1. leht 2-st

Põhjalik ülevaatus

Postitatud: 01 Sept 2009, 15:41
Postitas Madis
Olen uus Mini Rover'i omanik (1992) ja sooviks teha äsja soetatud autole kontrolli - mis tuleks kiiremas korras vahetada ja mis võimalikud mured mind tulevikus ees ootavad. Olen selle sooviga helistanud Tallinnas paari kohta, kuid keegi ei soovi seda tööd ette võtta. Kas keegi oskab soovitada, millisesse töökotta võiksin sellise murega pöörduda. Ette tänulikl :wink:

Postitatud: 01 Sept 2009, 15:47
Postitas ranno
Ma tean Helsingis üht head kohta :wink: , aga mitte Tallinnas..

Postitatud: 01 Sept 2009, 15:48
Postitas Janno
Mis sõidukiga täpsemalt tegu?Võibolla on see kellelegi tuttav masin ja teab peast rääkida, mis oleks vaja teha. Kas kokkutulekule ka tulemas oled?Siis teeme Su autole kohapeal kontrolli :lol:

Postitatud: 01 Sept 2009, 15:57
Postitas Madis
Ma panen siia eelmise omaniku müügikuulutuse pildi, lootes, et ta ei pahanda, ise pole veel jõudnud fotografeerida.
Ega muud infot ei oskagi hetkel lisada, kui et Tegemist Mini Roveriga, võimsus 30kW ja mootor on 1 liitrine.

Postitatud: 01 Sept 2009, 15:59
Postitas Janno
Kas arvad, et eelmine omanik ei rääkinud Sulle piisavalt, mida vahetada oleks vaja? Minu meelest keegi teadis küll sellest rohkem.
(kas kokkutulekule oled tulemas?)

Postitatud: 01 Sept 2009, 16:09
Postitas Madis
Ahjaa, kokkutuleku küsimus jäi vastamata: Kuna mul on lisaks põhitööle teen ka diskoritööd, siis on kahjuks mõlemad päevad juba ammu kinni. Olen küll Pärnus 5ndal, kuid saabun õhtul ja lahkun kella 4 paiku pühapäeva hommikul. Seega seekord ei saa kuidagi osa võtta. Kuna autot on plaanis pidada kaua, siis loodetavasti saan kaasa lüüa järgmistel kordadel.

Aga põhiküsimusest: Eemise omaniku stoori on teada ja ainus probleem on hetkel ülemäära suitsev sumbuti. Auto sõidab hetkel ja otseselt katki pole nagu midagi. Tahtsin lihtsalt neutraalset arvamust (töökoda), kes käiks uuriva pilguga auto üle.

Postitatud: 01 Sept 2009, 16:36
Postitas Argo
Nagu juba eelnevalt öeldi, siis selline lähim Mini hingeelu teadev töökoda asub üle lahe. Muus osas saab hea ülevaate võimalikest probleemidest siit foorumist :)

Postitatud: 01 Sept 2009, 19:30
Postitas Madis
Ma sain nüüd asjast aru nii, et kui on soov 17a. vanune Mini Rover üle vaada, teadmaks, mis võimalikud jupivahetused mind lähitulevikus ees ootavad (ilma ise käsi määrimata), siis selleks tuleb mul Soome sõita :shock:

Postitatud: 01 Sept 2009, 20:00
Postitas ares
Kui tal sul ikka koguaeg suitseb siis on mootor vähe ära väsinud, olgu siis kolvirõngad või muu, käivitamisel suits on üldjuhul klapisääre tihendid ja must suits gaasi andes on liiga mehine küttesegu :) eks parandage ja lisage :)

Postitatud: 01 Sept 2009, 20:05
Postitas Madis
Suured tänud, jälle targem :D

Postitatud: 01 Sept 2009, 22:10
Postitas Rain
Tegu on meeletult mehise kütuseseguga! :)

Enne karpa lahtilammutamist oli kõik OK.

Postitatud: 01 Sept 2009, 22:33
Postitas ares
Siis elu ju piisavalt lihtne, vaja lihtsalt keegi õli leida kes karpat reguleerida oskab :)

Postitatud: 02 Sept 2009, 13:54
Postitas Madis
Leidsin Soo tänaval töökoja, kes oli vähemalt nõus auto üle vaatama.
Ning jah, sai nüüd kinnitust, et vaja karpat reguleerida. Kas teab keegi kedagi, kes seda teeks. Nemad ses osas jäävad hätta :(

Postitatud: 02 Sept 2009, 14:37
Postitas Janno
Put ya hands up for Detroit! (vähemalt selle koha pealt küll).

Postitatud: 02 Sept 2009, 14:40
Postitas ares
Kui tahad saan laenata sulle seda suurt Mini piiblit, seal on ka karburaatori reguleerimisest ühteist räägitud ja peaks oma mõistusega teostatav olema.