1. leht 3-st

IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 09 Sept 2013, 16:07
Postitas eero
http://www.imm2014.co.uk/
31 juuli - 4 august 2014

Sügistalgutel peetud arutelu järel võtaks teema nüüd aktiivsemalt üles. Aega küll veel pea aasta, aga kui huvilisi tõesti rohkem, plaan sponsoreid leida jne, siis tuleb hakata tegutsema. Marsruuti mõtlema, kulusid kalkuleerima jms. Oleks ikka vahva, kui saaksime Eestist väheke suurema seltskonnaga esindatud.

Minu plaan on üsna kindel, rolli võiks mängida ainult ehk Mini seisukord, aga kalendrisse möödunud aasta konflikte seekord ei luba.

Kes veel?

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 10 Sept 2013, 09:25
Postitas Jet Black
Leidsin oma MINI toomise kulud. See oli küll aastal 2008 aga liitreid saab vist arvestada (132 l - 150€).
Sõit kokku 350€ (üks öömaja, teemaksud, laevapiletid Dover-Calais ja Stockholm-Tallinn - 200€)

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 10 Sept 2013, 10:52
Postitas eero
Via Michelin http://www.viamichelin.com/ järgi oleks Tallinn - Kent ühe otsa marsruut umbes 2500km ning kütuse kulu ~ €300. Olen oma Minil pikemat aega pidanud kütusekulu arvestust, mille järgi on kilomeetri hind umbes €0,11, ehk siis annab enamvähem sama mõõdu välja. Samas muidugi on bensiini hind mujal Euroopas ka kõrgem.

Seega ma ise arvestaks sellise ümmarguse ja loodetavasti üle pakutud bensiiniraha €700.

EDIT: peab siis ka timmima auto võimalikult ökonoomseks ja harjutama säästlikke sõiduvõtteid :) Keskmine kulu on mul 8 liitrit sajale, maanteel umbes 6, aga arvestades, et mul on viimasel ajal olnud pritsega probleeme, siis ei ole need võibolla kõige adekvaatsemad.

EDIT2: see Via Michelin marsruut oli siis Eesti - Läti - Leedu - Poola - Saksamaa - Holland - Belgia - Prantsusmaa - Inglismaa, ehk siis praktiliselt kogu tee sõita

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 10 Sept 2013, 11:50
Postitas 90Deville
See on ka maailma igavaim tee mida mööda söitma peab, ja ega alternatiive polegi suurt. Rootsi-taani-jne on veel nürim nühkida.
Küteusekulust, itaaliatripi ajal ei arvestanud ma spetsiaalselt eriti midagi, aga kuidagi juhtus nii et igal tankimisel läks paaki 21-24l, ja tankimine toimus alati pärast 400 kuni viiesaja kildi läbimist. Niiet 5-6 korras autoga ei tohiks mingi probleem olla saavutada, peab veel mainima et 90ga ei söitnud ma eriti tihti kuskil, ikka vähe rohkem sinna 110 kanti stabiilselt.

See sponsorite jutt kölab huvitavalt, et kuidas olete plaaninud kedagi teist oma puhkuse eest maksma panna? :D

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 10 Sept 2013, 12:46
Postitas eero
90Deville kirjutas:See sponsorite jutt kölab huvitavalt, et kuidas olete plaaninud kedagi teist oma puhkuse eest maksma panna? :D
Janno sõnul olla Inglise suursaadik juba pakkunud, et laevapiletite osas saavad nad ehk abistada. Lisaks on enamikel firmadel turunduseelarved ning sponsoreeritakse kõikvõimalikku, miks siis mitte Miniklubi sõitu. Tuleb lihtsalt küsida ;) Eks see muidugi tähendab omalt poolt tööd, organiseerimist, mõtlemist, tingimuste täitmist, seega sisuliselt pole see küll tasuta, kõigi aeg ja vaev maksab. Ja niisama ei anna eriti keegi, midagi tuleb ka vastu pakkuda. Omast kogemusest tean, et läbirääkimisi tuleks hakata pidama juba selle aasta sees kindlasti, sest kevade poole on tihtipeale eelarved juba tehtud ja kinnitatud, ja anda pole lihtsalt võimalik, kui isegi tahaks.

Ühesõnaga peab hakkama mõtlema, mida vajame, kellelt seda küsida ja mida saame omalt poolt vastu pakkuda.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 30 Sept 2013, 09:02
Postitas Janno
Tahaks ka IMM`i kogemuse saada. Mis saaks selleks veel parem olla, kui Inglismaa...
Olen need kuupäevad hetkel selle ürituse jaoks broneerinud.

Ilmselt peaksime mingi hetk minejatega maha istuma ja veidi plaani pidama. Kasvõi marsruudi teemal, kuna nt Henn vist sooviks sõita just tagasi (kaardilt) alt ülespoole. Samas oleks vahva minna koos nt koos lätlastega (miks mitte veel ka leedukad?) aga äkki olen liialt optimistlik. Rivi ilmselt koos raske hoida - kellel vaja pissile, kellel sureb miskit ära jne. Tagasitulekut on raskem kokku ajastada ilmselt.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 11 Okt 2013, 23:30
Postitas Jet Black
Calais-Dover edasi tagasi (praamiga) alates 44€ (22€ in).
See on küll pakkumine kuni jaanuarini 2014 aga usun, et sellise suurusjärguga saab ka ette tellides suvel 2014.
Mäletamistmööda saab ostetud piletit kasutada päeva jooksul.
http://emails.aferry.com/UK/October2013 ... aign=ferry

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 12 Okt 2013, 21:00
Postitas eero
Tegin kiire proovika - kaks inimest autoga edasi tagasi €98. Rong €187.
Seega praam tundub olevat parem idee, võibolla on ka vähe maalilisem kui tunnelis pimedas.



Aga võiks vist vaikselt hakata nimekirja koostama kellel on enamvähem kava sõita:
  1. Eero
  2. Janno
  3. Henn
  4. Jaanus?

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 03 Jaan 2014, 15:35
Postitas Janno
Mina leidsin omale co-driveri, seega minu minek on nüüd üsna kindel.
Peaks lähiajal ära regama ja neile sinna ka teada andma, et oleme tulemas.
Kas istume minejate seltskonnaga kuskil maha ka korra lähiajal? Räägiks, kes mida ja kuidas.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 06 Jaan 2014, 10:43
Postitas eero
Jaa, aeg ikka tiksub. Auto kallal pole ma suurt jõudnud veel teha, aga oma mineku plaane pole veel matnud. Mõtlesingi, et peaks tööl ka puhkusegraafikusse peagi kirje tegema ja ka piletid tegema.

Aga jah, põhihuvilistega võiks ju maha istuda tõesti. Õhtusöögi raames vist väga ei õnnestu teemas püsida.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 06 Jaan 2014, 14:57
Postitas ares
See teema pole esialgu just nii lai, et õhtusöögiga hakkama ei saaks ma arvan :)

Pealegi siis ongi võimalus ka värbamisega tegeleda.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 10 Jaan 2014, 17:45
Postitas eero
No kurat, kirjutasin pika jutu, mis ma kõik kokku otsisin, siis klikkisin linki ja kadunud see kõik oligi.

Igatahes. Kõike uuesti toksida ei viitsi, aga kokkuvõtteks - mispidi ma ka vaatan, arvutan, planeerin ja kalkuleerin, siis soodsaim ja lihtsaim on ikka sõita altpoolt Calaisse ja praamiga üle, tagasi sama. Rootsi kaudu oleks kilomeetreid üks 700 vähem, kuid praamiga Stockholmi ja tagasi on oluliselt kallim kui selle kilometraaži kütus.

Õhtusöögil polnud teisi, kes plaaniks minna, ja neile, kes olid, ei suutnud ma ideed müüa :) Igatahes teemaarendust seal ei toimunud.


Ise plaanin IMMi pileti nüüd lähipäevil ära osta. Muidugi nende leht on nii ebainformatiivne - mis hetkel ja kui palju piletid millalgi kallimaks lähevad? Või see maha tõmmatud 70 naela ongi see, et sääst viiekas? Aga peaks siiski ära ostma, siis on esimene vai maasse löödud ja taganemisvõimalust aina vähem :smoke:


Aga teistega võiks küll maha istuda, rääkida mis teised plaanivad, erimarsruute jms. Sest ega varsti oleks ka vist aeg väina ületuseks midagi broneerida jne. Henn? Jaanus? Keegi veel?

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 10 Jaan 2014, 20:17
Postitas 90Deville
Läbi rootsi söites tuleb veel lisada taani sildade tasud ka, polnud needki liigaväikesed. Ilmselt juba sealt tuleb see kaks lisapaaki bensiini välja :)
Pealegi on rootsis kogu tee kiirtee ja seda on erikuradinüri nühkida miniga 110-120kmh kui köik sust koguaeg mööda vuhisevad :)
Poola pole küll kah mingi önnistus a vaheldust on seal rohkem (vöimalust möne rekkaga kümppi saada söidetud muidugi kah, a see algab juba lätis-leedus)

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 13 Jaan 2014, 11:38
Postitas eero
Ossa raisk - Øresundi sild on €46 üks ots! Enamvähem tõesti kahe paagi kütuse jagu.

Reedel kaarti vaadates hakkas jah kohale jõudma, et päris hea maanteede nühkimine on ikka ees. Lõõgastavaks puhkuseks seda kindlasti nimetada ei saa.

Re: IMM 2014: Inglismaa

Postitatud: 13 Jaan 2014, 19:45
Postitas 90Deville
Jah, ega ta suurem asi puhkus pole kui on mingi kindel trassi läbimise aeg planeeritud.
Rohkem puhkust meenutaks see siis kui hakata ntx nädal enne minema ja valida marsruudid mis välistaksid kiirteid, väikestel teedel näeb rohkem ja pole nii igav söita-aega samas kulub rohkem.
Poolas varssavist edasi algab kah tasuline kiirtee kui berliini poole kütta, ma ei ole kunagi arvestanud palju nad raha küsivad selle kasutamise eest(maksta tuleb umbes 5-6korda selle trassi jooksul), samas on see köige kiirem tee läbi selle maa.
Veel lihtsalt nöuandeks, et kui on plaan möne suurlinna läheduses ööbima jääda hotelli vöi kuhu iganes, siis igaljuhul on mötekas teha seda selles linnaservas kust on plaanis järgmine päev maanteele lahkuda. Hommikuti tasub vältida köiki suurlinnu, tegelikult köigil tipptundudel.
Lihtsalt näiteks, ma alustasin oma itaaliatrippi hommikul kl 9haapsalust. See tähendas, et öhtuks jöudsingi varssavisse, söitsin läbi linna ja pmtselt kiirtee alguses tsekkisin end hotelli sisse. Hommikul polnud suuremat probleemi kiirelt liikuma saamisega.

Aga kui selline tee on ette vöetud siis tuleb see ka vöiduka löpuni läbi teha.