Võimalikud asendusjupid teist marki autodelt
Võimalikud asendusjupid teist marki autodelt
Panen siia kirja mõned jupid mida võib soovi korral teistelt automarkidelt laenata.....Kui keegi hakkab midagi asendama siis küsige enne minu käest täpsustusi ma ei taha lugejaid lõputute detailidega koormata....
Esisuunatuled sobivad Gaz 53 veoauto omad, peaaegu äravahetamiseni sarnased 34 kr tk
Vana Lada esituled ja need kopsikud ( 200 kr tk ilma tuleklaasideta ) mis käivad poritiiva sisse... Komplektse Lada esitule eest küsiti 236 kr tk. Esiõõtshoova piirajad, koonusekujulised kummipuhvrid saab ka vene juppide poest.
Kui läheb ära õõtshoova võlli nõelaager siis seda on võimalik tellida ka SKF-ist 127 kr tk. Tegelikult on nutikam siiski osta soomest esi- või tagaõõtshoova komplekt mis sisaldab õõtshoova telge, 1 - 2 nõelaagrit, puksi, tihendeid ja mutereid. Põhjus selles, et uut nõellaagrit ei tasu panna kulunud võllile. Mina panin ühe esiõõtshoova nõellaagri asemele hoopis pronkspuksi ( suure traktori starteri oma 27 kr tk. ). Kestab 2-3 aastat. Eeldab muidugi spetshõõritsa olemasolu.
Tagumise poolraami kummipuksid saab samuti treipingis teha suvalisest kummipuksist järele.
Üritasin tellida endale uusi võimsamaid Koni esiamortisaatorereid. Ees on Metro ketaspidurid ja esisild läks oluliselt raskemaks kui vana trummelpiduritega ) Peale 6 nädalast ootamist selgus , et amordid jäävadki tulema......Võtsin lauale uued tehases toodetud, mitte koperatiivis !!! Niva esiamordid ( ca 250 kr tk. ), keermestasin amordi varda pikemalt ( 2 cm siledat osa ) Keermelõikuriks 10 X 1,25. Lõikasin vanalt Mini amordilt sõrme maha, puurisin sinna augu ning keermestasin vindipulgaga 10 x 1,25. Lõikasin Niva amordi keermeosa pikkuse parajaks ja kruttisin sõrme paika. Muidugi panin tagasi ka tolmukattega seonduvad asjakesed ning vahetasin Mini amordilt puksi Niva amortisaatorile. Operatsiooni käigus kaotasin pisut amordi käigupikkuses. Tegin proovisõidu garaazide vahelistes aukudes ning amordid toimivad korralikult......Kui keegi kavatseb sama ümberehitust korrata siis kontakteeruge, seletan täpsemalt....järgmisel suvel 2006.a. saan muidugi alles korralikult katsetada oma ümberehitust.....
Peale lõputut jantimist orginaaljagaja kontaktidega tõstsin peale Austin Maestrolt pärit magnetoelektrilise anduriga kontaktivaba jaoturi koos juhtplokiga.....Ühendusskeemi sain Tartu Autoelektrikult Olavilt ( Kahjuks ta enam autoelektriga ei tegele.... ) Nagu võtit andsin, mootor tiksus nagu kell
Esisuunatuled sobivad Gaz 53 veoauto omad, peaaegu äravahetamiseni sarnased 34 kr tk
Vana Lada esituled ja need kopsikud ( 200 kr tk ilma tuleklaasideta ) mis käivad poritiiva sisse... Komplektse Lada esitule eest küsiti 236 kr tk. Esiõõtshoova piirajad, koonusekujulised kummipuhvrid saab ka vene juppide poest.
Kui läheb ära õõtshoova võlli nõelaager siis seda on võimalik tellida ka SKF-ist 127 kr tk. Tegelikult on nutikam siiski osta soomest esi- või tagaõõtshoova komplekt mis sisaldab õõtshoova telge, 1 - 2 nõelaagrit, puksi, tihendeid ja mutereid. Põhjus selles, et uut nõellaagrit ei tasu panna kulunud võllile. Mina panin ühe esiõõtshoova nõellaagri asemele hoopis pronkspuksi ( suure traktori starteri oma 27 kr tk. ). Kestab 2-3 aastat. Eeldab muidugi spetshõõritsa olemasolu.
Tagumise poolraami kummipuksid saab samuti treipingis teha suvalisest kummipuksist järele.
Üritasin tellida endale uusi võimsamaid Koni esiamortisaatorereid. Ees on Metro ketaspidurid ja esisild läks oluliselt raskemaks kui vana trummelpiduritega ) Peale 6 nädalast ootamist selgus , et amordid jäävadki tulema......Võtsin lauale uued tehases toodetud, mitte koperatiivis !!! Niva esiamordid ( ca 250 kr tk. ), keermestasin amordi varda pikemalt ( 2 cm siledat osa ) Keermelõikuriks 10 X 1,25. Lõikasin vanalt Mini amordilt sõrme maha, puurisin sinna augu ning keermestasin vindipulgaga 10 x 1,25. Lõikasin Niva amordi keermeosa pikkuse parajaks ja kruttisin sõrme paika. Muidugi panin tagasi ka tolmukattega seonduvad asjakesed ning vahetasin Mini amordilt puksi Niva amortisaatorile. Operatsiooni käigus kaotasin pisut amordi käigupikkuses. Tegin proovisõidu garaazide vahelistes aukudes ning amordid toimivad korralikult......Kui keegi kavatseb sama ümberehitust korrata siis kontakteeruge, seletan täpsemalt....järgmisel suvel 2006.a. saan muidugi alles korralikult katsetada oma ümberehitust.....
Peale lõputut jantimist orginaaljagaja kontaktidega tõstsin peale Austin Maestrolt pärit magnetoelektrilise anduriga kontaktivaba jaoturi koos juhtplokiga.....Ühendusskeemi sain Tartu Autoelektrikult Olavilt ( Kahjuks ta enam autoelektriga ei tegele.... ) Nagu võtit andsin, mootor tiksus nagu kell
Viimati muutis Harri, 17 Apr 2006, 20:32, muudetud 12 korda kokku.
mina ei saa ka aru
... Milline see mitte halogeen pirn on ?? H4 ?
Re: mina ei saa ka aru
H4 on halogeen. Aga ka enne halogeene olid autodel tuled ees. Vast neid mõeldigi.Mayfair1985 kirjutas:... Milline see mitte halogeen pirn on ?? H4 ? :?
Mul endal pole lisatulesid. Halogeenid valgustavad väga hästi. Genekas võiks vist parem olla. Igatahes 90ndate teisel poolel pandi lõpuks viimastele peale täpselt poole võimsam generaator (40 vs 60) eelkõige seepärast, et nad sissepritsega mootorit evisid. Lisaks oli neil paljudel juba standardis kogu see tulede rida sinna ette kinnitatud. Ja mingeid muid elektrilisi lisavidinaid oli ka (signa, immo, airbag jne).
Kuigi ega see tavaline genekas ka mingi äpu ole. Kõik töötab ja aku tühjaks ei saa. Seda ka olukorras, kus talvel oli mul korraga sisse lülitatud nii tuled, salongi soojendus kui ka tagaakna küte. Ja seda viis-kuus kuud ühtejutti. Ja mul on ka sissepritsega mootor.
Kuigi ega see tavaline genekas ka mingi äpu ole. Kõik töötab ja aku tühjaks ei saa. Seda ka olukorras, kus talvel oli mul korraga sisse lülitatud nii tuled, salongi soojendus kui ka tagaakna küte. Ja seda viis-kuus kuud ühtejutti. Ja mul on ka sissepritsega mootor.
asuu
no minu halogeenid (H4) igatahes ei näita midagi . aga asi võibolla selles ka et kui ma pärast keretöid need ette panin siis võibolla midagi valesti panin
kui kaugtulesid lülitada siis üks kaugtuli alla ja teine üles näitab .... :)
Igatahes , keegi siin näitas uusi tulesid mida tartust saab , ma seda pilti ei näinud aga , ma tahaks ka vist uusi ...
kui kaugtulesid lülitada siis üks kaugtuli alla ja teine üles näitab .... :)
Igatahes , keegi siin näitas uusi tulesid mida tartust saab , ma seda pilti ei näinud aga , ma tahaks ka vist uusi ...
Re: asuu
No seetõttu ei pea veel tulesid vahetama hakkama...Mayfair1985 kirjutas:no minu halogeenid (H4) igatahes ei näita midagi . ..,kui kaugtulesid lülitada siis üks kaugtuli alla ja teine üles näitab .... :) ... ma tahaks ka vist uusi ...
Re: asuu
Tegelikult peaks vist küll sest , need reflektorid on ikka juba väsinud ja parktule koht on ka katki jneranno kirjutas:No seetõttu ei pea veel tulesid vahetama hakkama...Mayfair1985 kirjutas:no minu halogeenid (H4) igatahes ei näita midagi . ..,kui kaugtulesid lülitada siis üks kaugtuli alla ja teine üles näitab .... :) ... ma tahaks ka vist uusi ...
Ma üritan veel kord seda esitulede ( milled me Mikuga endale ostsime ) pilti siia ülesse saada
Viimati muutis Harri, 07 Juun 2005, 11:59, muudetud 3 korda kokku.
ei ole jah
äkki saadad e-mailile ??
Need on kumera klaasiga ??
Need on kumera klaasiga ??
Viimati muutis Mayfair1985, 07 Juun 2005, 12:10, muudetud 1 kord kokku.