"Liitu meie kogukonnaga"

Kes? Mis? Kus?
tüüp

"Liitu meie kogukonnaga"

Postitus Postitas tüüp » 11 Mai 2009, 14:05

Olin aastaid VW Golfi omanik, ja seoses sellega ka VW-Klubi liige.. neil oli mõnus foorum ja ka toredad ühisüritused.. Juhtus aga nii et vahetasin Golfi välja... Nüüd sõidan ühe teise autoga, nimetan teda igaks juhuks "Fordiks"...

Ärge küsige kuidas.. aga sattusin Miniklubi kodukale kus vaatas vastu kutse:

Eesti Miniklubi on Loodud koondamaks omanikke ja huvilisi Eestis. Kuna Mini kõigis oma variatsioonides on meie maal väga eksootiline, ei ole ka teadmised ja oskused selle käigushoidmiseks-parandamiseks eriti laialt levinud. Sestap on igasugune infovahetus ja vastastikune abi lausa hädavajalik. Kui ka sul on Mini või tunned niisama huvi, hüppa aga meie foorumisse ja liitu meie kogukonnaga.

Tundub sõbralik kutse...

Alguses olin veidi skeptiline, kuna koduka pildinimekiri koosnes vanematest autodest.. kuid uurisin mis uurisin, kuskilt ei lugend välja reegleid, kes võivad klubiga liituda ja mida oodatakse.
Tegin kasutaja... lisasin avatari... tegin isegi teema "Meie & Minid" alateemasse... kes olen, ja mis arvan ja muud taolist...

Sirvisin foorumis ka mõningaid vanemaid teemasi... ja mis selgus. Olen kogemata "vaenlase" territooriumile sattnud. Selleks et siin olla peaksin parasjagu hämama ja kokkusaamistele bussiga tulema. Õnneks jõudsin vähemalt oma postituse kustutada...

Mina olin siiamaani arvand et Mini on Mini... aga selgub et on olemas Mini... ja siis MINI.
Ma ei hakanud väga vanu teemasi lugema, liiatigi võib olla inimese arvamus aastal 2009 olla veidi teistsugune kui aastal 2006.
1) Kuid kust paganama kohast selline vastumeelsus MINIde vastu?
2) Kas neid tõesti nii palju et lämmatavad/söövad Minid välja?
3) Kas Ferrari on grammikestki vähem Ferrari sellest ajast kui FIAT ta ära ostis? (Täiesti juhusliku paralleeli võiks tõmmata BMW vs Miniga)
4) Mul pole õrna aimugi põhjustest, miks BMW Mini ära ostis, kuid kui Minil oleks ülihästi läinud, siis miks omanikud peaksid suurepärasest niššitootest loobuma?

VW-Klubis on nii aastast 50 pärit Põrnikamehi (jah, kuigi olemas ka põrnikaklubi jms) kui 2008 aasta Touaregi mehi... võite 3x arvata, kumb suurema uhkusega Suvetripi rivis sõidab :)

Ma ei taha mingit vaidlust alustada, lihtsalt soovin teada saada põhjuseid, miks mind vihatakse (kindlasti on need väga mõjuvad/head ja põhjendatud)?

"Fordiomanik"
tüüp

Postitus Postitas tüüp » 11 Mai 2009, 14:18

Kommentaariks 1 küsimuse kohta -

Ma saan aru, et mitmed inimesed on pöördund UM.i lootes saada abi, ja on sealt vasta näppe saand. Noh... Minumeelest võib vastu näppe saada igal pool, turris teenindaja otsa sattuda ka tasulises WCs ja tont teab kus veel...
Mini on täiesti niššitoode/auto... United Motors täiesti "mainstream", neile ei olegi majanduslikult kasulik tegeleda Minidega. Üleüldse on hooldus tülikas kohustus. Automüügisalongid elaksid palju paremini, kui teenindusosa üldse vaja poleks (selline mulje on jäänd, faktilist tõestust ei tea)

Eestis müüakse aastas ~25000 uut autot. Oletame et MINIsi on neist ~100, mis teeb 0,4%... Nendest 100st 80 ei kavatse kunagi mingi klubiga liituda... 15 mõtleb seda, kuid tõenäoliselt ei viitsi... "Heal" juhul satub siis 5 potentsiaalset huvilist, kellest kõigist ei saa ju aktiivseid liikmeid siia foorumisse... kust tuleb kiirelt sääred teha.

Kommentaariks 4 punkti kohta. BMW ostis ära Mini et kasumit teenida - no tere hommikust üllatus. Ma küll arvasin et firmad eksisteerivad selleks, et heategevust teha ja omanikele kahjumit tuua.
Janno
Postitusi: 1945
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 11 Mai 2009, 15:51

Tere "tüüp".

Mina ei nimetakse seda suhtumist kuidagi vihkamiseks. Mina, kui suhteliselt värske Mini-omanik pole selles teemas algselt kaasa rääkinud. Lisandusin protsessi käigus ja "läksin vooluga kaasa". Kui tõesti mõelda (kitsalt?) siis ei ole meil just tehnilise poole pealt BMW Mini omanikuga väga palju ühist rääkida. BMW Mini omanik võib ju nõu pakkuda aga reaalset kogemist tal arvatavasti pole. Üritustest, kokkusaamistest jms võib ideeliselt tõesti rääkida kellega iganes. Oluline on just tehniline pool. Minul arvamus on vähemalt selline.
„Ma saan aru, et mitmed inimesed on pöördund UM.i lootes saada abi, ja on sealt vasta näppe saand. Noh... Minumeelest võib vastu näppe saada igal pool, turris teenindaja otsa sattuda ka tasulises WCs ja tont teab kus veel...“
No ja nii ongi - kui oled vastu näppe saanud siis ei taha sinna enam tagasi minna ega nendega tegemist teha. Oleks siis, et tegu oleks ainukese kohaga, kust Eestis Minidele varuosi saab…
Isegi sinna WC`sse ei lähe, kus oli ebameeldiv!

Positiivne on minu meelest ka selle kommuuni väiksus. Enamjaolt ikka teatakse üksteist ja seetõttu saab üksteist rohkem usaldada. Minilised on nagu suur-väike perekond! Võtame nt ka foorumi müügiteema. Paljud asjad saad lihtsalt 4-packi eest. Seda just eriti tihti vist teistes foorumites ei kohta. Kõik on lähedasem ja hubasem.

Lõppude lõpuks ei ole kuskil öeldud, et Sa ei tohi meiega liituda ja kaasa rääkida. Ilmselt ei oska meie aga Sulle BMW Mini suhtes spetsiifilist nõu anda. Tehnikahuvilised on klassikalise Mini omanikud nii ehk naa aga Sinu auto sügavamaid soppe keegi vaevalt teab ja kommenteerida oskab.

Kuidas see asi foorumis lahendatud peaks olema? Eraldi klassikalise ja BMW Mini teemad, mille all siis ikkagi alajaotused nagu hetkel miniklubi.com lehel? Liiga palju asju on autodel absoluutselt erinevat. Kui BMW Mini omanik teeb alateema elektroonika kohta siis „meil“ ei ole sel teemal eriti palju kaasa rääkida.

See on lihtsalt minu arvamus, teiste eest rääkida ei oska. Mina ei pea absoluutselt mingit viha kellegi vastu.

J.
Cooper Sport
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 11 Mai 2009, 17:36

Keegi võiks nendele uutele BMW MINI-dele klubi ära teha, saaks selle teemaga lõpuks ühele poole....
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 12 Mai 2009, 00:39

Esiteks ei saa ma aru miks kõik seda, et meie eristame vanu ja uusi Minisid nii südamesse võtavad ja ennast puudutatuna tunnevad. Ühele meeldib ema, teisele tütar. Samas ei luba minu südametunnistus neid kahte küll nõnda ühes perekonnas võrrelda.

Meil on siin väike organisatoorne rakuke, kes peaasjalikult tegeleb lihtsalt üksteise aitamisega läbi infovahetuse. See millised on meie vaated ja suunitlused on ju täiesti meie oma asi nii kaua kui me nendega kellegile teisele mingisuguseid ebameeldivusi ei valmista. Ma ei ole märganud ,et keegi meist ise oleks aktiivselt BMW inimestega ühendust otsinud või me endeid kellegile peale oleks surunud. Sellisel juhul saaksin ma aru, et näe õudsalt kutsusite meid üritusele ja nüüd seal tegite maha , et meil nii nõmedad autod.

Meile meeldib nii olla ja ma ei usu , et me kellegile sellega haiget teeksime. Võib - olla on tõesti õige tähelepanek , et me ei ole end sellisel juhul piisavalt hästi defineerinud. Vabandan selle eest. Edasiste segaduste vältimiseks kirjutan esilehele selgelt välja , et tegemist on KLASSIKALISTE Minide klubiga. Just nii nagu Põrnikaklubis on tegemist õhkjahutusega masinatega.

Sinu paraleel Volkswageni klubiga näen ma nii; mõni aeg tagasi toimus üritus kust sooviti kokku ajada kõik Briti autod. Olenemata mehaanilisest lahendusest, olenemata vanusest. Sellisel juhul ju võib ajada kokku ka kõik Volkswagenid ( sest kui võrrelda Briti tööstuse mahtu ja Volkswagenit siis ilmselt tuleb viimaste puhul ühe margiga oluliselt rohkem rahvast kokku ) aga samas ei ole ma kunagi näinud ühtegi üritust mis oleks korraldatud Põrnikaklubi poolt ja kuhu oleks väga palavalt oodatud ka kõik New Beetled. Lihtsalt liiga erinevad on need masinad.

Briti autode kokkutulekuga seotult veel selline paraleel, et kas uued BMW MINId oleks üldse sinna alla kategoriseerunud ? Made in Germany !? Seega ilmselt mitte.

Selle viimase näite põhjal võib vist öelda , et meie vahel ei ole mitte midagi suuremat ega väiksemat kui terve La Manche väin !


Ja lõppkokkuvõttes kriibib lihtsalt hinge , et keegi sellist legendi nagu oli klassikalise Mini esmamudel mingi moodsa marketingi autoga nii jäigalt võrrelda tahab.
Mini oli maailma esimene masstootmise auto millel oli:
esiratta vedu
risti sõidusuunaga pööratud mootor
küljel asuv radiaator
kaugülekandega käigukast

Tegemist oli omal ajal tõeliselt revolutsioonilise insenerlahendusega. Iga detail autos joonistati välja just ekstra selle auto jaoks ja just selleks , et mahutada nii väikeste mõõtude peale neil inimest ja nende pagas. Luues lisana veel väga heal teelpüsivuse ja läbi uue A-seeria mootori ka igapäeva väikeautodele ennenägemaut kiirenduse ja kiiruse. ( Esimese Mini mootor tehti 1000cc aga testimise käigus avastati , et see oli hetkel valitsevate teeolude jaoks liiga võimas ja mootor viidi alla 850 cc peale)
Rääkimata aja jooksul tekkinud Disaini ja popkultuuri ikoonist.

Uue BMW autoga kaotati aga ära kõik see inseneerlik ilu sellest autost. Ei ole tegemist tõelise väikeautoga, ei ole tegemist praktilise autoga, ei ole tegemist erakordselt võimsa ega säästliku autoga, rääkimata futuristlikest ja revolutsioonilistest lahendustest.
Ei ole ta saanud ka ühtegi Disaini auhinda ja ei ole tõusnud autogurmaanide maiasroogade klassi.

Harri on mitmeid kordi öelnud tabavalt, et kokkutulekuid võib ju kõigiga teha aga mis selle mõte on ?

Nagu ma ennist mainisin on meie mõte üksteist oma vanade rariteetide elushoidmisel aidata ja nõustada. Janno märkis väga tähelepanuväärselt, et meie kogukond on väike ja ilus.
Mõned asjad ongi väiksena ilusamad :) ;)


Pilt
tüüp

Postitus Postitas tüüp » 12 Mai 2009, 10:16

BMW registreeris Mini ümber MINI-ks et hõlbustada eristust vanade ja uute vahel. Ehk siis teie, of all the people, võiksite vältida BMW Mini - kasutust
Janno kirjutas:Kui tõesti mõelda (kitsalt?) siis ei ole meil just tehnilise poole pealt BMW Mini omanikuga väga palju ühist rääkida.

Üritustest, kokkusaamistest jms võib ideeliselt tõesti rääkida kellega iganes.

Eraldi klassikalise ja BMW Mini teemad, mille all siis ikkagi alajaotused nagu hetkel miniklubi.com lehel?
>No tehniliste probleemidega ei ole mul muud varianti kui teie lemmik UM (panin endale just teenindusaja kinni)... Ja no... jäävad siis minu küsimused vastuseta, kui keegi ei tea...

> Kas te siis tahate uusi liikmeid või ei?!? Ja kas MINIomanike järjekord on uksetaga?

> No milleks lahendada probleemi mida ei ole. Ma ei tunne ennast üldse puudutatuna, et siin ei ole eraldi "MINI" alamfoorumit, ja väga hea ka et ei ole. Vist olete teie need, kes ennast puudutatuna tunneks, kui mõni MINImees oma naljaka seikluse "mina & minid" alateemasse kirjutada söandaks. Väga õigustatud on see et see on - eelkõige - klassikaliste Minide koht - kuid ilmselgelt selle põhimõtte respekteerimisest teile ei piisa.

Kristjan kirjutas:Sellisel juhul saaksin ma aru, et näe õudsalt kutsusite meid üritusele ja nüüd seal tegite maha , et meil nii nõmedad autod.
No, mina pole kedagi kuhugi kutsund. Mina ei teadnudki mingist vägikaika veost Mini ja MINI vahel...
Harri kirjutas:Keegi võiks nendele uutele BMW MINI-dele klubi ära teha, saaks selle teemaga lõpuks ühele poole....
olete sellel teemal ilmselgelt pikalt (aastaid) arutlend, inimestel teemast kõrini.. lihtsalt ma tõesti alles eile sain teada, et selline probleem üldse olemas on.
Kristjan kirjutas: Rääkimata aja jooksul tekkinud Disaini ja popkultuuri ikoonist.

Ei ole tegemist erakordselt võimsa ega säästliku autoga.

Ei ole ta saanud ka ühtegi Disaini auhinda ja ei ole tõusnud autogurmaanide maiasroogade klassi.
tüüp kirjutas: 3) Kas Ferrari on grammikestki vähem Ferrari sellest ajast kui FIAT ta ära ostis?
Säästlikkus tuleb ju sellest palju vajutad... ja mulle 128kW-ist siiski suhteliselt väiksele autole täiesti piisab.

On küll saand disainiauhindu - kahjuks aasta koledaima auto kategoorias.

Kristjan kirjutas:Ühele meeldib ema, teisele tütar. Samas ei luba minu südametunnistus neid kahte küll nõnda ühes perekonnas võrrelda.
Suurepärane näide btw... Ema ja tütar on tõesti täiesti erinevast perekonnast
tüüp

Postitus Postitas tüüp » 12 Mai 2009, 10:26

Janno kirjutas:Positiivne on minu meelest ka selle kommuuni väiksus.
Ehk siis ka uusi vanade Minide omanikke te näha ei soovi, kuna siis oleks teid ju rohkem.

Teeksin seesuguse võrdluse. On inimesi, kes peavad netis blogi, aga nad ei kirjuta sinna midagi (isiklikku), "kuna see on ju kõigile näha".. No hallooo, mida sa teed siis sellest blogist kui keegi pärast näha ei tohi.

Seega, kas te siis tahate rohkem inimesi, või ei taha? Või milleks siis kutsute inimesi liituma oma kommuuniga, kuhu te ei taha inimesi juurde...


_____________

MINIdele heidetakse ette ka suurust, et enam ei ole tegemist väikeautoga... Oleks vaid kuskil mõni foorum, mille lipukiri oleks "Suurus pole oluline..."

_____________

Ja mis siis et ma ei tea tehnikast nii palju... Kas on siis nii hull, kui autode kolonnis ka mõni auto millel veidi vähem tehnilisi probleme?

Ja ma elan juhtumisi nii eestis kui soomes. Väga tihti liigun TLN-HEL vahet. Mul poleks probleemi Helsingi Mini-poest mingeid juppe ja vidinaid tuua - ehk siis igaüks saab ju omamoodi Miniklubis kasulik olla.
tüüp

Postitus Postitas tüüp » 12 Mai 2009, 11:58

Ei ole ma Usku

See UMi teema sattus mulle lihtsalt silma alla, millegile pean ju oma jutus toetuma.

Fordi valisin seepärast, et seda automarki te vist tolereerite :)
Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 12 Mai 2009, 13:36

Minul ei ole Fordi ega MINI vastu midagi :lol: Kõik uued huvilised vast teretulnud, ainult et teemad keerlevad Mini ümber, mitte eelnevalt loetletute :)
miniest
Postitusi: 545
Liitunud: 31 Juul 2004, 10:49
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas miniest » 13 Mai 2009, 01:20

Väljamaal on klubisid, kus on nii uusi, kui klassikalisi, aga tavaliselt on nad ikka eraldi.
Veidi OT:
Siin on uute MINI-de ajakiri http://www.modernmini.co.uk/ (Väga imelik nimi ajakirjale pantud) Rohkem oleks sobinud New MINI.
Ja siis on 2 klassikalise Mini ajakirja.
1 http://www.miniworld.co.uk/ ja 2 http://www.minimag.co.uk/ ( Kas keegi on seda teist ajakirja sirvinud?)
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
umm
Postitusi: 1
Liitunud: 27 Okt 2009, 14:16

Postitus Postitas umm » 27 Okt 2009, 14:26

Issanda loomaaed on imelik.
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 27 Okt 2009, 16:55

Uus MINI esindab minu jaoks seda autotööstuse osa, mis mulle väga ei meeldi ja kahjuks ei saa ma ka kuidagi aru kuidas neid autosid omavahel üldse võrrelda saab. Neil on ainult üks ühine asi ja see on samasugused tähed nende nimes.
Ken

Postitus Postitas Ken » 29 Okt 2009, 21:13

Teemat lugedes tundub, et uusi minisid siia ei taheta aga pean vajalikuks avaldada ka oma arvamust, kuigi ootan nüüd põnevusega (arvatavasti negatiivseid) vastulauseid...
Selge see, et uue mini ja vana mini omanikul pole midagi ühist rääkida auto ehitusest, varuosadest jne. Aga sellegi poolest teeksin foorumisse lisa katekooria "BMW miniliste" jaoks. Kui "uute tegelaste" pealetung saab olema suurem, kui esialgu arvestatud ja nad enam ühe kategooria alla ära ei mahu võib teha ka eraldi foorumi ja jagada esilehel (www.miniklubi.com) ära sissepääsud - vastavalt siis siis Klassikaline Mini ja Uus Mini.

Mis on asja point? mina leian, et sellest on pigem kasu kui kahju... ja milline oleks üldse mõjuv põhjus miks ei võiks proovida?
Kindlasti rikastaks see miniklubi seltsielu, saaks üritustel järjepidevalt vaielda, miks ikka vana mini on parem, kõvem, kiirem jne. Kindlasti oleks üritustel ka rohkem osalejaid ja saaks neid ka sagedasemalt ning loomulikult ka uhkemalt, suurejoonelisemalt korraldada... saaksime ringrajal võta üksteisega mõõtu, proovida üksteise autosid ja ehk mõni BMW miniline ostab enale hobiautoks ka klassikalise mini?!
Suurem liikmeskond tooks kaasa erinevaid hüvesid nii uute kasutajate enda võimaluste ja tutvuste abil. Kindlasti kannataks sellisel juhul välja kaubelda ka paljudest firmadest erinevaid soodustusi - alates autopesulatest kuni puhkekeskusteni välja.

Igaljuhul leian, et need kes siiani kategooriliselt vastu on võiksid ikka seda ideed uuesti kaaluda, kaotada ei ole ju midagi võita oleks aga palju...
Janno
Postitusi: 1945
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 29 Okt 2009, 23:44

Räägin ainult enda aspektist:

Kui teha foorumisse nn ühine esileht aga eraldi sissepääs siis on see ju ikkagi sama kui eraldi foorum.

Soodustusi on välja rääkida ju ka praegu võimalik. Miskipärast pole seda keegi vajalikuks pidanud. Ma ei usu,et mingi sooduka jaoks on mingi kindel autode arv klubis vms määraja.

Palju uusi klubilisi oleks uute tutvuste näol küll tore aga sellega kaoks ka meie praeguse klubi õhkkond. Mina isiklikult leian küll, et see on SUPER.
Ken, võibolla oled selleks liiga vähestest üritustest osa võtnud, et seda tajuda.Suurema seltskonna puhul on ka üritusi raskem koordineerida. Praeguse seltskonna puhul on seda minu meelest üritusi korraldada väga lahe. Suurema seltskonna puhul astuksin ilmselt korraldamise poole pealt kõrvale.

Proovimisest (ühendada klassikaline ja BMW Mini) ei saa praegusel juhul rääkida. See on pöördumatu tegevus. Pärast neid kahte lahutada on pmts võimatu.

Ja kui on tahtmine võrrelda neid kahte isendit siis on ju võimalus osa võtta mõnest BMW Mini üritusest? Kas nemad on sellega nõus? Kellel huvi, see võib ju uurida.
Nende võrdlemine tundub minu jaoks üldse kuidagi kohatu.Sarnane on pmts ainult nimi. Aga selle üle on eelnevates postitusetes juba küllalt arutletud...


Ja veel- ei pidanud enam vahepeal vajalikuks kommenteerida seda teemat aga lugesin nüüd kogu seda arutelu siin otsast peale ja kommenteerin veel ikkagi:
Janno kirjutas:Positiivne on minu meelest ka selle kommuuni väiksus.
tüüp kirjutas:Ehk siis ka uusi vanade Minide omanikke te näha ei soovi, kuna siis oleks teid ju rohkem.
Ei tule neid klassikaliste Minide omanikke nüüd nii massiliselt ka juurde, et me neid vastu ei jõuaks võtta.Ja pealegi lisandub nende näol juurde inimesi, kes samuti oma kogemusi just klassikalise Mini kohta jagavad.
-
tüüp kirjutas:Teeksin seesuguse võrdluse. On inimesi, kes peavad netis blogi, aga nad ei kirjuta sinna midagi (isiklikku), "kuna see on ju kõigile näha".. No hallooo, mida sa teed siis sellest blogist kui keegi pärast näha ei tohi.
Ei ole siin kunagi väidetudki, et jagame omavahel informatsiooni, mida keegi teine näha ei tohi.Natuke kohatu näide.
tüüp kirjutas:Seega, kas te siis tahate rohkem inimesi, või ei taha? Või milleks siis kutsute inimesi liituma oma kommuuniga, kuhu te ei taha inimesi juurde...
Klassikalise Mini omanikud on alati teretulnud!

_____________
tüüp kirjutas:MINIdele heidetakse ette ka suurust, et enam ei ole tegemist väikeautoga... Oleks vaid kuskil mõni foorum, mille lipukiri oleks "Suurus pole oluline..."
Kui nii ütled siis võiksid oodatud olla ju ka Chevy Vani omanikud?!?
Ära lahmi!
_____________
tüüp kirjutas:Ja mis siis et ma ei tea tehnikast nii palju... Kas on siis nii hull, kui autode kolonnis ka mõni auto millel veidi vähem tehnilisi probleme?
Millest selline arvamus, et klassikalistel Minidel on palju tehnilisi probleeme?

Rõhutan veelkord:Keegi ei vihka BMW Minide omanikke!Ei ole vihanud, ega hakka ka vihkama!

Mul ei ole mitte midagi selle vastu, et teha üritus, kus kokku saada ja lasta BMW Mini omanikel meie autosid uudistada. Võibolla tõesti tekib mõnel huvi endale selline hobiauto soetada. Minul BMW vastu aga huvi eriti ei ole.Mõnda limpsitud isendit võib ju väljast vaadata.

Peace!



:lol:
Cooper Sport
Ken

Postitus Postitas Ken » 30 Okt 2009, 14:02

:D

Jannot teades ja tundes jääb ta kindlasti endiselt oma arvamusele kindlaks ja vastu rääkida tundub mõtetu...
aga vaidleks ikkagi vastu :wink:
Janno kirjutas:Kui teha foorumisse nn ühine esileht aga eraldi sissepääs siis on see ju ikkagi sama kui eraldi foorum.
Jah, teha eraldi foorum, kui "Uute MINI`liste" pealetulek ja huvi on suur - samas lootes ja eeldades, et sealgi tekib oma aktiivne kasutajaskond ja nad seda ise haldama hakkavad. Esialgu võiks siiski teha vaid lisa kategooria uute MINI`de jaoks ja vaadata kuidas üldse huvi on...
Kuna paljud tavakodanikud ei tee klassikalisel Minil ja BMW minil suurt vahet, siis oleks igati loogiline, et nad kuuluksid ühise doomeni nime alla.

Näiteks: kõik autoportaalid liigitavad meid ühte patta nagunii, miks siis peaksime hirmsasti vastu puiklema? Kui avada eesti suurim ja tuntuim auto kuulutuste portaal auto24.ee, siis ei ole auto otsingu valikus BMW nime all ühtegi "MINI" vaid eelnimetatu "MINI" figureerib eraldi, mille all on siis koos nii vanad klassikalised minid kui ka uued minid.

Janno kirjutas:Soodustusi on välja rääkida ju ka praegu võimalik. Miskipärast pole seda keegi vajalikuks pidanud. Ma ei usu,et mingi sooduka jaoks on mingi kindel autode arv klubis vms määraja.
Loomulikult on võimalik aga pigem pidasin silmas seda, et kui liikmeskond on suurem, siis on nende hulgas kindlasti ka inimesi, kes ise töötavad näiteks pesulates, toitlustuse kohtades, puhkekodudes jne. ehk et sellised võimalused ja soodustused ilmuvad välja iseenesest ja ei olegi vajadust kedagi kolmandat (võõrast, kellel pole minidega mingitki kokkupuudet) ära rääkida.

Olen olnud aastaid audiclubi foorumi kasutaja ja sealne süsteem, boonused klubi liikmetele erinevates kohtades jne. on väga kenasti välja kujunenud ja tuleb aina juurde. Miks ei võiks õppust võtta?

kindlasti ei ole määrav klubis autode arv ja ka liikmete koguarv. Tähtis oleks, et aktiivseid liikmeid oleks rohkem... aktiivsed liikmed aga pakuvad oma kogukonnale välja ideid ja soodustusi kasvõi oma tööalaselt või tutvustelt, kuidas nad vaid saaksid kasulikud olla.

Janno kirjutas:Palju uusi klubilisi oleks uute tutvuste näol küll tore aga sellega kaoks ka meie praeguse klubi õhkkond. Mina isiklikult leian küll, et see on SUPER.
Ken, võibolla oled selleks liiga vähestest üritustest osa võtnud, et seda tajuda.Suurema seltskonna puhul on ka üritusi raskem koordineerida. Praeguse seltskonna puhul on seda minu meelest üritusi korraldada väga lahe. Suurema seltskonna puhul astuksin ilmselt korraldamise poole pealt kõrvale.
Saab ju korraldada üritusi nii koos kui ka eraldi. Ja eesmärk ei olegi see, et nüüd saaks suure hurraaga suuri üritusi korraldada...

Janno kirjutas:Proovimisest (ühendada klassikaline ja BMW Mini) ei saa praegusel juhul rääkida. See on pöördumatu tegevus. Pärast neid kahte lahutada on pmts võimatu.
Las olla siis pöördumatu, järelikult õnnestus "proovimine" edukalt. Ega siis meie oma foorumit ei kaota ja kuhugi varju jää, tulevad lihtsalt uued kõrvale ja anname neile võimaluse arendada oma liikmeskonda. Hetkel ju uute MINIDE foorum kui selline puudub.
Janno kirjutas:Nende võrdlemine tundub minu jaoks üldse kuidagi kohatu.Sarnane on pmts ainult nimi. Aga selle üle on eelnevates postitusetes juba küllalt arutletud...
Olgem ausad, et nad näevad ikka suhteliselt sarnased välja. Selge see, et üks on modernsem ja mõned nurgad on saanud uue vormi aga üldpilt on sarnane.
Paljud räägivad, et "sarnane on põhimõtteliselt ainult nimi", siis minu arvates on see selge liialdus. Nagu ennist mainisin on nad välise vaatluse põhjal suhteliselt sarnased.

Lisaksin siinkohal ka ühe illustreeriva pildi:
Pilt
Janno kirjutas:Liiga palju asju on autodel absoluutselt erinevat. Kui BMW Mini omanik teeb alateema elektroonika kohta siis „meil“ ei ole sel teemal eriti palju kaasa rääkida.
Kui mina paneksin oma autole peale Honda VTEC mootori, kas mind siis põlataks või ei lastaks enam foorumis osaleda, kuna tegemist ei ole enam otseselt klassikalise mini`ga ja ei saa enam mootori teemadel kaasa rääkida?
või kui paneksin peale Hayabusa mootori, siis peaksin liituma hoopis mõne motofoorumiga?



Kokkuvõtlikult tahaksin öelda seda, et MINI`liste pealetulekuga hullemaks ju ikka minna ei saa, pigem ikka paremaks. Kui vastumeel on ikka nii suur ja oht et nad meie foorumi ära solgivad, siis kõige lihtsam ja parem lahendus on teha eraldi foorum ja esilehel anda inimestel võimalus, kuhu nad siseneda soovivad - kas klassikaliste mini`de foorumisse või uute MINI`de foorumisse.
Vasta