3. leht 3-st

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 25 Juul 2014, 13:37
Postitas eero
Kellel peaks olema soov Eesti delegatsioonile head teed soovida (või kes mõtleb viimasel minutil kaasa tulla!), siis koguneme teisipäeval Laagri Maksimarketi parklas kell 16:30, start orienteeruvalt 17:00.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 29 Juul 2014, 16:19
Postitas andreas
Naelad rehvi!
Ootame siis reportaaze.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 29 Juul 2014, 22:51
Postitas Jet Black

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 30 Juul 2014, 00:58
Postitas Margo
3/4 meie tublist ja rõõmsast esindusest edukalt teele saadetud (Jaanus startis juba eile).

Traditsioonide kohaselt kiigati Mini kapoti alla, kuhu Henn oli "tuuning" generaatori pannud:
Pilt

Minidele teemakohased kleepsud külge:
Pilt

ühispilt:
Pilt

ning teele nad läksid :)
Rõõmsat, lõbusat ja positiivsete seiklusterohket automatka ning IMMi!

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 05 Aug 2014, 16:00
Postitas Janno
Esimene IMM seljataga! Saabusime Toomasega Tallinnasse tagasi täna hommikul 8:45, mis tähendab, et pärast 30,5h sõitu Calais`sadamast olime kenasti kodus tagasi. Kokku kogunes meie jaoks sõidukilomeetreid 3935 ning iseenesest möödus kõik kenasti. Filmimaterjali on üle 16GB ja pildimaterjali jagub samuti. Loodan väikse video kokku panna lähinädalatel. Üritus ise muidugi vahva! Päädis sellega, et ostsin ära IMM2015 pileti :lol:

Meie ekipaaži rada joonistus maha selline:

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 10 Aug 2014, 09:51
Postitas Janno
Siin siis lubatud väike videokokkuvõte minu nägemust mööda: https://www.youtube.com/watch?v=SLPzOZk ... TAX0macj8w

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 10 Aug 2014, 19:19
Postitas eero
Ka mina jõudsin nüüd lõpuks tagasi. Janno ja Tom tormasid juba esmaspäeval ühe jutiga koju, Hennust ja Tiinast jäin maha Berliini lähistel, kuna mul tulekuga mingit kiiret polnud. Reede õhtuks olin Eestis ja veetsin nädalavahetuse Võrumaal vanaema juures.

Minu reis numbrites
  • 5075,7km (auto spidoka järgi, mis ilmselt pisut valetab)
  • 14 tankimist
  • 298 liitrit kütust (umbkaudu €458)
  • keskmine kütusekulu 5,8l/100km
  • parim kütusekulu 4,98l/100km, halvim 6,73l/100km
Üldiselt sujus mul sõit probleemivabalt. Pika maa järel ajas katalüsaator salongi põranda üsna kuumaks, mis oli pisut ebameeldiv, eriti kogu aeg valitsenud palavuses. Siis pakkus peavalu kaitsmepundar õhufiltri taga - neid tuli ikka susida, kord suunatuled kadunud, kord gabariidituled jms. Kõige hullem oli vihm, mis esiklaasi tihendi vahelt sisse tungis ja mis lõpuks raadio mul ära uputas. Prantsusmaal sai esimese satsi, siis jäi raadio veel nii tööle, et hädavajalik töötas ja helitugevust sai reguleerida ja AUXist heli telefonist kõlaritesse. Varssavis jäin aga mega tormi kätte - taevas oli välgust ainult valge, teed hädavaevu näha - ja sellest uputusest salongi sattunud vesi kärsatas mõnusa haisuga raadio maha.

Varssavist edasi oli sõit seega "vaikuses", mis oli omamoodi närvesööv, sest nüüd oli kuulda iga heli, mis enne ehk muusikasse ära sumbus, ja pidevalt olid meeled äreval, et mis ja kus.

Aga pidas vastu nii auto kui juht ja kokkuvõttes igati vägev trip!

Eks õhtusöökidel saab täpsemalt jutustatud, võibolla kirjutame kamba peale ka miski kokkuvõtte ja jagame pilte.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 11 Aug 2014, 14:37
Postitas eero
Minu teekond viis läbi ka ühest Berliini Mini remondikojast - peale vihmasid käis mul aegajalt miski pragin keskkonsooli taga ja suunatuled olid kadunud. Kahtlus oli, et ju suunatulerelee. Lõpuks selgus siiski, et seesamune kaitsmepundar ei andnud kontakti, ju siis pragises seal.

Igatahes remondikoda oli vägev - riiulist oli praktiliselt kõik kohe võtta, mida võis vaja minna, tegelased eriti abivalmid ning minu häda vaadati ilma rahata üle. Oleks meil Eestis ka siuke :smoke:

https://www.facebook.com/MINI.MANUFAKTUR

Püüdsin ka miskit sellest elust pildile saada:
https://www.dropbox.com/s/0b210zmpvimef ... .13.49.jpg
https://www.dropbox.com/s/u5vjo4pyex7x4 ... .14.23.jpg


Kuidas ma sinna üldse sattusin - IMMil mainis keegi sellist Facebooki gruppi: Mini Breakdown List https://www.facebook.com/groups/660576000626329/
Niisiis kellel plaanid väljamaale sõita, siis soovitan liituda, mina sealtkaudu abi saingi. Ja muidugi on teretulnud liituma, et meie maale sattujaid abistada.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 11 Aug 2014, 17:52
Postitas Oliver
Video oli päris huvitav, kuid..
Kui võimalik kasutada värinastabilisaatorit, enamasti on see olemas videotöötlus programmides. Siis pilt ei värise ja ei ole nii hüplik.

Lugudena oli kasutatud Eesti heliteoseid. Need on EAU kaitse all ja ühel hetkel nad kirjutavad ja käsivad maksta igakuiselt, kui tahad videot edasi lasta olla eetris youtubes.
Kui ei maksa siis lasevad youtubel maha võtta, antud video. Minul on sedasi kaks videot maha võetud ja sellepärast kasutangi litsentsita lugusid.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 12 Aug 2014, 20:12
Postitas eero
Väike värin pole kellelegi kunagi liiga teinud, mind ei sega üldse. Taustalugude autoriõigused on muidugi jah teema, aga mine sa tea kellega ja mis load Jannol olemas on?

Igatahes - kellel tahtmine, siis saab järgmisel kevadel Leedus ise proovida paremini teha :smoke: Minu poolt aga Janno ees müts maha, et viitsis ja suurima rõõmuga olen kõigile näidanud.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 12 Aug 2014, 20:18
Postitas eero
Ahjaa - pisut veel reisistatistikat.

Kuna Mini kuludest rääkides ei saa piirduda ainult kütusega:
  • 1l õli
  • 2l jahutusvedelikku (peamiselt seetõttu, et ühel hommikul vedelikke kontrollides ei keeranud ma korki õieti kinni ja kusagil Kölni (oli vist?) lähistel paiskus sedapalju lihtsalt välja)
  • pool tuubi tavotti (mille Henn küünarvarrega tuubi peal aeledes Inglismaa rohu sisse ajas)

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 13 Aug 2014, 21:54
Postitas Jet Black
Tere! Minu kaardilugeja andmed sõidust:
1. 5560,1 km
2. 282,5 l bensiini
3. 2 l õli
4. 3 l jahutusvedelikku (kees lihtsalt ilma paisupaagita välja)
5. keskmine, umbes 5 l

Riketest: Millegipärast oli lahti esimese ratta mutter, pingutada ei andnud (kaks korda proovisin).
Kohale (UK-sse) jõudes olid veovõlli ja rattaflantsi nuudid omadega läbi.
Rattaflants rohkem ja selle vahetasin koos mutri ja koonusega ära.

IMM-i remondiboksis tahtsin karpat reguleerida aga öeldi, et koonusfiltri panek oli viga.
Kuna väljalase jäi vanaks, siis sisse ja väljalase parlanks oli rikutud ning segu vahekorda paika ei saanudki.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 14 Aug 2014, 13:07
Postitas Sirgu
Täitsa kena ülevaatlik video on.

Ja Eero viidatud Mini-Manufaktur`l on seal fesaris jõhkralt huvitav fotoalbum muide. :shock:

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 25 Aug 2014, 23:36
Postitas eero
Leedukad on teinud ka väga meeleoluka video IMMil käigust: https://www.youtube.com/watch?v=vPEhuEwWqTI