Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Postitatud: 05 Juun 2014, 15:54
Nädalavahetusel sai tehtud pikem ots. Algul oli küll üsna kõhe, et mis nüüd küll keset sõitu äkki ära laguneb, kuid õnneks ei tekkinud mingisuguseid probleeme ja lõpuks ikka ainult suur sõidurõõm. Värsked kummipadjad on ikka kuldaväärt.
Tagasiteel läks aga spidomeeter lolliks - alguses lopendas umbes 80 juures, kuigi tegelik kiirus kindlasti suurem, ja ühel hetkel vajus lihtsalt nulli. Tross sai ju just vahetatud ja seega arvasin, et on lihtsalt lahti logisenud, hullemal juhul aga kas käigukasti juures ajam läbi või spidomeetri plokk ise. Auto all selgus aga, et tross on kenasti paigal. Ainuke idee oli vana tross tagasi panna, et võibolla aru saada, kus viga. Ja no vahi vaid - spidokas jälle elus. Uus tross on aga kenasti ühes tükis, liigub vabalt, ei näe nagu häda. Ainuke erinevus, et vanal trossil on ka käigukasti pool risttahukakujuline jäigem ots, uuel aga lihtsalt maha lõigatud tross, mis nüüd nagu väheke laperguseks muutunud. Ei tea kas tellisin vale või milles uba.
Taaskord saab kinnitust Mini kuldreegel - kui ikka päris katki ei ole, siis ära torgi
Lisaks tegelen igasuguste kolinate likvideerimisega. Ja oh üllatust - parema esinurga konksu juures polnud see tilgakujuline puks kere külge keeratud - üks ragin on nüüd vähem. Jäänud on üks kolks kiirendamisel/aeglustamisel, mida kahtlustan, et mootoripadjad. Ei viitsi küll jälle radikat maha kiskuda, aga vist ikka peaks. Pluss siis veel esimesed pidurid.
Tööd enne suvepäevi ja Inglismaad igatahes on
Tagasiteel läks aga spidomeeter lolliks - alguses lopendas umbes 80 juures, kuigi tegelik kiirus kindlasti suurem, ja ühel hetkel vajus lihtsalt nulli. Tross sai ju just vahetatud ja seega arvasin, et on lihtsalt lahti logisenud, hullemal juhul aga kas käigukasti juures ajam läbi või spidomeetri plokk ise. Auto all selgus aga, et tross on kenasti paigal. Ainuke idee oli vana tross tagasi panna, et võibolla aru saada, kus viga. Ja no vahi vaid - spidokas jälle elus. Uus tross on aga kenasti ühes tükis, liigub vabalt, ei näe nagu häda. Ainuke erinevus, et vanal trossil on ka käigukasti pool risttahukakujuline jäigem ots, uuel aga lihtsalt maha lõigatud tross, mis nüüd nagu väheke laperguseks muutunud. Ei tea kas tellisin vale või milles uba.
Taaskord saab kinnitust Mini kuldreegel - kui ikka päris katki ei ole, siis ära torgi
Lisaks tegelen igasuguste kolinate likvideerimisega. Ja oh üllatust - parema esinurga konksu juures polnud see tilgakujuline puks kere külge keeratud - üks ragin on nüüd vähem. Jäänud on üks kolks kiirendamisel/aeglustamisel, mida kahtlustan, et mootoripadjad. Ei viitsi küll jälle radikat maha kiskuda, aga vist ikka peaks. Pluss siis veel esimesed pidurid.
Tööd enne suvepäevi ja Inglismaad igatahes on