Tere klubilised
Koodi otsides leidsin täiesti hullu asja. Wikipedia on terve artikli kirjutanud selle kohta .... http://en.wikipedia.org/wiki/Brunswick_green
Aga värvikoodi... põle veel leidnud.
Aga värvikoodi... põle veel leidnud.
Pajataks siis vahepeal tehtust.
Kui auto kodus siis kiskusin kõiks seest välja. Veekolded peatatud (lausa bassein oli seal mattide all ) uus mastiks peale, mõnda kohta silikooni, uued müramatid ja uus sai ka kogu põrandakate. Kui auto toodi siis olid mootori kinnitused puruks. Otsustasin mitte uusi kinnitusi tellida, vaid keevitada aga tulemus oli pool päeva sõitu ja katki ta oligi jälle . Homme peaksid jõudma uued kinnitused ja kroom koopalaiendid ja siis toonklaas, sest tagumiste autode tuled tahavad ära pimestada.
Harri käes remondis on ka salongi puhuri mootor..(laagrid ja puksid läbi)
Sai temaga juba ka pikem sõit maale tehtud...(vahepeal 140km/h)..minul oli väga tore aga kõrvalistuja oli kuidagi krampis
Mureks on 100km/h sõites müra, mis salongi tuleb aga eks sellega tuleb harjuda.
Ma küll ei tea, kas mul on originaal lisatuled ees, aga kas neid kuidagi nii saaks seadistada, et neis park koguaeg põleks.?
On tekkinud ka mõned küsimused?
Palju teil on pöördeid 100km/h sõites??kas 3,5k on norm.
Valgustusest: kas tulede-, aknasoenduse-, pedaalipildiga nupu lülitite peal olevad lambid ei põle koguaeg? Pimedas sõites ei leia neid nagu üles .
Kas keegi on mootori müra vähendamiseks salongis midagi ette ka võtnud?
üks pildike ka siis meist
hiljem viskan tegemistest veel mõne pildi.
seniks...
Kui auto kodus siis kiskusin kõiks seest välja. Veekolded peatatud (lausa bassein oli seal mattide all ) uus mastiks peale, mõnda kohta silikooni, uued müramatid ja uus sai ka kogu põrandakate. Kui auto toodi siis olid mootori kinnitused puruks. Otsustasin mitte uusi kinnitusi tellida, vaid keevitada aga tulemus oli pool päeva sõitu ja katki ta oligi jälle . Homme peaksid jõudma uued kinnitused ja kroom koopalaiendid ja siis toonklaas, sest tagumiste autode tuled tahavad ära pimestada.
Harri käes remondis on ka salongi puhuri mootor..(laagrid ja puksid läbi)
Sai temaga juba ka pikem sõit maale tehtud...(vahepeal 140km/h)..minul oli väga tore aga kõrvalistuja oli kuidagi krampis
Mureks on 100km/h sõites müra, mis salongi tuleb aga eks sellega tuleb harjuda.
Ma küll ei tea, kas mul on originaal lisatuled ees, aga kas neid kuidagi nii saaks seadistada, et neis park koguaeg põleks.?
On tekkinud ka mõned küsimused?
Palju teil on pöördeid 100km/h sõites??kas 3,5k on norm.
Valgustusest: kas tulede-, aknasoenduse-, pedaalipildiga nupu lülitite peal olevad lambid ei põle koguaeg? Pimedas sõites ei leia neid nagu üles .
Kas keegi on mootori müra vähendamiseks salongis midagi ette ka võtnud?
üks pildike ka siis meist
hiljem viskan tegemistest veel mõne pildi.
seniks...
Viimati muutis Margus, 20 Apr 2006, 19:01, muudetud 1 kord kokku.
Tulede automaatika abiks.nõlvak kirjutas: Ma küll ei tea, kas mul on originaal lisatuled ees, aga kas neid kuidagi nii saaks seadistada, et neis park koguaeg põleks.?
Vot ei tea, arvan, et jah, ikkagi 4 käiku.nõlvak kirjutas:Palju teil on pöördeid 100km/h sõites??kas 3,5k on norm.
Mõtled lülitite taustvalgustust? Seda ei ole.nõlvak kirjutas:Valgustusest: kas tulede-, aknasoenduse-, pedaalipildiga nupu lülitite peal olevad lambid ei põle koguaeg? Pimedas sõites ei leia neid nagu üles :D .
Kleebi asfaldimatte igalepoole või pane makk valjemaks:)nõlvak kirjutas:Kas keegi on mootori müra vähendamiseks salongis midagi ette ka võtnud?
Pöörded on küll jah min 3,5 tuhande peal maanteel. Müra vähendamisest võib sulle Erik pikemalt rääkida aga ega teda päris maha ei saa, urisema jääb ikka.
Ja need tuled ei põlegi. Pead kätte harjutama. Ja pedaaliga nupp näitab seda kuidas sul lood pidurivedelikuga on. Kui ta niisama põlema läheb on lood halvad , kui aga peale vajutad ja põlema läheb siis ta kontrollib süsteemi ja näitab , et asi toimib.
Edu!
Ja need tuled ei põlegi. Pead kätte harjutama. Ja pedaaliga nupp näitab seda kuidas sul lood pidurivedelikuga on. Kui ta niisama põlema läheb on lood halvad , kui aga peale vajutad ja põlema läheb siis ta kontrollib süsteemi ja näitab , et asi toimib.
Edu!
tulede automaatika küll parktulesid lisatuledes pidevalt põlema ei aita.ksuuk kirjutas:Tulede automaatika abiks.nõlvak kirjutas: Ma küll ei tea, kas mul on originaal lisatuled ees, aga kas neid kuidagi nii saaks seadistada, et neis park koguaeg põleks.?
ise lisasin mitsule just hella rallye 3000 lisakaugtuled. pargid põlevad pidevalt (justnagu auto enda pargid) ... lihtsalt ühenda lisatulede parktule pirni juhtmed originaal-laternate parktule juhtmetega. ehk siis nii lisatulede kui auto enda park-tuled põlevad pidevalt kui tuled sisse lülitatud on.
Jajah, ma olen selle müra vastu võitlemise endale hingeasjaks võtnud, isolatsiooni igale poole pannud, kuid arenguruumi veel on.
Kui vaja, võin kunagi näidata ja seletusi jagada
PS: kapoti all oleva mati viskasin välja, sellest polnud mitte mingit, kui tolku. Ehk siis ärge sellele omaaega raisake, mida aga tasub teha, on isoleerida salongi poolne sein.
Kui vaja, võin kunagi näidata ja seletusi jagada
PS: kapoti all oleva mati viskasin välja, sellest polnud mitte mingit, kui tolku. Ehk siis ärge sellele omaaega raisake, mida aga tasub teha, on isoleerida salongi poolne sein.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Korras autoga on hea sõõõõõita
Urr-urr! Äge masin ikka. Ja number muidugi.
Üldjoontes võib öelda, et mida vähem on tehtud võimsuse tõstmiseks, seda vaiksem on Mini (tehasest pärinevad õhufilter, väljalaskekollektor, sumpa jne jne).
Aga lülitite valgustamine ei ole väga uus mõte, sest pimedas on tõesti keeruline. Ka lahendus on olemas kuid konkreetset pakkumist praegu netipoodide lehtedelt ei leidnud. Minu mälu järgi töötas see "switch illumination kit" vms, mida ma märkasin (ilmselt ajakirjas MiniWorld) dioodidega. Täpsemalt ei oska kommenteerida.
See on õige jutt. Lisaks aitab mürataseme kontrolli all hoidmisele kõvasti kaasa see, kui auto korras onranno kirjutas:E-riik rääkis, et tema autol parim müravastane investeering oli alumiiniumist klapikambri kaan, et see on iga kulutatud eurot väärt... ma jätsin selle igatahes "kõrvataha"..
Üldjoontes võib öelda, et mida vähem on tehtud võimsuse tõstmiseks, seda vaiksem on Mini (tehasest pärinevad õhufilter, väljalaskekollektor, sumpa jne jne).
Aga lülitite valgustamine ei ole väga uus mõte, sest pimedas on tõesti keeruline. Ka lahendus on olemas kuid konkreetset pakkumist praegu netipoodide lehtedelt ei leidnud. Minu mälu järgi töötas see "switch illumination kit" vms, mida ma märkasin (ilmselt ajakirjas MiniWorld) dioodidega. Täpsemalt ei oska kommenteerida.
Nii siis...
Sai Miniga peaproov ära tehtud, üle lahe umbes 900 km läbitud ja seda lausa neljakesi. Auto pidas ilusti vastu arvestades kiirusi (120km/h - 145km/h) ja seda kiirteel.
Laeva peale sõites õnnestus mul ka sumbutaja alt ära sõita...tänu suurele koormale (4 in, 2 kasti õlle, naiste pagas, jne)...nii, et sihtkohta sõitsime praktiliselt leektoruga ..aga kohapeal keevitasime ilusti kinni ja tagasitee sujus hästi.
Sai ka lund nähtud ja proovitud.
Lausa lust oli vaadata soomlaste nägusid kui me oma "putukaga" neist mööda vuhasime Aga bensukulu polnud ka just kõige väiksemate killast, kuna pöörded koguaeg üle 4000...
Muidu polnud temaga vigagi, ainult, et tagumistel inimestel kippusid tagumikud kangeks jääma kui me 400km ilma peatusteta tulime.
Nii et pikad sõidud pole Miniga üldse hullud..
Sai Miniga peaproov ära tehtud, üle lahe umbes 900 km läbitud ja seda lausa neljakesi. Auto pidas ilusti vastu arvestades kiirusi (120km/h - 145km/h) ja seda kiirteel.
Laeva peale sõites õnnestus mul ka sumbutaja alt ära sõita...tänu suurele koormale (4 in, 2 kasti õlle, naiste pagas, jne)...nii, et sihtkohta sõitsime praktiliselt leektoruga ..aga kohapeal keevitasime ilusti kinni ja tagasitee sujus hästi.
Sai ka lund nähtud ja proovitud.
Lausa lust oli vaadata soomlaste nägusid kui me oma "putukaga" neist mööda vuhasime Aga bensukulu polnud ka just kõige väiksemate killast, kuna pöörded koguaeg üle 4000...
Muidu polnud temaga vigagi, ainult, et tagumistel inimestel kippusid tagumikud kangeks jääma kui me 400km ilma peatusteta tulime.
Nii et pikad sõidud pole Miniga üldse hullud..
Viimati muutis Margus, 20 Sept 2006, 09:58, muudetud 1 kord kokku.