eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Kas tahad sellist lagedat armatuuri?
Mul on selline kellaplokk muidu olemas, vöin su vana armatuuri vastu vahetada
Mul on selline kellaplokk muidu olemas, vöin su vana armatuuri vastu vahetada
- Manused
-
- 09102011185.jpg (65.73 KiB) Vaadatud 18989 korda
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Tead, ma veel mõtlen. Hetkel olen vaikselt asja lahti võtnud ja nüüd hakkan vaatama, kuidas mida sinna kõige paremini aretada.90Deville kirjutas:Kas tahad sellist lagedat armatuuri?
Mul on selline kellaplokk muidu olemas, vöin su vana armatuuri vastu vahetada
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Eero uus väljalase hakkab ilmet võtma,esialgu küll kokku punktidud,sest proovida kah vaja.Viimase lõpu installeerime ikka koos autoga proovides ,et saaks ilusam ja loogilisem!
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Kas see tagantpoolt eelviimane pütt üldse autoalla mahub, ma veidi kahtlen, laiuse suhtes just.
Loodetavasti ei kasuta te neid eestis tehtud komponente, sest siis ootaks järgmine aasta sama töö ees
Loodetavasti ei kasuta te neid eestis tehtud komponente, sest siis ootaks järgmine aasta sama töö ees
Üksiku Riley Elfi klubi
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Mahub ikka,pilt petlik aga hea lõpptulemuse saamiseks ongi viimase toruotsa tegemine koos autoga et saaks hää ja ilus!
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Täna oli hea hommik - sain Mini jälle käima. Mõned nipet näpet toimetused veel on, et saaks ka sõitma ja ülevaatusele. Aga hea tunne. Ja tagumiste summutuspüttiteta oli ikka nii ilus heli, kahju et nii tänaval ei tohi sõita
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Nii. Igal hommikul enne tööpäeva garaažis veedetud hommikud on kandmas vilja. Uus tuuleklaas ees ning sisuliselt on auto juba teekõlbulik. Suvekummid veel alla visata ning Tommi juures summutit veel vähe keevitada ja siis saab ülevaatusele! Seega jõuab ka vist pisut teid künda enne suvepäevi.
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
NII!
Täna veetsin Tommi garaažis mitu head tunnikest, viimased nõksud summutis said õigeks tehtud. Väga hea sai minu arvates, kõik istub täpipealt, millimeetrite mäng. Igatahes miljon tänu veel Tommile, kes tegelikult suurema osa tööst selles projektis ära tegi.
Nüüd siis on Mini jälle ühes tükis*. Laupäeva hommikul lähen liblikad kõhus ülevaatusele.
* See ei tähenda muidugi, et kõik on hästi. Siin seal on naginaid, kolinaid. Töö otsa ei saa. Aga on roadworthy.
Täna veetsin Tommi garaažis mitu head tunnikest, viimased nõksud summutis said õigeks tehtud. Väga hea sai minu arvates, kõik istub täpipealt, millimeetrite mäng. Igatahes miljon tänu veel Tommile, kes tegelikult suurema osa tööst selles projektis ära tegi.
Nüüd siis on Mini jälle ühes tükis*. Laupäeva hommikul lähen liblikad kõhus ülevaatusele.
* See ei tähenda muidugi, et kõik on hästi. Siin seal on naginaid, kolinaid. Töö otsa ei saa. Aga on roadworthy.
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Ülevaatusel käidud ja nüüd ametlikult Miniga tänavatel. Hädasid küll oli, kuid õnneks lubati läbi. Aumehe sõna peal
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Palju õnne
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
"Kummardused" Tallinna tänavatele ja löökaukudele!
Eile Liivalaial, suunaga sadama poole, nõks enne Stockmanni, ei õnnestunud üht väga koledat löökauku vältida. Seda oli küll "täidetud" ja "asfalteeritud" aga liiklus on selle lihtsalt sisse vajutanud. Igatahes oli mats kohe nii kõva, et inertslüliti lülitas kütuse välja. Einoh, mis ma oskan öelda, loodan, et suuremat kahju ei sündinud...
Eile Liivalaial, suunaga sadama poole, nõks enne Stockmanni, ei õnnestunud üht väga koledat löökauku vältida. Seda oli küll "täidetud" ja "asfalteeritud" aga liiklus on selle lihtsalt sisse vajutanud. Igatahes oli mats kohe nii kõva, et inertslüliti lülitas kütuse välja. Einoh, mis ma oskan öelda, loodan, et suuremat kahju ei sündinud...
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Kui löökauguni lugemisega jõudsin siis käis juba mitusada varianti läbi, et mis sul kõik tänavale vedelema võis jääda peale sellest läbisõitu
Aga kui masin kõik ühes tükis siis on ju väga hästi!
Hendry ka miski hetk kirus, et see andur on vaja lolliks teha.
Aga kui masin kõik ühes tükis siis on ju väga hästi!
Hendry ka miski hetk kirus, et see andur on vaja lolliks teha.
Cooper Sport
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Ega ma ise kartsin ka, et nüüd on tükimaks ajaks sõidud sõidetud. Ja ma jõudsin ikka kõikvõimaliku taskulambi valguses üle vaadata, enne kui see lüliti võimalus pähe turgatas. Hea, et nii läks see kord...
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Nüüd kus sain ajule juhtme külge ja numbreid lugeda (http://www.miniklubi.com/foorum/viewtop ... f=5&t=1810) siis oli ikka kohe selge, et MAP tühikäigul uskumatult kõrge (umbes 80 kPa, peaks olema aga ligemale 30).
Kohe kahtlus, et jälle vaakumiga häda. Need voolikud lihtsalt pudenevad näpu vahel pilbasteks. Peale sellise näidu saamist pistsin pea sisselaske ligidale ja oligi kuulda õrn "tsk tsk tsk", et kusagilt imeb regulaarsete intervallidega õhku.
Nüüd sai kõrini, et ei viitsi enam otsida, kus täpselt jälle katki või mõrane. Käik Järve autotarbesse ja võtsin 5mm läbimõõduga kütusevoolikut ca 1.5m jagu, et kõik vaakumvooikud välja vahetada. Kaua ikka enam nendega mässata. Mis mulle kütusevooliku kasutamise juures meeldib on see, et kõik on ühest tükis (pole liitekohti) ning pole nurgaga ühendusi, mis kõvemini otsa surades võiks kinni minna.
Nüüd mootor käib nagu kulda juba. Kuigi mul pole aimugi veel, mis tagant välja tuleb. Ja tühikäik on pisut kõrge, mis ma arvan on seotud ühe poldikese timmimisega steppermootori juures, mida ei tohiks üldse näppida, aga mina kunagi ikkagi pidin näppima.
Kohe kahtlus, et jälle vaakumiga häda. Need voolikud lihtsalt pudenevad näpu vahel pilbasteks. Peale sellise näidu saamist pistsin pea sisselaske ligidale ja oligi kuulda õrn "tsk tsk tsk", et kusagilt imeb regulaarsete intervallidega õhku.
Nüüd sai kõrini, et ei viitsi enam otsida, kus täpselt jälle katki või mõrane. Käik Järve autotarbesse ja võtsin 5mm läbimõõduga kütusevoolikut ca 1.5m jagu, et kõik vaakumvooikud välja vahetada. Kaua ikka enam nendega mässata. Mis mulle kütusevooliku kasutamise juures meeldib on see, et kõik on ühest tükis (pole liitekohti) ning pole nurgaga ühendusi, mis kõvemini otsa surades võiks kinni minna.
Nüüd mootor käib nagu kulda juba. Kuigi mul pole aimugi veel, mis tagant välja tuleb. Ja tühikäik on pisut kõrge, mis ma arvan on seotud ühe poldikese timmimisega steppermootori juures, mida ei tohiks üldse näppida, aga mina kunagi ikkagi pidin näppima.
with a mini (in pieces!)
Re: eero Mini Cooper ('93, 249BBK)
Täna proovisin tühikäiku timmida, aga diagnostika masin ei saanud väga hakkama. Või siis oli kasutaja viga. Igatahes on tühikäik ~1100 pöörde juures, manuaali järgi peaks aga olema 850 plussmiinus 50. Muidu poleks väga hullugi, aga kui ikka koguaeg foori taga istud ja kütust kulutad, siis tahaks ikka, et oleks nagu peaks.
Igatahes on mul ka väike hirm, et stepper mootor, või kõige hullemal juhul aju, on hädised. Või ehk on kusagil juhtmestikus kala.
Homme proovin uuesti.
Lisaks käib vaikselt nimekirja koostamine töödest, millega tahan talvel hakkama saada.
Igatahes on mul ka väike hirm, et stepper mootor, või kõige hullemal juhul aju, on hädised. Või ehk on kusagil juhtmestikus kala.
Homme proovin uuesti.
Lisaks käib vaikselt nimekirja koostamine töödest, millega tahan talvel hakkama saada.
with a mini (in pieces!)