Mini suurekondiline vend & Uku

Lood meist ja minidest
Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Postitusi: 31
Liitunud: 05 Veebr 2005, 11:55
Asukoht: Pealinn<->mudased metsateed
Kontakt:

Postitus Postitas Landy » 02 Apr 2009, 23:46

Lisan UKU-le, et kasutusele on võetud kõikvõimlikud meetmed tegemaks takistusi antud määruse muutmisele. Isegi Indrek Sirgi nimeline juriidiline raskekahurvägi on viidul lahinguvalmidusse.
Küsi minult Panasonic Toughbook metsaarvutit!
Kristjan (+372)5010599
LAND ROVER- It’s the Four Wheeler of the year. (In some places it’s the only vehicle of the year!)
- http://www.landroverclub.ee
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 02 Apr 2009, 23:47

No eks ta õige ole kah ! Parempoolse rooliga möödasõitu teha on ikka hullumaja !

Aga hobiautokene miks mitte :)
miniest
Postitusi: 545
Liitunud: 31 Juul 2004, 10:49
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas miniest » 03 Apr 2009, 08:30

Vabandan, minu enda rumala lolluse töttu, esitasin eksitavat infot seoses Mikku ja teiste masinatega mida ma oma postituses mainisin. :oops:

See on küll hea uudis, et Indreku nimeline raskekahurvägi meid selle asja juures aitab.
Ega sellised hobiautod polegi kihutamiseks möeldud, vaid ikka vaikselt ja mönusalt kulgemiseks. :)

Aga head nimepäeva UKU! :wink:
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 03 Apr 2009, 10:45

miniest kirjutas:Aga head nimepäeva UKU! :wink:
Tänks!

Täna hommikul sai mu kollane koletis ka TÜV. Märgiti ära ainult see, et parempoolset esimest tuld võiks ülespoole regullida ja CO on natukene kõrgem kui peaks - seega kütust tuleb liiga palju peale. Arvasime, et asi peitub selles, et auto pikalt lihtsalt seisnud ja vajab kerget hoolitsemist.

Autole oli TÜV muidugi ränk. Ülevaatajad ei osanud alguses tagurpidi käiku panna (kangi tõstmisega) ja ilmselt miski seal käiguhoovastikus andis natuke järgi selle vägistamise peale. Käigud igatahes hästi ei lülitu enam. Samuti on nüüd sild paigast ära, ei teagi täpselt millest - arvatavasti sellest, et (parempoolse rooli tõttu navigeerimisvigade tulemusel) ta jäi nendele rullikutele-plaatidele alati kuidagi viltu ja valesti ja hüppas-kargas seal nende käes ikka korralikult. Positiivsem on aga see, et koletis elas kogu selle jura kenasti üle, mingeid lõtke veermikus ei olnud, uusi ei tekkinud; pidurid on head ja kässar nagu kännu taga. Samuti oli TÜV punkti ümber väga halb tee ja vahepeal tehti seal mootori jahutamiseks kiiremaid - vähemalt korra kuulsin kuda põhi (karter?) vastu maad käis.

Suurim mure aga see, kuidas nüüd käigud jälle toimima saada :(

Austini mootorile tüüpiline käiguhoovastiku simmer tilgub, see tuleb lähiajal ära fiksida, muus osas kõik bueno. Vaatasin ka ise auto alla. põhja keevitatud ei ole, põhja all roostet ei paista. Lekkeid kah ei ole ning altpoolt on vaade tõeliselt ilus :)

vanad numbrid alles ja panen tuppa seina pääle :)

lisan siia veel keberniidi, mis minu eest ARKis ära tehti Landroveristi Tai poolt :):
Et siis kõik ausalt ära rääkida, siis hr president helistas minule ja rääkis, et on võimalik vanake arvele saada. Mõeldud tehtud. Nii saingi kontakti miniklubist Ukuga. Ukuga plaani pidades ootasime aega, kui ministeerium temale ´positiivse vastuse. Nii sai siis lootusi hellitatud ja oodatud õiget aega. Hommikul postkastist leides kirja - kihuta nüüd, pandi vanakesel hääl sisse ja Mäepealse poole teele. Kaasas lahingrelvaks ukule saadetud vastus ministeeriumist, mis oli A4 täis kibestust sellest, et nii ei tohiks ja ei peaks ja kui ohtlik see on aga vastavalt määrusele on see põhimõtteliselt õige. Suurim argument RHD puhul on muidugi õige - oht möödasõidul. Mina juba vaimusilmas kujutasin ette end kihutamas tartu mnt mööda 109 roolis 60 km/h möödumas bee emm topelteedest.. karm. Igatahes jõudes ark sõprade juurde kihutasin kohe kardaani risti kolksudes angaari. Surutise puhul seal suurt järjekorda ei olnud ja mind võeti kohe ette. Kui aga nähti, et ma "kunde" poolt välja ei tehtud sellest suurt numbert, sest õigel pool istus ka keegi. Lähemal uurimisel aga selgus (otsides raami numbrit), et antud isendil rool ei pidavat olema seal, kui tavaliselt. Kohalikud töötajad sellest suurt numbert ei teinud sest järelikult tegemist ümberasujaga. Suure kraapimise nühkimise ja teab mille peale veel leidsime, et vin kood on etiketil ja rool valel pool. Jõudes tagasi kioskisse vormistama hakkasin seletama, et ma ei ole inglismaal pesitsenud ja see varjant ei lähe. Pika seletamise peale leidsime, et akt tehakse mulle negatiivne - s.t. auto ei vasta tehniliselt ja mingu ma kontori poole ja seletagu ma seal. Mõeldud tehtud. Jätkus usin akti vormistamine ja vaidlus erinevate kaalude ja muu tilulilu peale. Jutu käigus küsisin idamaatarkatelt, mis saab siis, kui ma peaks suvesoojas katuse maha kiskuma ja mida ütleb selle peale politsei? See pidavat keerukas küsimus olema ja kas mul olevat aega (esimene tund oli juba möödas). Nu ikka mul ju vaba päev võetud safariks ark's. Mispeale hakati koledal kombel telefoni tallama ja veel targemaid mehi tüütama katuse kohapealt. Lõpuks oli akt käes mul , mis selgitas kirjaoskajale seda, et see masin ei vastas kehtivatele määrustele , kuna rool olevat valel pool. Mõeldud tehtud ja jalad selga ja vastuvõtu lauda. Daamid lauas nagu ikka rutiinse viisakusega mida teile palun. Mina jättes vahele järjekorra (aja sääst ikkagi) ütlesin, et tegemist raske juhtuminga ja sooviks tehnikaosakonda. Mispeale uuriti probleemi lähemalt. Mina viisaks noormees selgitasin, et mul auto, millel rool valel pool ja tahaks hirmsasti arvele saada. Daamid väga resuluutselt vätsid mulle, et seda ei saa ja mingu ma sinna kus ma tulin ja ärgu segagu neid oma mõõtetu jutuga. Pisut selgitust ja paberitega lehvitamist arvasid nad, et see on natu keerukas ja äkki ma peaks ikkagi telefonis seda kellegile rääkima. Pärast paari kõnet kutsuti mind kontori poole üles ja lehvitades paberitega olin ma lõpuks 4 korrusel kõikvõimsamate juures. Vestluse/väitluse finaal oli see, et selliseid pabereid nagu mul näpus ilma allkirja ja templita võib printerist välja lasta mägedena. Nii ma tagurpidi sealt välja aeti ja seisisin taas lõhkise küna ees - kust saada tõestus. Kuna hommikul imedepõllul arvutile ddoi olemust selgeks teha oli sama lihtne, kui metskassile rehaga võid p..sse ajada siis saatsin sama faili landile, kes kiirelt sellest printerisõbraliku pdf tegi. Teel auto juurde meenus see fakt ja pärast väikest telefonivestlus hr presidendiga oli ametniku postkastis digitaal allkirjaga sama lugu. God bless internet. Daamide juurde tagasi tõtates ja telefonis kõrgete korrustega vesteldes tuli lõpuks see jah - kui ika ministeerium on nii otsustanud, siis neil ei ole ikka siin midagi teha. Mispeale härra jalutas alla, kus mul oli juba akt ja pastakas valmis ja kirjutas sinna parem rool lubatud kirjutada märkustesse ja viite sellele paberile, mida ma olin selleks hetkeks juba u 3h seal majapidamises kõigile uhkelt lehvitanud. Edasi oli kõik juba lauluga - kuna angaaris oli juba härradel sportlik huvi tekkinud ja nad ise käisid vahepeal (inimesel peavad ju suitsutunnid ka olema) küsimas mis värk on siis nad juba teadsid. Ühesõnaga tehti akt ringi väike järjekord maksmine ja asi korras. Viimane, kes oli üllatunud oli leti töötaja, kes teh passi välja trükkis - kas ümberasuja? Mispeale ma vastasin, et kui ma veel teie majas 3 tundi pean olema siis ma hakkan ja ümber asuma. Lõpp hea kõik hea.
Täna sai ülevaatusel ka käidud - korduvat ei saanud vaid sain sõidukeelu aga ega see ei sega seda väikest rõõmu. Igatahes on tegemist teh passi järgi LR 109 'ga, mis omab 44 kw jõudu on m1g kat ja võib vedada saba 4000.
Sax
Postitusi: 40
Liitunud: 13 Jaan 2005, 17:39
Asukoht: TLN

Re: Mini suurekondiline vend & Uku

Postitus Postitas Sax » 05 Apr 2012, 16:18

Lisan Uku teemasse sellise teadaadne ARKi kodulehelt.
Kui leidub mõni sobivam koht aruteluks parempoolse rooliga autode ümberehitusest, võib teema ümber tõsta.
http://www.mnt.ee/index.php?id=17523
Ehk, igasuguste RHD autode (ka Minide) ümberehitus on nüüd Eestis keelatud :evil:
Tähtis pole kui suur sul on,vaid see,mida sa sellega teha oskad:) MG MINI
Vasta