1. leht 2-st

Mootoril jääb hing kinni :)

Postitatud: 16 Mai 2009, 01:33
Postitas ares
Mul siis selline jama millest ma ise aru ei saa, kui järsemalt gaasi vajutada siis tõmbab mootoril hinge kinni, täpselt nagu vastupidine effekt oleks.
Kui sujuvalt vajutada pole mingit probleemi ja muidu töötab kah perfektselt.

On's kellegil aimu millest see võiks põhjustatud olla. Miski sõber väitis ,et kiirenduspump aga Mini'l ju seda pole või mis? :P

Postitatud: 16 Mai 2009, 10:37
Postitas eino
tere.

esialgu võiks mainida milline mootoor ehk toite süsteem on kas karbuss või sissepritse???
Kõigepealt võib kontrollida kudas töötab karbussil kolb kas õli on.

Postitatud: 16 Mai 2009, 15:11
Postitas 90Deville
Tal vist pritsega auto, 1,3i nagu oli teises teemas. Aga eks see viita vist gaasiasendi andurile vöi millelegi sellisele. Kütusefiltri vahetamine vast kah paha ei teeks. Siis uuri veel ega lisaöhku kuskilt ei saa, töötava mootoriga susista eetrit(startgaasi) ümber selle asja mis öhupuhasti all on, kui mootor pöördeid muudab vöi välja sureb siis oled leidnud lekkekoha.

Postitatud: 17 Mai 2009, 21:21
Postitas ares
Tegemist siis jah 1.3 SPI mootoriga, mis töötab muidu perfektselt.
Lihtsalt gaasi järsemalt vajutades tahab välja surra.

Postitatud: 17 Mai 2009, 23:49
Postitas Kristjan
Käisin täna esimest korda vormeliga testimas..... peale minu 19 ringist peenestamist, korduvat väljasuretamsit ja umbes 6 spinni hakkas masin järgmise sõitja ajal ka kapriisitama.

Tekkiski põhim. sama efekt, et järsult gaasi vajutades poos kinni ja kadus kõik jõud ära..... panime läpaka taha ja diagnostiak mees vaatas kõik võimalikud aju ja Moteci näidud üle , ent ei leidnud probleemi.

Otsutsasime, et parim ravi on kiire sõit ja täpselt nii ka oli :)

Sõideti mõned otsad täisgaasil ja pärast kippus kõik nagu korras olevat :D

Aga, et mis sellest jutust Sinul kasu võib - olla !? Ega ma ka ei tea, aga äge päev oli :D


Tegelikult jah juhtub sellist probleemi rohkem nagu karburaatorite puhul. Soovitan ka kõrgetel pööretel autol hingata lasta ja päarst edasi vaadata :)

Postitatud: 17 Mai 2009, 23:52
Postitas ares
Selge, kui näete Tallinnas mingit Mini madallendu tegemas siis teate milles asi :D

Postitatud: 17 Mai 2009, 23:58
Postitas Kristjan
Siis tegelikutl võib see tuleneda ka kehvakvaliteedilisest kütusest. Aga noh siis ta peab tõeline sõnnik olema........

Siis jääb muidugi üle aju ja andurid. Kuna Minil midaig märikimisväärset peale lambda ei ole siis ehk on tema kuidagi lolliks läinud.

Aga iseenesest on vist siiski ju süüte probleem... et tuleb liiga palju bensiini peale ja ta ei jõua seda ära põletada ja hakkab ennast ära pooma.

Aga jah, süüdet juhib aju mis saab oma info peaasjlikult lambda andurist.

Postitatud: 18 Mai 2009, 13:41
Postitas ares
Mnjaa huvitav kas see Lambda andur kuidagi umbe kah läheb või tõesti abi ainult uue tellimisest. Üle mõistuse ta muidugi ei maksa, miski 1500 vast koos saatmisega. Aga jah enne peaks vast veenduma ,et milles asi tegelikult on enne kui lihtsalt Lambda andurit ostma hakata.

Postitatud: 18 Mai 2009, 15:03
Postitas Kristjan
t6ksti aka Märt käis Tartus ühes diagnostika kohas kus olid väga asjlikud mehed ja võtsid masina tõeliselt ette ja leidsid ka vea üle. Ta ise on vist praegu küll reisil aga ek tagasi tulles saab infot anda.....

Postitatud: 18 Mai 2009, 17:40
Postitas MinuMini
meil sama mootor ja eelmine aasta oli umbes sama asi ning üle 100kmh auto ei läinud viga oli selles et väljalaskesüsteemis oli auk ehk sukk oli puruks kui uue suka panime viga kadus.

Postitatud: 18 Mai 2009, 17:41
Postitas Harri
Ranno pritsungiga autol läks ka vist aju lolliks kui väljalaskesüsteemis oli leke...

Postitatud: 18 Mai 2009, 19:28
Postitas Kristjan
See probleem ajabki lambda anduri omadega lolliks. Kahjuks jah jäi enne mainimata , et lambda ise on väga harva vigane tavaliselt siiski kuskilt mujalt mingi probleem.

Rannol oli probleemisk vist see, et võttis väljalaske kollektori vahelt õhku vaikselt sisse ja seega arvas lambda , et mootor põletab liiga vähe kütust ( väljalaske gaasid olid liiga hõredad)

Teine variant on see, et ka peale lambda andurit olev auk võib põhjustada rõhu langemist ja teistsuguste tingimuste teket. Kui sul kütuse kulu on normis ja tagant mingit tohutut suitsu ka ei pritsi siis on ilmselt jah lihtsalt kuidagi mingi rõhu probleem.

Kontrolli oma väljalase alates kollektorist üle.

Postitatud: 20 Mai 2009, 15:12
Postitas ares
Roomasin eile natuke Mini all. Otseselt ühtegi auku väljalaskes ei leinud ja roostet kah mitte. Kuid niipalju tuli välja ,et katalüsaatori ja sumpsi ühenduskoht vist laseb või lasi läbi ja üks polt oli kah imelikult lahti.

Eks täna üritan asja ilusti termopastaga jälle kokku panna, kahtlane küll kas see mu gaasi probleemi lahendab.

Postitatud: 20 Mai 2009, 15:20
Postitas Kristjan
Tasub proovida. Ühtegi muud põhjust ei oska välja tuua. Tundub nii nagu aju viskab villast. Aga ega aju iseenesest ju paigast minna ei saa, järelikult peab ta kuskilt valeinformatisooni saama ja antud hetkel tundub, et ei ole muud varianti kui lambda andur.

Postitatud: 20 Mai 2009, 21:21
Postitas ares
Sai siis roomatud jälle ...

Puhastasin korralikult ühenduse ära ja kruvisin ilusti kokku ning vahele hoolega termopastat. Tundub ,et tõesti see gaasi auk tuligi sellest, igatahes ta läks palju paremaks.

Väga imelik igatahes ,et väike praegu pealtpoole katalüsaatorit sellise efekti tingis.