Küsimus Mini Cooper sport kohta

Kes? Mis? Kus?
martin

Postitus Postitas martin » 06 Apr 2006, 06:45

ise sõidan endiselt selle Tahiti Editioniga ja sissepritsemootorit ei ole proovinud...aga see karpa 1.3 on minu meelest suht asjalik asi (loe:väga võimas). inglismaalt tagasi tulekust meenub seik, kus võttis asfaltil rattad vilisema ja seda ka pärast 2 käigu sisse lükkamist (kogemata ei märganud teise auto tulekut, kui maanteel ringi pöörasin ja kui märkasin oli tuli takus). Üleüldse on Mini olnud maanteel(ja ka linnas) kiirendusomadustelt parim, millega seni sõitnud. Ainult, et kevadised tänavad jätavad tiba sõitja (loe: MIni omaniku) seisukohalt soovida....
Sport

Postitus Postitas Sport » 06 Apr 2006, 07:19

Kas 1998 Mini on juba , siis tehtud kui BMW Roveri ära ostis?
Mingit hullu kiirendust ma ei ootagi, sest selleks on teine auto 1kw=7.5kg;)(aga kindlasti plaanis miniga ka midagi teha :twisted: )
Kui palju peaks umbes Mini peale kuus arvestama?
Palju liitreid mingeid kindlaid vedelikke sisse läheb?
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 06 Apr 2006, 09:08

BMW ostsis Roveri 2000. aastal. Sama aasta kevadel tuli tehaseliinilt viimane vana Mini. 2000. aasta sügisel juba aga nn. UUS. BMW Mini.

Nii , et kuni 2000 on asi õige ja ehe.

Palju liitreid läheb. Nii palju kui vajutad. Mina ei julge bensiini kulust rääkida. Ei ole arvestanud. Läheb nii kuis vajutad, aga ikka vähe. . .

Muid vedelikke läheb minimaalselt. Kui klaasi väga tihti pesed eks siis peab tihedamalt klaasipesu ka lisama :D.

Kuus Minile. Kõik on suhteline. Kui sa teda iga nädalavahetus vahatada ja pesta tahad ( mis on ju igati mõistetav ) eks siis lähe rohkem kui porisega ringi sõites jne....
Kasutaja avatar
marti85
Postitusi: 68
Liitunud: 06 Juul 2004, 16:23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas marti85 » 06 Apr 2006, 10:53

eheee, ma ei pidanudki oma lausega (pole eriline püss)silams et mini ei liiguks, kiirendab piisavalt, et mõnusalt sõita saaks- ning loomulikult käivad need pisukesed rattad seal kerge kere all ringi nii esimese kui ka teise käiguga (mul on 1,3 karpa). Lihtsalt pole mõtert rääkida tehases toodetud mootoriga minist kui kiiresti kulgemise autost (ilmselt olen liialt ennast ära hellitanud kuna põnnina sõitsin aastaid karti ja talvel sõidan vana turbo saabiga). Mini pakub teistmoodi sõidufiilingut- sõidad ja tunned kuidas suunurgad iseenesest karduvad ülesse, tekitades põskedesse ilusad lohud.
Külaline

Postitus Postitas Külaline » 06 Apr 2006, 12:08

Ok.
Vaatasin www.minisport.com
Ja naelakurss on praegu tõesti ainult 10 eek nael?
Palju HP saaks sinna umbes 25 000 eegu eest juurde?
Ma mõtlen minisport.com juppidega või on veel mingeid?
Külaline

Sport

Postitus Postitas Külaline » 06 Apr 2006, 12:16

ikka 22 naela :cry:
Sport

Postitus Postitas Sport » 06 Apr 2006, 12:40

Kas 1998 aasta on MPI või SPI?
Sport

Postitus Postitas Sport » 06 Apr 2006, 12:50

Ise küsin, ise vastan :lol:

MPI on siis 1998 aastal.
Ja pakutakse sellist kiti:
http://www.minisport.com/classic-mini-s ... oduct.html

Kas tõesti on võimalik 105 hj Mini mootorist nii odavalt kätte saada?
Hakka kasvõi minit ostma :D
Sport

Postitus Postitas Sport » 06 Apr 2006, 13:00

Kas 1996 aasta on juba sama, mis 1998 või millal täpselt MPI tuli?
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 06 Apr 2006, 17:46

Peale 96-te. Ehk , et 96 on veel SPi . 98 juba MPi.
Külaline

Postitus Postitas Külaline » 05 Juun 2006, 13:04

Tervist minilised!
Ei hakkanud uut teemat tegema, kuna ka minu küsimused on samasse teemasse:
1. Mismoodi saaks miniga reisima minna? Kuhu panna pagas? Kas on mingi järelkäru võimalus või katuseraam või ? (vihjeks: ka praegune Caddillac tundub vahel liiga pisike...)
2. Kas klassikalisi Minisid on tõesti Eestis ainult 12?
3. Kas ja kui lihtsalt on Mini mootor tuunitav? Kui kalliks võiks minna u.60-70kW-ne tuuning? (üleminek 205-lt kW-lt 46-le natuke hirmutab)
4. Jupid ostate kõik Soomest? Kui kallid on "kulujupid"?
5. Kas talvel on Minis väga külm? Aknad ikka sulavad puhtaks?
6. Kas 96.a. on juba tsingitud kere?
7. Milliseid on Mini nõrgad küljed? Mida peaks ostes jälgima?

Küsimusi on veel aga präeguseks aitab.

Lugupidaminega

Indrek
austin mini
Postitusi: 109
Liitunud: 07 Mai 2005, 13:59
Asukoht: Tallinn/Nõmme

Postitus Postitas austin mini » 05 Juun 2006, 21:16

Vastan palju tean:
1.Pilt
sellest võib järeldada, et reisida on võimalik, aga kui suure seltskonnaga...
2. Arvan, et on rohkem kui 12. Ja vahele ka enda minist: 8.Juuni peaks saabuma tagasilla nõellaagrid SuurBritanniast ja pärast seda on värvimisse minek (on juba pahteldatud ja lihvitud).
3.On vist olemas mingid "tuning kitid" ja on aretatud ka turbosid peale, kuid lihtsam lahendus on minu meelest panna teine mootor (Honda VTEC, Mg metro turbo)
4. Osasid juppe soomes pole :cry: näiteks tagasilla osasid juppe. Aga ka Britanniast on täitsa talutav tellida :P Kulujupid minu kogemuste järgi Väga kallid pole
5. Andsin valeinfot
6. Ei tea :cry:
7.Minu nähtud Minid on olnud väga roostealdid, kuid vigu väga polegi, ainult puhas sõidurõõm

Kui kuskil on faktiline viga parandage mind.
Viimati muutis austin mini, 06 Juun 2006, 12:49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 05 Juun 2006, 23:33

1. Inimene võib tegelikult olla väga ratsionaalne kui vaja. Aga kui kohe kuidagi ei õnnestu siis
http://miniklubi.torumarket.ee//Images/ ... H_008.html
Eelviidatu on niiviisi omal jõul muu hulgas näiteks Soomest Hispaanias käinud.
3. Kõige teravmeelsem potentsi tõstmise lahendus on muidugi see
http://www.minimania.com/ArticleV.cfm?S ... layID=1134
5. Ei ole soe. Uuematel (al 1996) on mõnusam soojendus juba aga ka see teeb puhtaks vaid esiklaasi. Päris värsket masinat (1998-99) ei ole proovinud aga ikka ei oleks väga optimistlik. Pole ikka Rootsi auto.
6. Minu teada ei ole Mini keret kunagi tsingitud. Sestap on ka rooste kõige suurem häda, sest tehniliselt tal mingeid eriliselt nõrku kohti küll ei ole.
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 06 Juun 2006, 13:13

2. Klassikalisi on vist juba 18-ne kanti ! Ma usun. Tuleb iga päevaga juurde .
3. Parim tuuning

http://video.google.com/videoplay?docid ... 301&q=mini

Võimalus muidugi ka turbo või igast erinevad KITid:
http://www.minisport.com/classic-mini-s ... austs.html

4. Kulujupid täiesti mõistlikud. Näiteks piduriklotsid on 160 kr. komplekt.

5. Vaidlen Mikule vastu. Minu Minis on talvel soe. Jah külgmised aknad on küll udused, aga autos endas on jumala soe. ( Mul ka 96 ja natuke võimsam soojamootor kui varasematel). Esiakna lööb väga kenasti ja kiiresti puhtaks. Külgmistega see jama , et sinna ei ole kuidagi õhujuga juhitud.

6. Ostes jälgi kas sul südamest läks soe jutt läbi kui sa teda esimest korda nägid !

Edu ! Kui veel küsimusi anna aga tulla!

Lugemist samal teemal foorumist:
http://miniklubi.torumarket.ee/foorum/v ... .php?t=149

http://miniklubi.torumarket.ee/foorum/v ... .php?t=202
Vasta