Miniklubi Foorum

Suurus pole oluline...
* KKK    * Otsi
Tänane kuupäev 17 Sept 2019, 11:00

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 204 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 05 Juun 2014, 16:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2010, 09:12
Postitusi: 738
Asukoht: Tallinn
Nädalavahetusel sai tehtud pikem ots. Algul oli küll üsna kõhe, et mis nüüd küll keset sõitu äkki ära laguneb, kuid õnneks ei tekkinud mingisuguseid probleeme ja lõpuks ikka ainult suur sõidurõõm. Värsked kummipadjad on ikka kuldaväärt.

Tagasiteel läks aga spidomeeter lolliks - alguses lopendas umbes 80 juures, kuigi tegelik kiirus kindlasti suurem, ja ühel hetkel vajus lihtsalt nulli. Tross sai ju just vahetatud ja seega arvasin, et on lihtsalt lahti logisenud, hullemal juhul aga kas käigukasti juures ajam läbi või spidomeetri plokk ise. Auto all selgus aga, et tross on kenasti paigal. Ainuke idee oli vana tross tagasi panna, et võibolla aru saada, kus viga. Ja no vahi vaid - spidokas jälle elus. Uus tross on aga kenasti ühes tükis, liigub vabalt, ei näe nagu häda. Ainuke erinevus, et vanal trossil on ka käigukasti pool risttahukakujuline jäigem ots, uuel aga lihtsalt maha lõigatud tross, mis nüüd nagu väheke laperguseks muutunud. Ei tea kas tellisin vale või milles uba.

Taaskord saab kinnitust Mini kuldreegel - kui ikka päris katki ei ole, siis ära torgi :smoke:

Lisaks tegelen igasuguste kolinate likvideerimisega. Ja oh üllatust - parema esinurga konksu juures polnud see tilgakujuline puks kere külge keeratud - üks ragin on nüüd vähem. Jäänud on üks kolks kiirendamisel/aeglustamisel, mida kahtlustan, et mootoripadjad. Ei viitsi küll jälle radikat maha kiskuda, aga vist ikka peaks. Pluss siis veel esimesed pidurid.

Tööd enne suvepäevi ja Inglismaad igatahes on :lol:

_________________
with a mini


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 05 Juun 2014, 18:27 

Liitunud: 01 Apr 2009, 03:49
Postitusi: 715
Asukoht: Tallinn
Ära veel radika kallale mine, enne vaata kas ülemine ja alumine stabikas on korralike puksidega ja kinni keeratud.

Ares


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 06 Juun 2014, 11:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2010, 09:12
Postitusi: 738
Asukoht: Tallinn
Stabika puksid said millalgi mul poly omadega vahetatud, aga eks ma tõenäoliselt haaran mingi suurema kangi ja katsun ettevaatlikult siit-sealt liigutada, ehk hakkab silma kust on lahti. Ei saa ka tõesti stabikaid välistada.

Aga alt vaadates tundus, et radika aluse padja kumm ja metall on eraldunud.

_________________
with a mini


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 06 Juun 2014, 16:11 

Liitunud: 01 Apr 2009, 03:49
Postitusi: 715
Asukoht: Tallinn
No see on juba teine teema siis :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 06 Juun 2014, 17:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2010, 09:12
Postitusi: 738
Asukoht: Tallinn
Kääksutasin kuidas sain ja ütleksin tõesti, et siiski ülemine stabikas. Alustame sellest, äkki saabki kergema vaevaga. :smoke:

_________________
with a mini


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 07 Juun 2014, 23:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Jaan 2009, 16:08
Postitusi: 283
Asukoht: Tallinn
Kui siiski mootoripatja vaja on siis on üks veel kasutuskõlblik üle.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 10 Juun 2014, 00:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2010, 09:12
Postitusi: 738
Asukoht: Tallinn
Vahepeal ka muid edasiarendusi - uus sinihambaga makk!

Olen küll ihalenud sisse panna RetroSound'i raadiot, kuid selleks tahaks teha rohkem ümberkorraldusi esipaneelil. Inglismaale sõites (ja ka niisama muidugi) tahaks aga kuulata telefonist muusikat, seega siis vahepalaks selline Blaupunkti isend. Igati rahul - handsfree tõenäoliselt siiski sõidu ajal kasutamist ei talu - kuid elame näeme.

Lisaks sai tehtud raadio ühendused kõik korda - varem oli ainult toide ja kõlarid, nüüd juhib tulede nupp ka raadio taustavalgust ja süütevõti lülib makki sisse/välja.


Manused:
2014-06-09 22.05.01.jpg
2014-06-09 22.05.01.jpg [ 253.67 KB | Vaadatud 7126 korda ]

_________________
with a mini
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 10 Juun 2014, 23:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2010, 09:12
Postitusi: 738
Asukoht: Tallinn
Täna sain siis jagu viimasest kolksust - ülemise stabika poolraami poolne ots lausa mõras. Ise kartsin, et äkki on poolraam järgi andmas, seega läks õnneks. Ja ainult õhufilter tuli eest võtta ja uus stabikas peale. Seega täna oli hea päev.


Manused:
2014-06-10 21.33.06.jpg
2014-06-10 21.33.06.jpg [ 454.07 KB | Vaadatud 7110 korda ]

_________________
with a mini
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 16 Juun 2014, 14:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2010, 09:12
Postitusi: 738
Asukoht: Tallinn
Nädalavahetusel sai lisatud väheke edevust autole - valge taust instrumentikale koos uue taustavalgusega. :smoke:

Kahjuks suutsin tahhomeetri nõela toimetamise käigus ära murda. Superliimiga sai see küll tagasi liimitud, tundus, et sai ka hästi, kuid nõel enam ei liigu :doh: Sisimas loodan küll, et tegu on elektriveaga - äkki jäi tagasi pannes midagi ühendamata. Eks näis, uus tahhoplokk pole just odav lõbu.


Manused:
2014-06-16 00.01.40.jpg
2014-06-16 00.01.40.jpg [ 578.4 KB | Vaadatud 7071 korda ]

_________________
with a mini
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 16 Juun 2014, 16:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Nov 2009, 15:37
Postitusi: 407
Asukoht: tallinn
Pervo!

:shock: :lol:

a



Ps. Pimedas tahaks küll näha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 17 Juun 2014, 15:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24 Aug 2009, 00:15
Postitusi: 414
Asukoht: Tallinn
Eero kasutas juba Tesla patente ning esimesed sammud elektri Mini suunas.

_________________
Italy Kuller :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 17 Juun 2014, 16:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2010, 09:12
Postitusi: 738
Asukoht: Tallinn
eero kirjutas:
Sisimas loodan küll, et tegu on elektriveaga - äkki jäi tagasi pannes midagi ühendamata. Eks näis, uus tahhoplokk pole just odav lõbu.


Ei ole nagu elekter. Eile võtsin taas lahti, mõõtsin kõik üle - maandus on olemas, toide tuleb, süüte signaal tuleb, nõela poolil on ka takistus olemas (umbes 100R), seega katket ei ole. Nõel käega lükates liigub. Nagu peaks töötama. Aga ei - istub ühe koha peal. Nagu üliõrna vibelust täheldan, aga see tuleb ehk auto enda vibratsioonist.

Seega pean ikkagi uue tahho muretsema: viewtopic.php?f=9&t=1855


Oliver kirjutas:
Eero kasutas juba Tesla patente ning esimesed sammud elektri Mini suunas.

Kusjuures ma just täna hommikul tööle jalutades unistasin, et mis oleks kui Tesla S'i tehnoloogia Minisse aretada. Aga tegelikult pole uuel taustvalgusel mingit pistmist elektriautoga, see on ikka kauge utoopia.

_________________
with a mini


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 23 Juun 2014, 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2010, 09:12
Postitusi: 738
Asukoht: Tallinn
Nõndaks - selja taga taaskord üsna aktiivne nädalavahetus.

Esiteks - sain oma tahhoka jälle käima! Häda oli ikkagi mehaaniline - osa liimi oli enne päris kuivamist gravitatsiooni jõul mööda võlli allapoole voolanud. Seda oli seal piisavalt, et vedrud ega elektromagnet ei suutnud nõela liigutada, näpuga liikus aga küll. Lõpuks sain siis aru, et ta peaks omal jõul tagasi nulli hüppama.

Puhastasin siis ära ja liimisin uuesti, kuivama panin näopool alla. Paar proovi kulus enne kui sai hea.

Ega ta ideaalne saanud, viga otsides said vedrud pisut kannatada, aga suurusjärk on õige, nii ±100~200 pööret mööda. Igapäevasõiduks käib küll ning vähemasti pole päris tumm instrument. Ja suurem raha kulutamine lükkub õnneks edasi, äkki näiteks trehvab IMMil.


Teiseks - mitme pika sõidu järel sai selgeks, et kusagilt lekib tosooli. Kapoti all otsides jõudsin järeldusele, et sisselaskekollektori alt termostaadi juurest. Kiskusin kõik siis lahti, väheke silikooni vahele, ja tagasi. Ei mäleta kas talvel sai lahti võetud ja jäi korralikult kinni keeramata või milles asi. Tegelikult oli hoiatusmärke ka - temperatuuri näidik istus pikalt nullis ja siis äkki oli normis, ja siis teinekord oli äkki ka päris põhjas. Et sujuvat liikumist ma ei näinud. Nüüd, peale ületegemist, tõuseb nõel ilusti ja sujuvalt. Suvepäevad on järgmine proovikivi, kus peaks selguma, kas sai ikka hea.

Ja lõpetuseks said värskendatud esimesed kettad ja klotsid. Eks tahavad veel sisse sõitmist, kuid väiksest viskamisest sain lahti.

Enne suvetuuri peaks veel nüüd auto puhtaks küürima ja ega enne IMMi nüüd väga enam plaanis midagi teha polegi, tahaks sõitu nautida ja loota, et midagi ära ei lagune :smoke:


Ahjaa - kuna ma autos peamiselt üksi sõidan, siis uued kummid olid vasakult poolt juba pisut rohkem vajunud, kui paremalt. Seega sai vasakut poolt nõksu kõrgemaks keeratud.


Manused:
2014-06-22 16.04.43.jpg
2014-06-22 16.04.43.jpg [ 122.09 KB | Vaadatud 6995 korda ]

_________________
with a mini
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 12 Juul 2014, 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2010, 09:12
Postitusi: 738
Asukoht: Tallinn
Täna sai lahenduse viimane takistus Inglismaa sõiduks - topsihoidja.

Ainuke kohalik koht, kus oskasin juppi otsimas käia, oli Järvel miski romula pood - no midagi seal oli, kuid mitte päris sellist, nagu taga ajasin. Seega siis otsustasin internetist hankimise kasuks. Ja olgugi, et olin juba välja valinud Toyota Avensise oma, otsustasin üle vaadata ka mis analoogseid pakkuda on. Läbi sai kammitud tuhandeid oksjoneid. Ning üsna ruttu sain aru, et ega vist mõõtude poolest plaanitud kohale ükski ära ei mahu. Aga mis seal ikka - proovime, küll lahenduse leiab.

Lõpuks langes valik sellele - http://ebay.eu/1tAkkcx
VW Sharani oma, 7M5858602C
Peamine põhjus, miks Avensise omast loobusin ja selle kasuks otsustasin oli sest, et Avensise omal polnud esipaneel täiesti risti, vaid kuidagi nurga all.

Täna siis saabus kaua oodatud pakk kohale, oli väga uhkelt ära pakitud, detail nägi praktiliselt tutikas välja ja funktsioneerib edukalt. Igati super.

Istusin siis autosse ja hakkasin visualiseerima - kuhu ja kuidas.

Õhuava kohal sügavuse olin enne ära mõõtnud, umbes 8cm. Esipaneeli vineer annab ehk 1cm lisaks ning müraisolatsioonist võidaks ehk veelgi umbes sentimeetri. Ning ju annaks seal plekki ka pisut töödelda ja pisut lisaks saada. Veel lootsin, et ehk annab detaili tagaotsas midagi maha lõigata. Täna aga sai selgeks, et ruumi on vaja vähemasti 14cm ning vähemaks pole jubinal midagi võtta, tagaotsas on kõiksee olulisem mehaanika.

Siis mõtlesin, et tõmbaks vasakust õhuavast allapoole selle lihtsalt kaablisidemetega kinni, sigaretisüütaja mul ripub nõnda teisel pool. Vähemasti kasutatav. Kuid olukorda läbi mängides oli üsna kindel, et vasaku jala jaoks ruumi siis pole ja siduripedaali vajutama ei pääse.

Ok - mis seal ikka, tuleb siis panna ikkagi maki kohale. Seal taga on rohkem ruumi kui vaja ning tuleb leppida, et on oht oma jook raadiosse kallata.

Kui ma siis topsihoidjat selle koha peal visualiseerida proovisin, et millega kust joonduda võiks jne, märkasin aga, et oot, tuhatoosi auk on nagu täpselt nii suur kui vaja. Kiirelt kruvikeeraja näppu, tuhatoos välja, ja topsihoidja sisse.

Ja vóila - istub nagu kulda! Paar plastiksiini pidin maha viilima, mis väheke segasid, aga muidu ütleks, et lausa plug-and-play. Ja okei, visuaalselt ei ole ta pinnaga tasa, kuid mind ei sega absoluutselt. Pluss avatuna on topsihoida ilusasti loodis, ideaalne. Ning ma olen küll suitsumees, kuid auto tuhatoosi ma ei kasuta ja seega ka selle puudumine ei sega. Ja veel mul on hea meel, et ma ei pidanud hakkama lõhkuma esipaneeli puitu, mille korralik lõpptulemus oleks palju kannatlikust vajanud. Joogi raadiosse pillamise oht on küll siiski alles, aga äkki läheb õnneks. Ning ega ma joogipudelit seal ikka hoidma ei hakka, kuid avatud plekkpurgi või tanklakohvi jaoks on suurepärane.


Võib Inglismaale sõita!


Manused:
2014-07-12 17.56.26.jpg
2014-07-12 17.56.26.jpg [ 426.96 KB | Vaadatud 6866 korda ]

_________________
with a mini
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
PostitusPostitatud: 13 Juul 2014, 22:44 

Liitunud: 22 Aug 2013, 23:56
Postitusi: 56
Kõik geniaalne ongi lihtne, hakka või isegi millegi sellise peale mõtlema.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 204 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7