)
tundub, et sädet pole - kahjuks pole siiani jõudnud kontrollida / lasta kontrollida (autoelektri - süüte koha pealt on nõrgimast nõrgem ise...) milles asi. Ja mini on seega juba paar kuud lihtsalt seisnud
![]()
Aga ikka veel RHD ja ausaltöeldes mõtlesin selle ka nii jätta - linnaliikluses see ei sega ja maanteel eelistan suuremat (võimsamat) autot nagunii.
Tagatipuks hankisin omale veel teise RHD kohalikus mõttes veidi omapärasema auto (MGB Roadster) mis samuti ootab kõpitsemist.
No hakkab jälle pihta,

Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.